Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

You can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
!..!〽anCave 2009-08-22
@DurTee_Dev1,855 days
Mind elevation man fuck the petty shit you don't need it. -Sincere/Nas
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
24619330,86224,309
We found 193 favorite tweets.
Betzy @bbbalv
Yeah “@iTweet4UglyPpl: Ladies would you feel comfortable if a man picks you up in a mini van?”
16h in reply to iTweet4UglyPpl               
1
jag. @JAG_ES
Fuck the club dawg!! I'll rather count a million bucks!
1d               
1
2
King B @FullxOfxDreams_
@DurTee_Dev pic.twitter.com/5MVypPDkrV
1d in reply to DurTee_Dev               
1
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev ✌️😴😴😴
1d in reply to DurTee_Dev               
1
Princess㊙️ @imwutssqood
Freezing 😩
1d               
1
1
Dayvon @DWhitaker_12
Some days it's fuck you. Some days it's I miss you
1d               
3
4
kingpetty™ @_obeyfiq
Did ya notice the timer on the camera now #yesss #iOS8
2d               
2
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
The way it's cold as FUCK out right now 😖
2d               
1
1
C P @GreatestOAT
Fuck talking bout a dream, imma strategize.
2d               
1
1
Congo Fantana @DonCongo
My nigga RT @TopShottaJR: U boutta get some pussy RT @DurTee_Dev: Bruh I'm out here in shorts it's freezing fuckin cold
3d               
1
1
J$R. @TopShottaJR
U boutta get some pussy RT @DurTee_Dev: Bruh I'm out here in shorts it's freezing fuckin cold
3d               
2
HashtagTTY™ @HIGH_Siddity
🐆 pic.twitter.com/v5GBaHecGT
3d               
3
Betzy @bbbalv
I. Want. Tacoss.
3d               
2
1
Livy Lew . @_callmelivy
@DurTee_Dev that's for the sissies lmao !
3d in reply to DurTee_Dev               
1
the fall guy. @beerbellyboodha
it's always a nigga w/no text whatsoever that love to roll up.
3d               
1
Sylvia Zak @sylzak
Not a fan of wiz I guess pic.twitter.com/prJkgQgn73
4d               
27,451
10,608
Bae @TheCommonBae
when you upset bae pic.twitter.com/kmRygUKvlN
4d               
2,971
3,127
Alexander Pearce @LuckDavis126
@DurTee_Dev Snow got niggas working bro lol
4d in reply to DurTee_Dev               
1
1
Princess㊙️ @imwutssqood
I juss b chillen
4d               
2
ESDJ @Hiem__
I find it a little weird that y'all making ya kids and brothers ya MCM but that's just me
4d               
1
2
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
Ain't a minute of the day that I'm not high!
4d               
1
D E B B @Lil_Debbieeee
@ElJefe_Escobar: Bitches boyfriends be drug dealers but them niggas ain't got no car lmfao”😂😂💀
4d in reply to ElJefe_Escobar               
2
1
J$R. @TopShottaJR
Rule #29: Stick to what you know.
4d               
1
2
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
The amount of love I have for my mom is something that can never be described!
4d               
1
1
Betzy @bbbalv
pic.twitter.com/i146ofxExA
5d               
7
Betzy @bbbalv
Wish i had big ass lips
5d               
3
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
LMFAOOO! That retweet is FUNNY! 😂😂😭😭😭
5d               
1
No Fucks.. @FckThoseFeelins
She's slumped with half her hand in it tho 😂😂😂😂
5d               
1
1
No Fucks.. @FckThoseFeelins
That Henny moe 😌😂“@iTouchBooties: "@YouHaveNoWalls: Lmaooooo I'll leave this here pic.twitter.com/wgCmBjx7Yt" 👀 Who dem? Lol”
5d in reply to iTouchBooties               
1
3
King's Queen @Queen_Ali_
@DurTee_Dev
5d in reply to DurTee_Dev               
1
J$R. @TopShottaJR
@DurTee_Dev thank u my Aryan brother #whitepower
5d in reply to DurTee_Dev               
1
1
J$R. @TopShottaJR
Omw to work see ya niggas at 8
5d               
1
the fall guy. @beerbellyboodha
feel like copping like five pairs of black timbs today.
5d               
1
1
Tupac.Shareem @Doctor_Salk
Niggas with iPhones loved making fun of people with big android phones
6d               
3
3
llv @ecm___
put mike tyson on the mic.
6d               
1
1
llv @ecm___
firstrowusa.eu/boxing/first-f…
6d               
3
1
jag. @JAG_ES
If Floyd lose! Twitter is going to be on fire! And 50 going to be wildin!
6d               
2
5
THE GOD KING DOLO @DOLO_thegeneral
😂😂😂😂“@DurTee_Dev: Lmaoo I'm buggin I mean Nicolas cage”
6d in reply to DurTee_Dev               
1
THE GOD KING DOLO @DOLO_thegeneral
😂😂😂😂😂“@DurTee_Dev: Jonny cage is a good actor”
6d in reply to DurTee_Dev               
1
hsoj @KingCoud_
@DurTee_Dev wow lol 😂
6d in reply to DurTee_Dev               
1
THE GOD KING DOLO @DOLO_thegeneral
Look how they did me on vine vine.co/v/OuqP3O7JZ0i
6d               
28
20
the fall guy. @beerbellyboodha
never be afraid to reup, that's the mantra.
6d               
1
2
K @safarikhari
Cannnnt stand this RT @FunnyVines: How black girls chew gum.. vine.co/v/OzU1WhHOx6W
7d in reply to FunnyVines               
2
Henny Hardaway @DaddyCharless
@DurTee_Dev lmaoo my bad bro
7d in reply to DurTee_Dev               
1
Betzy @bbbalv
My parents been tryna kick me out the house since i was 17
7d               
5
jalessaaaa @jalesss_
Tearssss RT @NerdAtCoolTable: 😂 RT @DrakoTsunami: Who’s aunt is acting up on IG 😭😭😭😭 pic.twitter.com/ajbRRsnf4v
7d               
2
2
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
@DurTee_Dev 👌👌🙊🙊 no more shall be said ... Best wishes and all laaaat
7d in reply to DurTee_Dev               
1
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
I need some PK friends , then I'll be cool with going to my moms ... But I heard them bitches real rugged .. Not sure if I need that
7d               
1
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
Poughkeepsie for the dayyyyy 😁😁😁
7d               
1
jag. @JAG_ES
Getting $$ so it's hard to care!!
8d               
1
jag. @JAG_ES
Back to my business! Back to my senses!!
8d               
1
1
it's a NY thing O_o @melaBella_xo
😂😂😂 RT @DurTee_Dev: My pops be buggin. pic.twitter.com/aeZoCV23AJ
8d               
1
1
jag. @JAG_ES
Need to purchase some black constructs.
8d               
1
1
J$R. @TopShottaJR
Nigga labeled the food at work "Best used by 9/32" boi if u dont get yo ass outta here
9d               
1
it's a NY thing O_o @melaBella_xo
Old to me , new to you 💁 instagram.com/p/syIUifLBxe/
9d               
1
J$R. @TopShottaJR
Drinking Alizé wit our cereal for breakfast.
9d               
1
1
Betzy @bbbalv
Make you all the guacamole you want
10d               
2
the fall guy. @beerbellyboodha
i've done a lot of shit just to live this here lifestyle.
10d               
1
2
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
Interview 🙇
11d               
1
Betzy @bbbalv
Lmfaooo pic.twitter.com/hf7IhHTg4Z
11d               
4
1
it's a NY thing O_o @melaBella_xo
Lmaooooo RT @SupaSamRawlins: #HowBitchHow I'm on birth control ! vine.co/v/MZWPXB3Deii
12d               
1
2
Ice @OfficiallyIce
Blocked RT @BoujieNBroke: YES 🙌🙌🙌🙌 RT @CreativeBlair: Bae and I 😍😘 pic.twitter.com/sJ0uFzpsCO
12d               
5
18
Congo Fantana @DonCongo
When I'm in the crib I pace back and forth when I'm on my phone I can't just sit still
12d               
1
Ice @OfficiallyIce
Who started this whole "write ya @ name on the pic" wave? Is it that serious? Lol
12d               
6
19
King's Queen @Queen_Ali_
😴😴“@DurTee_Dev: You can fav or RT all you want I ain't hitting your phone 🙅 lmao”
12d in reply to DurTee_Dev               
1
No Fucks.. @FckThoseFeelins
I refuse to look like that nigga who lost his cinnamon apple....
12d               
1
Roxk¥ @RoCKy_PSF
The Money 💰💸Is Still There But The Loyalty Is Thinner💯✔️
12d               
1
2
Betzy @bbbalv
Im going to church with a fuckin hangover man omg
12d               
2
Betzy @bbbalv
Womp pic.twitter.com/KrJav9oQk0
13d               
22
King's Queen @Queen_Ali_
Can't wait to set up my new place..it's gonna be beautiful! 😍😁😁😁
13d               
1
King's Queen @Queen_Ali_
Been moving alllll day...finally done 🙌
13d               
1
Doc. @IAmNotHector
White people tho.... vine.co/v/Ou2wMVm7pPm
13d               
5
4
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev lol I'm sure you will too Alex 👍
13d in reply to DurTee_Dev               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev lol!! Well I'm sorry that I ACCIDENTALLY took them and then lost them! Karma got my ass too 🙍
13d in reply to DurTee_Dev               
1
Betzy @bbbalv
#dale pic.twitter.com/C26IZfmfsT
14d               
10
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
Dirty ass headboardddddd , oh well my greasy head always on ittt 😂😂 pic.twitter.com/VeqKlHoEtV
14d               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
My "it's hot as shit" face! Had to throw the hair back!! 😣 pic.twitter.com/wwmJYCrqL9
14d               
6
New York Giants @BennyBlancLo
Home made enchiladas >>> shout out to my mexican connect aka my girl lol
14d               
1
2
peaches @steenbeens
Pay Day just means chicken bacon ranch pizza
14d               
5
1
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
I need a quarter 😫😩 I don't wanna move though
15d               
1
King B @FullxOfxDreams_
Devin gave me his nasty ass leftovers , like I'm some scrub 😒
15d               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev lol of course 😁
15d in reply to DurTee_Dev               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev LMFAO! I'm not calling you a bitch or nothing 😭😭 it just means you're the "I'll wait till I get home to use the bathroom" type.
15d in reply to DurTee_Dev               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev just pull over! You have a penis duhh lol
15d in reply to DurTee_Dev               
1
King B @FullxOfxDreams_
I swear if @DurTee_Dev don't pull up with food, its a wrap for this friendship😤
15d               
1
J$R. @TopShottaJR
I love how ppl never forget my address lol son Najee just wrote the kid.
15d               
1
Betzy @bbbalv
Why do bitches dress up like its a fashion show for school
15d               
2
Ice @OfficiallyIce
Hell the fuck yes. RT @Four5th: @OfficiallyIce Rosario Dawson tho pic.twitter.com/jnUtx79wkx
16d               
68
73
King B @FullxOfxDreams_
@DurTee_Dev keep your head up D 😔
16d in reply to DurTee_Dev               
1
jag. @JAG_ES
Jeezy x 1/4 Block 🎧🎧🎧
16d               
2
1
Betzy @bbbalv
I feel like a loser sittin outside the gateway alone
16d               
1
MichealYoungHistory @youngtahoe
Text me i miss your face ..
17d               
1
1
sahar @all_moroccan
I come with too much attitude
18d               
1
2
THE GOD KING DOLO @DOLO_thegeneral
😂😂😂😂😂“@KushnHazee: “@TraeisMalice: 0 to 100 #REALQUICK "@kcveggies: 😭😭😭😭😭 pic.twitter.com/gL3IMg4Lcy"”😂😂😂cam with no chill”
18d in reply to KushnHazee               
2
1
Slim Thugga @Jai_TheRealKiss
guys my chukkas are 😍 pic.twitter.com/4zvR6LxAh4
18d               
2
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
Layed up, food, && love && hiphop 😋
18d               
2
Ekeara ✨ @ekearaaxo
@DurTee_Dev 😩😷
18d in reply to DurTee_Dev               
1
jag. @JAG_ES
@DurTee_Dev: My moms can't cook for shit bro I'm getting fuckin tite! Lol my burger just bled everywhere I'm fuckin out! >LOL!!
18d in reply to DurTee_Dev               
1
Henny Hardaway @DaddyCharless
😫😭😭😭 RT @DurTee_Dev: My moms can't cook for shit bro I'm getting fuckin tite! Lol my burger just bled everywhere I'm fuckin out!
18d               
1
Swaggie J @AnthonyJabbour3
Oprah nudes have leaked !!! 😂😂 pic.twitter.com/pwdfQ15JRY
18d               
37
24
J$R. @TopShottaJR
Happy Labor Day Ig ! instagram.com/p/sak48EhIt2/
18d               
1
R o b b i e @RobertoPlatano
Turn down for what lmao pic.twitter.com/CKllzXmap7
18d               
27
FM | Cal Cobain @AHigherCaliber
It's all good 'cause I know the gangstas got me
18d               
1
Princess㊙️ @imwutssqood
Quick nap till the foods done .. Hopefully my phones still alive lol 34% 😳
18d               
1
93' Til Infinity @Qfreshh
Can't wait for the day I can tell my mom to quit her job and stop hustlin cuz we rich!
18d               
2
I do it all 4 Papi™ @ElJefe_Escobar
Truth pic.twitter.com/sfpmUCGmE2
18d               
8
8
I do it all 4 Papi™ @ElJefe_Escobar
I don't text first unless you Bae or my drug dealer
18d               
19
19
Princess㊙️ @imwutssqood
Its sad that im used to not tlkng to someone all day that i used to tlk to all day everyday . Not my choice tho .
18d               
1
Congo Fantana @DonCongo
Real shit RT @peekeers: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 pic.twitter.com/GgBFNQbkKf
18d               
1
2
Papito @shaqnasty
If this ain't bobby 😂😂😂 vine.co/v/MED3q0wgMEi
19d               
2
J$R. @TopShottaJR
@DurTee_Dev lmfao chill baii..
19d in reply to DurTee_Dev               
1
DA TRAPGOD @BtooCold501
#BOBBYANDWHITNEY THO ? WUS DEY SMOKIN CRACK OR SUMTHIN ? pic.twitter.com/E024JfSw7Y
19d               
5
12
J$R. @TopShottaJR
Hot nigga is so annoying now
19d               
1
2
Tupac.Shareem @Doctor_Salk
@Queen_Ali_ blocked.
19d in reply to Queen_Ali_               
1
Tupac.Shareem @Doctor_Salk
@Queen_Ali_ fuck dat nigga
19d in reply to Queen_Ali_               
1
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
Twisted EARLY 😂😂 vine.co/v/OBwKz20zKJI
19d               
1
IG | MacTalian @MacTalian
Lmaoooooo pic.twitter.com/jtmn9tauns
19d               
4
11
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
Chill Inside with ya niggas all day but can't chill inside with your wife ? You niggas gay
19d               
1
Papito @shaqnasty
@DurTee_Dev: My mans moms made me some fried steak shit, BRUH! 😩 shit mad good.” Southern fried steak.. Real jail food bro
19d in reply to DurTee_Dev               
1
Papito @shaqnasty
Here comes thunderstorm .. "Plugs phone on charger"🔌🔋
19d               
3
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
I HATE when these Spanish mothafuckers sit in the waiting room with they crying ass babies!! Take that shit somewhere else!! 😒😤
19d               
2
J$R. @TopShottaJR
Time to head back into work u niggas be cool how ya be cool aight ? Water
19d               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
@DurTee_Dev Lmaooo
19d in reply to DurTee_Dev               
1
King B @FullxOfxDreams_
@DurTee_Dev shhhhhhh
19d in reply to DurTee_Dev               
1
King B @FullxOfxDreams_
@DurTee_Dev 💸💸💸
19d in reply to DurTee_Dev               
1
Cleo @_azzyeff
east African girl💜 pic.twitter.com/ygL4Pd9vhV
19d               
3
2
King B @FullxOfxDreams_
@DurTee_Dev: That shit fucked me up bro, make me move different.”😔😔
20d in reply to DurTee_Dev               
1
King B @FullxOfxDreams_
Alexander be on some bullshit
20d               
1
1
King B @FullxOfxDreams_
@DurTee_Dev *flips hair *
20d in reply to DurTee_Dev               
1
S.I.P. Kisha & Vito @PhLyOrDie_TPP
R.I.P Buzzy. Love is love bro 🙏
20d               
1
1
Betzy @bbbalv
When niggas say they don't eat ass pic.twitter.com/CIh1ZlUg60
20d               
7
RicoDaRula @RicoMontana845
@DurTee_Dev RICO x HOT NIGGA (REMIX)
soundcloud.com/rico845/rico-x…
21d in reply to DurTee_Dev               
1
King's Queen @Queen_Ali_
You right so I shouldnt even be talkin“@DurTee_Dev: “@Queen_Ali_: Is death an option?! 😭 pic.twitter.com/84qWn6ofjO”ya feet look like that tho.”
21d in reply to DurTee_Dev               
1
XXL Magazine @XXL
Jordan Brand Stops Production On The Air Jordan 3 bit.ly/1CasWby pic.twitter.com/EkyCMJChIo
21d               
477
833
jag. @JAG_ES
free my nigga!! #FreeRealz pic.twitter.com/36D9h6yRMg
21d               
1
Betzy @bbbalv
Sad and baeless 😩😩😩
21d               
4
1
Betzy @bbbalv
Im home with my stupid brother all stupid weekend
21d               
3
ESDJ @Hiem__
😂 RT @DurTee_Dev: I want somebody to call my cinnamon apple
21d               
1
I do it all 4 Papi™ @ElJefe_Escobar
If My man locked up I'll be on the visit like you Good, Baeeeee ? pic.twitter.com/L7zAPG5Scu
21d               
18
21
hsoj @KingCoud_
Bout to be slow for Ossining lol
21d               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
Quiero Applebee's! 😩😩
21d               
2
Mr. Rightfernow @NikAintShit
Wtf lmaooo RT “@SugaMamaBoom: Why is Snoop giving us diva realness?! pic.twitter.com/yT5ZHROX4C
21d in reply to SugaMamaBoom               
1
Betzy @bbbalv
If she was nominated.. She was nominated pic.twitter.com/Y6MgIUAgB6
21d               
6
Angelic Faith ♋️ @AngelicFaithh
Respect goes both ways.
21d               
1
1
Gabriela @lovelygeb
pic.twitter.com/JohkQiK3Cz
22d               
12
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
Me ad my shirt, matching or whateva 💁👓 pic.twitter.com/sDvGB1ttcn
22d               
6
J$R. @TopShottaJR
I was broke before homie I aint going back !
22d               
1
1
NO CHILL @NoChillPosts
SMH THIS NIGGA BEEN UGLY HIS WHOLE LIFE. pic.twitter.com/UfYD8FyjY9
22d               
4,770
4,515
King B @FullxOfxDreams_
Where's the plug??
22d               
1
1
I do it all 4 Papi™ @ElJefe_Escobar
I'm weak pic.twitter.com/8NpMuUXxVy
22d               
5
2
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
Rolling up 😧
22d               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
R.I.P Ryan 🙏
22d               
1
Betzy @bbbalv
You can go from "papi" to "pendejo" real quick
23d               
2
King's Queen @Queen_Ali_
Lmao y'all gotta watch who y'all share y'all "L's" with bc I guarantee 1 out of 3 of ya boys eat the booty😩😂 pic.twitter.com/SsVSHH3vBV
23d               
1
Betzy @bbbalv
Id pick at my exs black heads while hed play video games
24d               
2
Betzy @bbbalv
And i bought some heels that ill probably never wear... But theyll be in my closet "just in case"
24d               
1
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
Omg I need bud 😩😫
24d               
1
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
😍😍😍😋😜 pic.twitter.com/efJjDL5C1Z
24d               
2
93' Til Infinity @Qfreshh
@DurTee_Dev: Don't get discouraged dev.” I talk to myself sometimes too lol
24d in reply to DurTee_Dev               
1
93' Til Infinity @Qfreshh
Cleaning my room after 4 months finding my ex gf shit around here #garbage
24d               
2
Tonya @TLowBrim
No one loves Tonya today 🐳
24d               
1
J$R. @TopShottaJR
He aint ya mans if u dont got a few embarassing pics of him
24d               
1
1
J$R. @TopShottaJR
Wonder how Dev feeling abt my avi.
24d               
2
J$R. @TopShottaJR
"U smart u loyal u grateful I appreciate u" 😂😂😂😂😂
24d               
2
Congo Fantana @DonCongo
@MrOjosRojos RT @NiceJordans: Air Jordan V "Corona" pic.twitter.com/51BgDygLaq"
24d in reply to MrOjosRojos               
1
$ D W e E z Y $ @DWeEzY51
Common lies told by friends... pic.twitter.com/hD5o1yIbqC
25d               
1,324
2,114
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
All I want to be is someone's cinnamon apple! 👑🙆
25d               
2
1
Betzy @bbbalv
😳😳 “@myamyarealbadd: 😳 RT @PubesOnFleeK: When you spit in the butt and slide the dick down her ass crack til it pops in her pussy 🙌”
25d in reply to myamyarealbadd               
1
YourRoyalHIGHness. @ShindeeShinda
Lying , scheming , plotting
25d               
1
1
Henny Hardaway @DaddyCharless
Niggaz r pitiful son really faked his death to get a response from a chick
25d               
1
Henny Hardaway @DaddyCharless
Ahhhh man what Devin just retweeted 😩😭😭😭😭
25d               
1
Slim Thugga @Jai_TheRealKiss
your 20's are your selfish years. It's all about going after your dreams and aspirations.
25d               
2
2
WORLDSTAR @WSHHFunny_
WHITE PEOPLE CAN NEVER JUST SMOKE A REGULAR BLUNT pic.twitter.com/3sHs2rOAcX
25d               
3,365
3,299
lil duval @lilduval
Nigga u think naturi from power is a dime RT @cthagod: Some dudes just love midgrade pussy....
25d               
22
37
Roxk¥ @RoCKy_PSF
All I Do Is Get Moneyy But B Bored As Shit pic.twitter.com/MZnVoxf3hF
25d               
1
jag. @JAG_ES
Looking at the watch , like what a bad investment!
25d               
1
1
jag. @JAG_ES
Looked at my stash one day and bought a watch!
25d               
1
2
New York Giants @BennyBlancLo
Ever read old messages and be surprised on how you use to talk and who you use to talk to
25d               
2
llv @ecm___
what's going on here pic.twitter.com/1TzkrcIJOv
25d               
2
Betzy @bbbalv
I really dont think two humans were just plopped on earth
25d               
1
Jazz.Mah.Nee @Itsa_jaything
It's always a great feeling to know you have someone in your corner cheering you on! 💪🙌 pic.twitter.com/QEwuqucn97
25d               
4
Betzy @bbbalv
Yall are weird
25d               
2
J$R. @TopShottaJR
😂😂😂😂 RT @LowkeyMarTv: You dont suck dick ? No rice , No Ribs , No Champagne
26d               
1
Betzy @bbbalv
They let my nigga Ming go
26d               
2
1
Betzy @bbbalv
@DurTee_Dev smh
26d in reply to DurTee_Dev               
1
BLACK PPL TWEET @BlackPplTweet
Lil nigga ain't even an hour old yet SMH pic.twitter.com/ngv2jN3GmZ
27d               
896
801
Betzy @bbbalv
I just wanna cuddle
27d               
4
1
hsoj @KingCoud_
@DurTee_Dev 😳😳
27d in reply to DurTee_Dev               
1
Lupe Fiasco @LupeFiasco
#JackieRobinsonWest is doing the damn thang!

#LLWS #GoChiGo
27d               
158
211
Alexander Pearce @LuckDavis126
Lmaoo RT @DeolaCola: 😂 RT @DaveBFI: LMAOOOOOOO.. vine.co/v/Mt1ppeexiM1
27d               
2
2
Betzy @bbbalv
@DurTee_Dev ❤️❤️
27d in reply to DurTee_Dev               
1
NYPD NEWS @NYPDnews
WANTED: Joe Budden, 6ft., 200lbs., for robbery/taking cellphone of F/25 at 4:30am 8/18. Call #800577TIPS. pic.twitter.com/EN94tYCUa2
27d               
6,106
19,235
J$R. @TopShottaJR
Quit sayin "Fuck the police" cause when you get ya shit stolen who u call?
27d               
3
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000