Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

You can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Aquielle M2009-10-05
@aqua_m041,793 days
Relax ur mind, release ur soul, and follow me down the rabbit hole! #Taurus #BCU #GaPeach GA✈FL #ΑΦΩ #Phiette #ACE #SOLO #ELITE #BAHD #BrilliantDiamond
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
50754013,173043
We found 40 favorite tweets.
Got Jesus? @JesusGraces
Grace is God doing for us what we could never do and what we will never deserve.
91d               
165
147
Jalia Danielle @TeachLia
@aqua_m04 aww!!! Thank ya, Quielle!!!!! ♥♡♥
108d in reply to aqua_m04               
1
✨LaCresha Charles ✨ @ImUrDarKsIde_
@aqua_m04 keep praying.. It'll eventually be forgotten.No need to stress something when it's not in ur hands.. In due time you'll forget him
109d in reply to aqua_m04               
1
Johnny O @Houstono_
@aqua_m04 lol I appreciate it love. Imy 2 & ima spare yu this time :)
144d in reply to aqua_m04               
1
C u ł ł i™ @JCULLI
I love finger banging... I love banging banging more though
179d               
13
9
babe. @DamnRealPosts
My heart drops when I think about you being with someone else..
296d               
277
406
DAMN☺️Ni$HΔ‼️ @OohhNish
that last RT was for @aqua_m04 lol my dawg Juliooo
327d               
1
LAWD @Simba_Mane
@aqua_m04 can't wait 😆
329d in reply to aqua_m04               
1
DAMN☺️Ni$HΔ‼️ @OohhNish
Your gf plays video games w. you that's sexy Af !!
409d               
1
1
DAMN☺️Ni$HΔ‼️ @OohhNish
Aqua the only girl I can sit there and play Madden w. all day and we talk shit like boys 😂😂🎮🏈
409d               
1
DAMN☺️Ni$HΔ‼️ @OohhNish
@aqua_m04 lol chillen being REAL
409d in reply to aqua_m04               
1
Jalia Danielle @TeachLia
@aqua_m04 yep! Say it again! Not this time! LOL!!! but for real...
429d in reply to aqua_m04               
1
*SoAdorable_Chels* @Chels_Daffy2
@aqua_m04 same here. His music is classical! #coleworld
431d in reply to aqua_m04               
1
✨LaCresha Charles ✨ @ImUrDarKsIde_
@aqua_m04 that's the key to every problem!! #ijs
447d in reply to aqua_m04               
1
DreGotJuice (TBJ400) @Yung_Boyy_Dre
@aqua_m04 yea gyal lol :) ;)
455d in reply to aqua_m04               
1
✨LaCresha Charles ✨ @ImUrDarKsIde_
@aqua_m04 ooh Lawwd hahae smh!! It's REAL THEN lol u a trip
458d in reply to aqua_m04               
1
✨LaCresha Charles ✨ @ImUrDarKsIde_
@aqua_m04 you know it's true! Cuz at first you was a lil skeptical bout the date! & all that changes 😉
468d in reply to aqua_m04               
1
Sierra Renee @Fondling_Fate
and if I could make this world spin a little slower.... then I would.... And we could grow a little closer .....
472d               
1
1
*SoAdorable_Chels* @Chels_Daffy2
Happy Birthday To My Lil Sis @aqua_m04 ! Enjoy!
489d               
1
LAWD @Simba_Mane
@ImUrDarKsIde_ lol gotcha later on
493d in reply to ImUrDarKsIde_               
1
1
*SoAdorable_Chels* @Chels_Daffy2
Happy Gammaversary To My Izm @crys_b_hurdlin ! You 3 Years Old Now lol! n my sisters @LS_MBxoxo , @aqua_m04 , @Jackie_OH_ , @Hellokutiepie !
493d               
2
1
Aquielle M @aqua_m04
#Hacked by her roommate! Quick! Follow me on Instagram: @littlemisscoke before she catches me.. Ok, bye ^_^
512d               
1
Free Hugs @FreeHugs_4U
@aqua_m04 *hug*
530d in reply to aqua_m04               
1
LAWD @Simba_Mane
I dont like aqua lol but I love her doe
532d               
1
1
PIMPIN TAY @KYNGTAY
Rt "@aqua_m04: There are very few productive uses of time that are better than making money^_^" I can't think of none
546d               
1
Turn Ons™ @SexualTurnOns
Intelligence is a #TurnOn
553d               
91
336
Est. sept. 8th 92 @MONEY_MADNESZ
@aqua_m04 lol outsmarted the genius
557d in reply to aqua_m04               
1
Marissa @MarissaBlisss
@aqua_m04 now the world would be a better place if everyone thought like you.
559d in reply to aqua_m04               
1
1
Johnny O @Houstono_
@aqua_m04 Happy valentines day :) love!
564d in reply to aqua_m04               
1
Johnny O @Houstono_
When big Larry came around to put him down, Spongebob turned into a clown.
586d               
1
Aquielle M @aqua_m04
So Buckwild is like one of my favorite shows lol #JudgeMe
586d               
3
H. Billi(onaire) @TheRoyalMob
Sometimes I wish I could read your mind but then I wonder if I could handle the truth.
586d               
14
49
Johnny O @Houstono_
Code name: The Hybrid aka The Stoner aka The Thinker :)
586d               
2
Will_XL @Thats_Mr_XL
fellas this is the only chick who seems like she knows what she talkin bout on football >>>> @aqua_m04
596d               
1
Morgan Denise @MommyIsTattedd
The shittiest feeling is feeling like you're wasting your time on a relationship you really want...
605d               
158
408
Facts @TheFactsBook
90% of people find Mondays to be the worst day of the week as it is often associated with stress and depression.
681d               
93
418
LAWD @Simba_Mane
When you realize you don't know anything then you can be considered wise
685d               
1
1
LAWD @Simba_Mane
I laugh at bullshit... I laugh a lot
711d               
1
1
College Life™ @8_Semesters
Here's to the kids who have had their heart broken by someone they weren't even dating.
748d               
212
318
Euraja @EurajaKnowsBest
You'll never hear my name up in anything, because I don't do shit to people. I mind my OWN damn business and what I have going on!
748d               
1
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000