Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

You can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Samantha BaxterRiverdale, MD2012-04-15
@Sammich392888 days
The name is Samantha Michelle. Thus, I am Sammich. lol Born and raised in the DMV. If you respect me, I'll respect you. #TerpNation
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
2415632,8700169
We found 159 favorite tweets.
Ashley @ashlilym
@Sammich392 Definitely just saw this. AHHH loves you
54d in reply to Sammich392               
1
1
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 miss you too girrrrrl
61d in reply to Sammich392               
1
David V @The0DD1
@Sammich392 who let you back on twitter. lol
61d in reply to Sammich392               
1
1
Ashley @ashlilym
@Sammich392 HAHAHA that is what bromigas do, yo. It's in the CODE
267d in reply to Sammich392               
1
1
David V @The0DD1
Funny, usually people have Dunkin' Donuts. You seem to be at a knock-off version! RT @humanityrebels: Duncan Donuts for breakfast 😋
325d               
1
David V @The0DD1
hahah just kidding of course, I will !
325d               
1
Ronald Tillery @CAGrizBeat
Drake in the house and he has a birthday concert here tomorrow. Raptors playing the Griz like a fiddle tonight pic.twitter.com/lK280uuOWg
331d               
130
123
Jonah Hill @JonahHill
@Drake muffukas never loved us.
359d in reply to Drake               
13,577
20,423
Word On Road @WordOnRd
pic.twitter.com/RgRpuSXXZT
373d               
96
211
c'est la vie @TheGoofballKid
lmao! Like shit! WAYNE DONT GIVE NO FUCKS ABOUT MY OPINION!
395d               
1
Ashley @ashlilym
@Sammich392 I think this tweet broke my laugh box. I've laughed so loud I don't know why no one has heard me.
395d in reply to Sammich392               
1
West Indian Beauty @MissFab11
Listening to Drake
417d               
1
Deadpool @BlackenedRED
ran into @Sammich392 the other day. glad to see how well she's doing lol.
452d in reply to Sammich392               
1
1
Nic™ @NickiDrake_Fanz
RT @VirgoSister: Grammy Shots @Drake pic.twitter.com/xQ5DyvMXxy
454d               
2
1
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 what.the.hell
478d in reply to Sammich392               
1
The 13th Doctor @thislifeman
You thought this wasn't me. Sure it is. You just don't know what I look like when I'm not in love with you.
478d               
2
1
Ashley @ashlilym
@Sammich392 lmao you also live down the street from me sooo nbd haha
487d in reply to Sammich392               
1
Drizzy @Drake
@NICKIMINAJ is an incredible person for setting that up. Love you always. Thank you!
512d in reply to NICKIMINAJ               
3,832
3,907
Sherwyn S. @Surewin93
@Sammich392 Me ether! The suspense is literally killing me! So I hope I can make it to next semester without dying :O
516d in reply to Sammich392               
1
Sherwyn S. @Surewin93
@Sammich392 I apologize :/
516d in reply to Sammich392               
1
Misunderstood @MusicJunkie_94
@Sammich392 damn skippy lolol but see we busted our ASS! So were good gotta love management positions lol
518d in reply to Sammich392               
1
Misunderstood @MusicJunkie_94
@Sammich392 well that explains everything lol so descriptive get me hip n. I need music from you n I need to hip you
518d in reply to Sammich392               
1
Sarcastic Wonka @OhMrWonka
Disney Channel should just stop making new shows and replay all the old ones.
520d               
143
346
Dce J boogie @DceJboogie
@Sammich392 sam bam thank you mam! Lmao idk
525d in reply to Sammich392               
1
Ashley @ashlilym
Impromptu advertisement hehehe @Sammich392 as my witness :D
528d               
1
David V @The0DD1
@Sammich392 no! the nerve of them to call and not even leave a message! Phone Chivalry is dead.
529d in reply to Sammich392               
1
Lv @PropaneLv
I can't date a chick without a dog, what's gonna keep me coming over when I can't stand you anymore
534d               
20
8
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 YOU ARE NOT
552d in reply to Sammich392               
1
Lil Wayne WEEZY F @LilTunechi
I'm good everybody. Thx for the prayers and love.
553d               
75,862
176,601
BIRDMAN @BIRDMAN5STAR
My son is in good spirit..feelin much betta...be home soon.YMCMB
553d               
1,821
11,084
FREDDY @FreddyAmazin
I’m officially done trying. If you want me in your life, you can come find me. Until then, continue treating me like I don’t exist.
553d               
708
1,818
Drizzy @Drake
Team Drizzy Love. I really do love ya'll.
555d               
14,041
19,873
Dce J boogie @DceJboogie
Shouts out sammiiiiiiich!!lol @Sammich392
561d               
1
@vaginasrauhl
If we get #RightHere up the charts will you and drake give us a video? @justinbieber deal?
562d               
1,779
2,901
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 you can always talk to me!
565d in reply to Sammich392               
1
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 AWWWW I miss you too sammy =P
565d in reply to Sammich392               
1
1
Drizzy @Drake
Oh and...I wrote a little album list on the board today. Things are taking shape.
568d               
7,065
10,557
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 he LIED! lol jk =)
577d in reply to Sammich392               
1
QuietOne_SM91 @DuleeyTheOne91
@Sammich392, you are so cute like forreal!!!
577d in reply to Sammich392               
1
1
Drizzy @Drake
I never tweet what I'm doing cause it'd just be like "yooo who else is up eating granola and watching aubrey plaza interview snippets"
590d               
17,692
19,723
MTV News @MTVNews
Do you have any #Idol faves yet? I think we're leaning towards the guy who took on Mariah's range!
611d               
17
28
Meek Mill @MeekMill
In about 50days everyone will forget about ya again .... And we still gone b balling! #rememberthistweet lol
622d               
1,607
5,794
Dce J boogie @DceJboogie
@Sammich392 sammich!! lol
632d in reply to Sammich392               
1
c'est la vie @TheGoofballKid
Happy Birthday @Sammich392 !!! =D You're finally 20!!! You can finally do... the same things you did when you were 19! lol
635d               
1
1
Julio Osorio @JulyOutchea
Holy fucking shit “@InternJohnRadio: When I was your age THIS was the cool way to listen to music #hitclips #90s pic.twitter.com/R4nnLi2b
640d               
1
Misunderstood @MusicJunkie_94
YAY SAMMIE KILLED THE BUGGIE WITH LYSOL @Sammich392
646d               
1
Sherwyn S. @Surewin93
@Sammich392 GOOD LUCK ON YOUR FINALS SAMMY!!!
649d in reply to Sammich392               
1
MACcosmetics @MACcosmetics
Going solo in 2013, @NICKIMINAJ's next Viva Glam Lipstick avail Feb. #BARBZ, you made it trend: #LAVENDERISTHENEWPINK pic.twitter.com/2Ajw8BpI
653d               
2,694
6,414
Superman @OzoneAndOnly
@Sammich392: I love you...*erases* I miss you...*erases* Hey! What's up =) *sends*” the truth is spoken lol
657d               
1
Wale Folarin @Wale
Poetic justice
664d               
589
3,675
july 2nd @showtimejohna
#MentionSomeoneYoureThankfulFor @SadeeDaBestestt @Sammich392 @AaronRuiz2012 @_TheJaneDoee
666d               
1
Anaconda @NICKIMINAJ
BARBZ!!!!!! THANK U GUYS SOOOOOOOO MUCH!!!!!!!! LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U!!!!!!!!! MMMMUUUUUAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!
670d               
3,455
6,163
BIRDMAN @BIRDMAN5STAR
Congrat.2 my lil sister@NICKIMINAJ.AMA was amazin.YMCMB.RichGang
670d               
84
303
Drizzy @Drake
Its been exactly one year since Take Care dropped. Sitting in our new studio working on the next album. Just want to say thank you.
673d               
22,246
36,797
Tity Boi (2 Chainz) @2chainz
RT @Drake: RT @chartnews: US digital sales: No Lie by @2chainz feat. @Drake tops the 1 million mark this week. ... m.tmi.me/yX7QL
681d               
33
117
Sarcastic Wonka @OhMrWonka
Throwing ice cubes at people who need to chill.
681d               
130
406
Yocelyn @WrecklessLion
You are the best thing, that's ever been mine
683d               
1
3
Anaconda @NICKIMINAJ
Give GOD thanks. Still sending love to the EAST COAST... I'll be there in 2 wks to do smthn very special... can't wait!!!!
684d               
634
1,309
Anaconda @NICKIMINAJ
he's beautiful snooks, congrats!!! @snooki
685d in reply to snooki               
1,253
1,411
Drizzy @Drake
Just bought Dreams and Nightmares. Had to support @MeekMill. Club Paradise Alumni shit.
690d               
2,553
5,082
Brent Restifo @TheBrentShow
Diced pineapples.
690d               
4
31
.。Michelle Phan.。 @MichellePhan
Hoping everyone is safe in NY!
690d               
33
102
Brent Restifo @TheBrentShow
My life isn't perfect but I'm thankful for everything I have.
690d               
8
62
Drizzy @Drake
Thank you for all the birthday wishes. All the love is love.
695d               
8,436
15,139
Gentleman's Handbook @YourGentIeman
Don't say your sorry if you're just going to do it again.
695d               
69
165
Anaconda @NICKIMINAJ
#ComeOnACone youtube.com/watch?v=pl35X8…»
697d               
1,152
2,191
Anaconda @NICKIMINAJ
BARBZ!!!!!!! about to post smthng....
697d               
517
964
Drizzy @Drake
Congratulations to Kendrick. Incredible body of work. Honored to be a part of it.
698d               
4,541
11,260
David Castain ® @DavidCastain
TONIGHT is the ACTIN UP CONCERT @FuR w/ MEEK MILL and FRENCH MONTANA bit.ly/SBpEd5
700d               
1
1
The Park At 14th @TheParkat14th
Hurry pre-order your tickets before its to late..... @Drake Birthday Bash fla.vor.us/drake pic.twitter.com/JXmC3fsq
701d               
9
21
Drizzy @Drake
My early birthday celebration @Parkat14th in DC tomorrow night!
701d               
1,426
2,196
Drizzy @Drake
Thank you to my teacher Kim Janzen for spending the last 5 months working tirelessly with me!! OVO SOUND
702d               
2,840
3,967
Drizzy @Drake
97% on my final exam. 88% in the course. One of the greatest feelings in my entire life. As of tonight I have graduated high school!
702d               
22,160
33,516
David V @The0DD1
@Sammich392 I know right? gosh darn it I wish people would study the paper he gave us.
703d in reply to Sammich392               
1
David Castain ® @DavidCastain
#ActinUp CONCERT w/ @FrencHMonTanA and @MeekMill bit.ly/SJ5hVn
704d               
1
Mastermind @rickyrozay
@rickyrozay - Diced Pineapples feat. @Wale and @Drake: youtu.be/jb6HZa151s8 RT
708d in reply to rickyrozay               
21
105
Drizzy @Drake
Yo @D_Copperfield...I heard my laser gun collection is better than yours. Just saying...
712d               
1,120
1,538
c'est la vie @TheGoofballKid
. _________
715d               
2
Anaconda @NICKIMINAJ
Pound the Alarm #1 on billboard's dance club chart this week. Yaaaayyyyy!!!!! Thx guys!!!!!
716d               
809
1,969
Anaconda @NICKIMINAJ
Barbz!!!!!
716d               
914
2,006
Mary J. Blige @maryjblige
Excited for everyone to hear the record "Who You Around" I did with @MeekMill for his album "Dreams & Nightmare!"
718d               
75
448
Jamie Baxter @jaleighb513
@rickyrozay @Wale @MeekMill Can't wait #MMG stays on repeat in my truck!!! @Sammich392 u ready?!?!?!?
724d in reply to rickyrozay               
1
First Friday @MamboNoir
@Sammich392 lmfao il just realizing the gravity of what she was saying. #RIP
730d in reply to Sammich392               
1
Anaconda @NICKIMINAJ
Barbz!!!!!!!!! Love u...
741d               
3,875
7,171
Anaconda @NICKIMINAJ
Just wrapped a very VERY cool video :)
741d               
9,200
27,777
Drizzy @Drake
@BigSean bars are UP man and he showed Toronto love. Oh god.
743d in reply to BigSean               
1,245
3,047
Fendi Frost @DaboyFrost
@Sammich392 #NowFollowing
743d in reply to Sammich392               
1
MTV @MTV
@NICKIMINAJ Nicki Nicki Nicki! You deserve it, girl! Congrats!
743d in reply to NICKIMINAJ               
107
319
David V @The0DD1
@Sammich392 Since you gave me your first tweet I'll give you my 10k one :D Heres to another 10k and 10k more good times to be had!
743d in reply to Sammich392               
1
Drizzy @Drake
Pimps don't cry...word to Eva Mendes
755d               
3,311
11,549
Anaconda @NICKIMINAJ
#PinkFriday lockerz.com/s/236880938
759d               
1,204
2,335
TBR @TechBoyRED
@Sammich392 that’s ok it’s better to be emotional then to not show emotions at all lol (I was trying to sound cool) haha
760d in reply to Sammich392               
1
First Round LP @KO20NVR
French Montana - Pop That (Feat. Drake, Lil Wayne, Rick Ross)
760d               
1
Nina Dobrev @ninadobrev
Waiting to take off.. In the meantime im going to start retweeting my favorite @condescendingwonka tweets. **warning: laugh lines may occur
761d               
354
502
Misunderstood @MusicJunkie_94
@Sammich392 socks.....!!!
762d in reply to Sammich392               
1
1
july 2nd @showtimejohna
#MentionSomeoneWhoIsAwesome @Sammich392
762d               
1
Jesus Christ @Jesus_M_Christ
Been training for the apocalypse listening to Rick Ross' "Hold Me Back"
765d               
93
422
Trey Songz @TreySongz
Fake fans r the worst...shout to my real ones. Love yall!!!
770d               
797
1,957
Mastermind @rickyrozay
#Dicedpineapples
777d               
100
1,487
ian somerhalder @iansomerhalder
Vampires in leather jackets in the Atlanta August heat DO melt... I don't ever remember the world being this hot-and I've been around a bit
778d               
2,590
4,353
jøe jønas @joejonas
Mr. Bean was so amazing!
784d               
2,048
7,514
David V @The0DD1
watch, my mans @TheGoofballKid will be on the American wrestling team winning us the gold medal.
784d               
2
1
c'est la vie @TheGoofballKid
Mine is takachikukulu! lol WTF! ITS SOUNDS MORE AFRICAN THAN ANYTHING!
786d               
1
TED @Laughbook
Monsters Inc 2 is coming out in 2013 move out of the way kids, i've been waiting 10 fucking years for this.
786d               
603
3,122
Maria @mangoflavoredd
@Sammich392 lmaooo i know >.< *throws up*
786d in reply to Sammich392               
1
Maria @mangoflavoredd
Kristen Stewart is such a cunt for cheating on Rob.
786d               
2
TBR @TechBoyRED
@Sammich392 Good Morning ! :)
787d in reply to Sammich392               
1
Yankaveli @Yankstradamus
I feel most people who get duped on Js had it coming... I mean, What makes you think you're gonna get a pair of $200 kicks for $70... -__-
787d               
1
1
july 2nd @showtimejohna
#20PeopleIThinkArePretty @Sammich392
789d               
1
Hustle Firm Boyz @HustleFirmBoyz
@Sammich392 let's go lol
790d in reply to Sammich392               
1
DC Maryland Virginia @DMVFollowers
Nicki Minaj = #IbizaSaturdays
792d               
2
24
Nic™ @NickiDrake_Fanz
RT @bevsaywhaaa I love how Nas ALWAYS speaks so highly of Nicki. S/O to him. "Real recognize real..."
792d               
1
1
Nic™ @NickiDrake_Fanz
RT @OVOJosh: "Killing all these rappers, you would swear I had a hit list."
792d               
1
Anaconda @NICKIMINAJ
The #pinkfridaytour is in CLEVELAND tonight!!!! See all US stops here!!!! mypinkfriday.com/news/86792
792d               
294
794
Boo Ya Ya @AromatheraBree
#Nw Just Friends. this movie is funny as shit.
793d               
1
SRB @Amant_LaChatte
That lady from baby boy ! RT @ThisGuyNellz: Who's a underrated actor/actress?
794d               
1
Anaconda @NICKIMINAJ
Pound The Alarm: #1 Most Added @ Rhythmic Radio this week in the US! Thank u guys!!!! :)
794d               
327
932
P Y R O C I T Y @AllHail_POSH
@Sammich392 *squeeezes arm*
794d in reply to Sammich392               
1
Trey Songz @TreySongz
Whatever u want I got it...
794d               
501
3,075
Kevin H. @KillaKev_
Girls call em selves thick out here? Get tips from rikishi lmao
795d               
1
Anaconda @NICKIMINAJ
Ok barbz, who's gonna b apart of my runway show? All shapes and sizes are welcome :) all heights r welcome :) gonna be crazy! :)
795d               
867
1,399
Anaconda @NICKIMINAJ
I can't wait to dress the barbz & have them model :) -----> RT @BIGGEST_BARB: i cant WAIT for nicki's clothing line. omg
795d               
228
421
Wale Folarin @Wale
Some joints be triple x rated on instagram and other social medias and be mad when niggas can't fade "dinner an a movie".
796d               
78
803
TaeSweizy @CrazyWearTae
Imma Virgin! #TeamVirgins
797d               
1
24
Big Daddy Dick @FluGameXIIs
Meek Mill always has beast ass intro's
798d               
1
1
CashCityClothing® @CashCityLTD
We just received a call from 1 of the YMCMB representatives and all we have to say is the future is looking more than bright !!! :D
802d               
2
10
Jose Segovia @DTFMonstah
Right Here (feat. Drake) - Justin Bieber
803d               
1
3
Kevin H. @KillaKev_
@Sammich392 denton neighbor! Lol
804d in reply to Sammich392               
1
Brandon Millar @OVOMillar
Tuck my napkin in my shirt cause im just mobbin like that
804d               
3
6
TBR @TechBoyRED
#MentionSomeoneBeautiful @Sammich392
805d               
1
Big Daddy Dick @FluGameXIIs
A1 Everything- Meek Mill & Kendrick Lamar
805d               
1
1
Anaconda @NICKIMINAJ
Just wrapped an amazing video on an amazing island. #Trinidad #poundthealarm
807d               
781
2,318
Hatchback McCoy @Dirt_Facelift
I'm bigger than you I'm higher on the food chain! GIT IN MAH BELLEHH!!
808d               
1
Drizzy @Drake
Best Male Hip Hop...that's righteous. Thank you BET
810d               
5,698
15,150
Misunderstood @MusicJunkie_94
pic.twitter.com/j8K2opqB
814d               
1
DJ KHALED @djkhaled
I ben lighting the streets up for 7 years straight wit anthems!! Bring it on!!!! #KISSTHERING #AUG21ST! #WTB #YMCMB
814d               
3
34
Hatchback McCoy @Dirt_Facelift
I let go of my pride to play Just Dance with @CandyLand_Issy though #noshame
815d               
1
Sherwyn S. @Surewin93
@Sammich392 you are always good enough
816d in reply to Sammich392               
1
Enzo leonzo @Ozone_3000
@Sammich392 awww muchos gracias te extrano tambien
817d in reply to Sammich392               
1
T.I. @Tip
I hate when shit leak...!
818d               
98
637
The 13th Doctor @thislifeman
@Sammich392 =P. That is all
818d in reply to Sammich392               
1
Sarcastic Wonka @OhMrWonka
Geez, you offer someone a sincere compliment on their mustache, and suddenly she's not your friend anymore.
818d               
167
583
Heather Weber @heddyw519
@Sammich392 hey lets go next week. Weather is supposed to be in the high 70s on Tuesday and Wednesday
819d in reply to Sammich392               
1
StayStrong @sammiblu94
I wanna take ballroom, contemporary, jazz, and hiphop!!
823d               
1
Misunderstood @MusicJunkie_94
@Sammich392 ikk we used to watch that video to watch Donnie and copy one of Seikos moves lol!!!!! #80's
824d in reply to Sammich392               
1
Misunderstood @MusicJunkie_94
OMG @Sammich392 the right combination makes me reminisce our 80's phase
824d               
1
Busta Rhymes @BustaRhymes
@Drake 2night was #GOLDEN! #OVO #THECONGLOMERATE!! #YMCMB #Saaaaalute!
825d in reply to Drake               
11
45
Trey Songz @TreySongz
Where da bread at?? RT @oliviapunt: @TreySongz I bet one million dollars you will not retweet this!
825d               
136
542
StayStrong @sammiblu94
After all the things we've been through... rush hour 1, rush hour 2 #lolol #favoriteblooper
827d               
1
Enzo leonzo @Ozone_3000
@Sammich392 gasp screw the status quo??????? Are u insane???? Without that how will I ever no I'm greater than u #knowledge
836d in reply to Sammich392               
1
TBR @TechBoyRED
#SomeoneCuteIFollow @Sammich392
836d               
1
c'est la vie @TheGoofballKid
dont look up shows on tumblr unless you've finished all of it! >.< #AvoidSpoilers!
837d               
1
♥IG:Minaj_My_Star♥ @MiNAJ_my_STAR
#TheBarbzRclearlySuperiorDontBMad Niggas Clearly dont understand... but u gon learn TODAY! *Kevin hart Voice*
837d               
1
Anaconda @NICKIMINAJ
RT @YEA_iCuffdNicki: #TheBarbzRclearlySuperiorDontBMad or go ahead and be mad, still winning! *sips pepsi*
837d               
64
201
Zac Efron @ZacEfron
Totally. His name is Rowdy. He was incredibly well-trained, so it was fun to play and do tricks with him.
882d               
161
157
Kevin Hart @KevinHart4real
#ThinkLikeAMan #ThinkLikeAMan #ThinkLikeAMan #ThinkLikeAMan #ThinkLikeAMan comes out in 1 MORE DAY TWITCHES....Let's make HISTORY
883d               
69
1,013
Invinc∞ble I_am @KelcAFuckingA
@Sammich392 :-O that was a low blow. you know what.. walk out side! ...
-__- we're fighting this out right NOW! *cocks gun*
884d in reply to Sammich392               
1
Invinc∞ble I_am @KelcAFuckingA
Sam's tweets >>> LMFAO x-D
885d               
1
Sherwyn S. @Surewin93
Every week I go to a fundraiser to help young ladies pay for community college, its called a Strip Club.
887d               
1
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000