Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

You can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
...2011-09-22
@hollis_elva1,077 days

FollowersFollowingTweetsListsFavorites
1501018
We found 18 favorite tweets.
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces is a carefree, happy-go-lucky but also know how to be serious.
447d               
127
340
IG: ThePiscesAreUs @PiscesAreUs
Some #Pisces have self-identity problems, because they can become anything or nothing, and sometimes are slow to decide which they are
447d               
44
101
ramalanmu.com @KutipanUntukmu
@KutipanUntukmu bersyukurlah masih memiliki kedua orangtua, karna bisa merasakan kasihsayang secara langsung (@aulzetandhni)
465d in reply to KutipanUntukmu               
4
40
Listen My Mind @ListenMyMind
aku selalu menantikan hari esok. karena aku selalu menantikan disaat aku akan melihat matamu lagi.
465d               
12
151
ramalanmu.com @KutipanUntukmu
Jika kelak aku pergi, apakah kau akan mencari? (@jarakyangjauh)
670d               
2
71
ramalanmu.com @KutipanUntukmu
I need someone, someone who loves me back. (@Diego93R)
671d               
1
35
The NotesOfMe!♔ @NotesOfMe
I hope someday you can see myself, a person who loves you, always beside you
689d               
29
196
Listen to Mine ❤️ @Listentomaheart
Mengenalmu, menyapamu, merindukanmu, membayangkanmu, menyanyikan lagu tentangmu. Adalah bagian dari hari-hariku
693d               
3,883
50,197
Dunia Keras @DuniaKeras
Tuhan ga akan ngasih apa yang lo 'inginkan'. Tapi Tuhan ngasih apa yang lo 'butuhkan'. #DK
706d               
198
3,175
Mister Vampire @DrVampir
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen. Wait and believe;)
767d               
20
148
Mister Vampire @DrVampir
Hidup terus berubah. Jangan diam hanya di satu tempat tapi berlarilah capai kebahagiaanmu.
772d               
4
137
SoalOLAF™ @SoalOLAF
Alasan memilih single biasanya karena masih berharap balikan / tipe orang setia / tak mau salah pilih (lagi) etc - @ZakyLio
772d               
20
200
Mister Vampire @DrVampir
Hidup bukan tentang apa yg kamu miliki. Tp tentang apa yg akan kamu lakukan dengan apa yg kamu milkiki itu
772d               
11
124
Mister Vampire @DrVampir
Bilang aja cinta, kalo tiap ada dia bawaanya pengen nyuri pandang, lirik lirik, sayangnya ga berani nyapa !! ╮("╯_╰)╭
781d               
9
106
SoalOLAF™ @SoalOLAF
'Kamu' tuh uda kayak sinyal HP aku aja deh, 'di luar jangkuan' terus - @AndySmith_
781d               
2
65
Mister Vampire @DrVampir
Buat temanku, lama sudah kita lalui suka dan duka bersama, percayalah kenangan kita kan abadi di hati ;)
782d               
10
148
Mister Vampire @DrVampir
Air mata tak selalu menunjukkan kesedihan, terkadang karena kita tertawa bahagia bersama sahabat terbaik kita
782d               
10
120
GUE BANGET!! @beginilaahGUE
Kalo diomongin, keinginan gue itu ga akan ada habisnya. Dan kalo di hitung banyak juga yang ga tercapai :') #bG
826d               
1,586
36,767
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000