Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterYou can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Gage Daniels taylorsville kentucky2012-03-19
@daniels_gage71761 days
football,wrestling,weightliftin, #teamlinemenswag #teamtaken
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
123203424067
We found 64 favorite tweets.
Men's Humor @MensHumor
Tonight's good mood is sponsored by...Beer!
692d               
294
1,894
Madison Gage Mertz @EarthToMertz
When someone thinks people are "Talking" because they sent a :) in a text. <<<<<<
692d               
1
1
Ros Goodwin @RGoodwin20
S/O to @daniels_gage71 don't know him to well but he's good at football #followhim
692d               
1
1
Football @Defensive_Back1
Time spent Gettin ready for bed:15 min shower,5 min to wash face, 30 min practicing form tackling in the mirror lmao! Every guy does it!
693d               
6
19
Collin #BBN @collin_51
@daniels_gage71 Lmao. I just watched that. I love Mike Stud.
693d in reply to daniels_gage71               
1
1
Kadin Smith  @kadin_smith03
7 on 7 was fun with @TSL_Smith @kynan5
694d               
1
1
Josh Hollar @ItsJoshHollar
Stfu! #NoOneCares at all! Damn
694d               
1
1
JORDAN @13OSS_JB
I legit have nothing to do until 7 #sobored #hateit
694d               
1
1
Mr. Sports Himself @DonnieDruin
#HeardYouLikeBadBoys but Uhh... I illegally download music cuz idgaf ;)
695d               
1
1
Cayla Perkins @CaylaSP
@daniels_gage71 & thanks, I know I'm short... I get it a lot haha.
695d in reply to daniels_gage71               
1
Cayla Perkins @CaylaSP
@daniels_gage71 I miss you too!
695d in reply to daniels_gage71               
1
1
Allison Russell @allinicolexo
' first name muthafucka, last name Jones ' #HorribleBosses .
696d               
1
2
Men's Humor @MensHumor
My ex is living proof as to how stupid I can be. #Truth
696d               
1,013
5,176
Students Problems @FactsOfSchool
*When my parents are asleep* Me: "Shh! They're sleeping." *When I'm asleep* Parents: "Let's vacuum the house for 2 hours."
696d               
243
1,411
Stephenie Bullington @S_bullington
When you have so much going on in your head you cant sleep. #wellthissucks
696d               
1
Darren Stinnett @D_Stinnett31
I over think everything. What I did wrong. What I could do to make things better. How I wish things could be
696d               
1
2
Cayla Perkins @CaylaSP
"blame it all on my roots, I showed up in boots & ruined your black tie affair." #GarthBrooks #OldCountrySongs
696d               
1
Mr. Sports Himself @DonnieDruin
@daniels_gage71 you do the same man!
696d in reply to daniels_gage71               
1
Josh Hollar @ItsJoshHollar
S/o to my boy @daniels_gage71 hes a beast on the field, he needs 1 more follower #HookHimUp #Follow
696d in reply to daniels_gage71               
1
1
Mr. Sports Himself @DonnieDruin
SO to @daniels_gage71 for bein a bro to me for the longest time. He's extremely talented at football and too funny. Miss you man! Follow him
696d               
1
1
Braxten Leff @brax10leff
@C_Tosh23 @Ishields24 @darrenstinnett omg that's funny! Lol pic.twitter.com/0X89A1MX
696d in reply to Tosh_Point_Ohhh               
1
1
CHRIS @ChrisDunbar9
#harrypotter
696d               
1
Braxten Leff @brax10leff
@daniels_gage71 @pimpcartman honestly who doesn't
696d in reply to daniels_gage71               
1
Aaron @A_Fre53
@brax10leff @daniels_gage71 but your not? lol :)
696d in reply to brax10leff               
1
1
Adam Maddox @AdamMaddox79
@daniels_gage71 Gotta be ready for our D. We're gonna be a whole lot better this year. We play you all October 26th. #NoHatin
696d in reply to daniels_gage71               
1
✈️Snake Eyes✈️ @MBrooks1111
Collins/Shelby co sports >>>>> spencer co sports ! 👎
696d               
1
5
Lauren Vincent @LaurenVincent13
22 days till my birthday (: #gettingclose
696d               
1
Nick Vuick @FewLoveTheDew
#SomethingIGetAlot "Fuck you, you're lefthanded."
699d               
1
2
morgan williamson☠ @morggg_234
ignoreee my face; but new skirt<3 instagr.am/p/K1Aq0Ghkht/
699d               
1
Football @Defensive_Back1
That awesome speech coach lays down right before you walk out #Pumped
699d               
1
24
Leave Nothing @AthleteLifeee
Man. If I hear that "Beez in the Trap" song One More time
699d               
1
1
Brooklyn Ferrell @b_ferrell7
I got 99 problems, but school ain't one, if you ain't out for summer, I feel bad for ya son.
702d               
2
19
D ε ζ ι ς ι α ❤ @MissDeeMaria
@daniels_gage71 whats the num? darling:)
702d in reply to daniels_gage71               
1
The Football Life. @_Football_365
Kicking ass in middle school football. #schoolmemories
702d               
3
35
Staples 2Fast @Mr_BrownGuy
S/O to the lineman if it wasn't for them us RB's wouldn't have holes to run through @real_lineman
702d               
2
2
Gregory Duane™ @Lil_BradMiller
One of these days Linemen will get the credit
703d               
2
4
Football Is Life @FootbaIl_Tweets
#3WordsForYou Football is Life
703d               
37
300
Football. @tbhyousuck
When you're running and you see your fullback fucking level someone and you're like DAYYUUMM>> @_football4life
703d               
5
23
✈️Snake Eyes✈️ @MBrooks1111
I'm sure you have plenty of dudes!
703d               
1
Chase Smith @SCbears_Smith_3
Is it bad that my favorite kind of movies are chick flicks ? ...
703d               
1
1
The Football Life. @_Football_365
When you win, nothing hurts.
704d               
1
23
Brandon @yoboybmeezy
this tweet goes out to the kids who have lost there loving mothers. i just hope that those kids have someone to love on this mothers day!
705d               
1
1
Mr. Sports Himself @DonnieDruin
Wearin my blue SC gear cuz u know I'm always #ReppinMyHood
706d               
1
2
Chase McIntosh @Tosh_Point_Ohhh
@ShtBallPlayrsDo: #ThingsIWantTheMost to be able to say that beautiful cleat chaser up in the stands is mine.”
706d               
1
The Football Life. @_Football_365
Goodnight everybody, dream big tonight! God bless!
708d               
2
1
The Football Life. @_Football_365
#WhatILove When teachers talk football with me.
708d               
1
10
Typical Girl @SoDamnTrue
That look you give your friend when they say something they weren't suppose to mention in front of your parents. <.<
708d               
193
742
Because I'm a Guy @CauseWereGuys
Oh, your hand broke so you can't jack me off? It's cool. I don't see a cast around your mouth though..
713d               
243
779
Country Music Quotes @Country_Voices
Makes me wanna grab my honey, tear down some two lane country. #RodneyAtkins
710d               
56
365
Josh Hollar @ItsJoshHollar
Wasnt expecting to hear you say that #NightRuined
710d               
1
Country Music Quotes @Country_Voices
The thunder rolls, And the lightnin' strikes, Another love grows cold, On a sleepless night. #GarthBrooks
711d               
79
385
Aaron @A_Fre53
getting pissed
711d               
1
Will Edwards @will_edwards1
American dad >>>>> #favoriteshow
712d               
1
1
Leave Nothing @AthleteLifeee
This is 10% luck , 20% skill, 15% concentrated power of will. 5% pleasure, 50% pain and 100% reason to remember the name! #@FootballSwag3
713d               
1
2
Cayla Perkins @CaylaSP
I like a man with a farmers tan (;
714d               
2
Cayla Perkins @CaylaSP
blurry, but makin memories. Panama city beach, spring break 2012. <3 pic.twitter.com/1ot0d5fE
713d               
1
Football Is Life @FootbaIl_Tweets
#ThingsThatBoredPeopleDo workout and get better.. #NoDaysOff
713d               
20
164
LinemanProblems @LinemanProblem
That one guy that skips practice for "tutoring" but he really doesn't go. #CmonMan #NotDedicated #SMH
713d               
2
3
Tyler Skeet @SkeeterBug_52
Linemen do twice the work as anyone else on the field but get half the credit for it #LinemanProblems
715d               
2
8
DJ Pauly D @DJPaulyD
Anyone Need Dating Advice Hollaaaaaaaaa At Me !!! CC: @BigJerryG
715d               
73
90
Collin #BBN @collin_51
Smh. Girls don't like Football players anymore.
745d               
1
2
ZiggSm @ZigZagAABB
Behing this smile is everything yu will never understand #Quote2Remember
744d               
2
Cayla Perkins @CaylaSP
"& all i wanna do is lay it down and love on you." <3
#JustinMoore
752d               
1
2
Gage Daniels @daniels_gage71
Love to live life, for you might not love tomorrow #simple
757d               
1
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000