Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

You can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
A$ap Ali2012-04-07
@AlialixEilers908 days
hello ali
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
47344611,96318,034
We found 187 favorite tweets.
Bass @SPhelps_12
I can't even remember the last time I woke up happy and ready to have a decent day #ShittyLife
11h               
1
1
See Ohh Dee Why @Seeweegs
It's just not the same
11h               
2
Katie @kTHOMSON33
i have my headphones in and I'm not even listening to music lol
11h               
2
1
Austin @Porter1Austin
Own it
12h               
2
2
Trae Walters @DeafKidTrae
October is easily the best month
12h               
4
5
emma diabetes @emmadiabetes
PH MY FHDOAGXFAF vine.co/v/OZFh6OqiB9F
12h               
213
201
Allison. @sterling_a97
Boys like a little more booty to hold at night.
22h               
3
2
d$ @darrian_17
๐Ÿ˜‚
22h               
2
Brielleeee โค @brielle_lynn77
"@srsly_psycho: from bae to fuckboy real quick"
22h               
1
AUTUMN @adolieslagerr
@darrian_17 ayy turn up on Manchester drive
22h in reply to darrian_17               
2
1
d$ @darrian_17
@adolieslagerr I know they never leave my house
22h in reply to adolieslagerr               
2
AUTUMN @adolieslagerr
@darrian_17 that nigga never comes home anymore ๐Ÿ˜ก
22h in reply to darrian_17               
2
d$ @darrian_17
@adolieslagerr that niggas standing in my kitchen bruh
22h in reply to adolieslagerr               
2
Katie G @katiegraffffff
@cassidylynes @AlialixEilers legggggooo
22h in reply to cassidylynes               
2
cassandra @cassidylynes
@AlialixEilers @katiegraffffff let's go to a riff raff concert
22h in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers yum. ๐Ÿ‘…๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ
23h in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers don't believe me just watch, nigga nigga nigga
23h in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers no it won't! I'm done! At least till my birthday!
23h in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
@Debstep23 who's dick am I sucking for that. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
23h in reply to Debstep23               
3
2
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
23h in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
โ€œ@darrian_17: โ€œ@RelaxVibes: I swear ๐Ÿ˜‚ we're in this forever now pic.twitter.com/Dv60BWzRAMโ€@AlialixEilers
23h in reply to darrian_17               
2
bambi @Katheriinneee
So I found an SD card in my room with all your homecoming pictures from a long time ago ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @justinedxxbvb
1d               
5
childish hambino @loganhamilton_
โ€œ@Jxvyyy: hambino is a mastermind๐Ÿ˜ณโ€
1d in reply to Jxvyyy               
2
1
bambi @Katheriinneee
I try so hard to make everyone happy that I end up making myself miserable
1d               
7
10
akia. โš“๏ธโค๏ธ @akia_johnson
My dad just told me to quit skipping school and called me a fool...... LOL @ UR LYFE DAD.
1d               
4
marissa @tigertinez
โ€œ@AlialixEilers: Love will be the death of us allโ€
1d in reply to AlialixEilers               
2
Pedro Infante @bingesmoker
A route would be nice
1d               
3
Pedro Infante @bingesmoker
My beds amazing
1d               
1
2
Kayla Joโœจ @Kayla_folger
Still haven't done my homework๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ
1d               
2
marissa @tigertinez
luv dress shopping
1d               
3
1
Katie G @katiegraffffff
@Haleyy_Conner ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
1d in reply to Haleyy_Conner               
1
Student Facts @ao_StudentFacts
I need a hug(e amount of cash money)
1d               
5
9
Bryce @2KoolAids2Many
Wow ok dont text me back
1d               
3
2
granny @granniewinkle
Me ๐Ÿ˜‚ pic.twitter.com/n81ymvxy8I
1d               
731
766
J-Milli @TheRealJstudda
@AlialixEilers Black Kids
1d in reply to AlialixEilers               
1
J-Milli @TheRealJstudda
@AlialixEilers lol been playing it all day, made me think of how we always jammed to it!
1d in reply to AlialixEilers               
1
J-Milli @TheRealJstudda
@AlialixEilers @alithe words on the street and it's on the newws I'm not Gonna teach him how to dance you! Do do do do dodance dance dance
1d in reply to AlialixEilers               
1
1
bambi @Katheriinneee
straight up, now, tell me do ya really wanna love me forever? or is it just a hit and run?
1d               
4
Mar @marydebord
Woke up and knew it was gonna be a bad day. Going back to bed ๐Ÿ˜ฃ
1d               
1
madison @MaddySchwigen
I love you more than Kanye loves Kanye
1d               
1
bambi @Katheriinneee
You only need the light when it's burning low
1d               
6
3
maddie b. @BaddiieM
I changed my shirt 3 times throughout the day.
am i a sweaty 15 year old boy???????
1d               
3
โ™กBecca Booโ™ก @BeccaBoo1221
"@AyooKd: Where's my short girl's with big booties at? ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜โ˜บ๐Ÿ˜Š"
1d               
3
1
childish hambino @loganhamilton_
Ya gotta have faith
1d               
2
bambi @Katheriinneee
@DylanGalloway96 KITTY LIVES
2d in reply to DylanGalloway96               
2
Ridiculousness @WeLoveRobDyrdek
His laugh made the vine 1000x funnier vine.co/v/OZ57Vdt1jrW
2d               
6,899
7,823
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
"@akia_johnson: I fucking love Ali ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜ @AlialixEilers"
2d               
1
1
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
@katiegraffffff @CuteKidVines @BrandonNanninga @AlialixEilers omg yes ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2d in reply to katiegraffffff               
2
1
cassandra @cassidylynes
@AlialixEilers text me lol
2d in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
โ€œ@CuteKidVines: when you've had one too many vine.co/v/OWxBJdxaaJVโ€me on Saturday ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚@BrandonNanninga @DeeStonerr07 @AlialixEilers
2d in reply to CuteKidVines               
4
bambi @Katheriinneee
@asparrow15 SEXT ME RIGHT MEOW
2d in reply to asparrow15               
1
amy marie. โœจ @asparrow15
@Katheriinneee I'm thinking about it! You were a fun date!
2d in reply to Katheriinneee               
2
Scott Disick @DisickReactions
When someone says they don't like Scott Disick pic.twitter.com/a6FjmdCxQf
2d               
1,324
660
Yรฃ Bรธรฟ Nรฎg โœˆ๏ธ @Street_Dreams95
Mfs talk like females around here ๐Ÿ™ˆ
2d               
1
1
marissa @tigertinez
the human brain is so trippy.
2d               
2
1
maddie b. @BaddiieM
boys smell nice in the morning
2d               
3
1
Tanner Arzola @Arzola1313
#MCM @oliver0421 @Tevoballin24 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ pic.twitter.com/DqxsP2LfvJ
2d               
33
10
Stephanie Bair @BooBairr
@lindseyb_123 you ate Saturday night
2d in reply to lindseyb_123               
3
Melissaaa @mmvd29
I'm so torn between galaxies and iPhones.... I want both
2d               
6
1
bambi @Katheriinneee
@AlialixEilers IM JUST SO HAPPY CUZ IM PICTURING YOU LAUGHING AND CLAPPING AWH OMG
3d in reply to AlialixEilers               
1
bambi @Katheriinneee
@AlialixEilers HAHAHHAHA I LOVE YOU ALI IM CRACKIN UP
3d in reply to AlialixEilers               
1
bambi @Katheriinneee
Face down, ass up, that's the way I tie my shoes
3d               
23
1
akia. โš“๏ธโค๏ธ @akia_johnson
I love you. @Acehood
3d               
1
acehood @Acehood
Ladies y'all know out love is Unbreakable lol #ChocolateSunday
3d               
45
36
Justine Danielle @justinedxxbvb
I'm the real MVP ๐Ÿ˜‰
3d               
3
childish hambino @loganhamilton_
live love logan
3d               
4
Jaime @Jaime_Auf
Cut a bitch off and she start actin different.
3d               
2
1
Bryce @2KoolAids2Many
I'm a boring person unless its 11 pm or later
3d               
4
1
High Cat @ImHighCat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ pic.twitter.com/UlqnVBi2RR
3d               
149
166
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers save me pleeeease
3d in reply to AlialixEilers               
1
Yรฃ Bรธรฟ Nรฎg โœˆ๏ธ @Street_Dreams95
I'm young but I be on some grown shit
3d               
1
bambi @Katheriinneee
Just rapped Super Bass perfectly so basically I'm a level 10 white girl
3d               
8
1
Bass @SPhelps_12
Sundays just go so damn slow
3d               
2
1
โ™กBecca Booโ™ก @BeccaBoo1221
I'm someone who just wants to be friends with people.
3d               
2
โ™กBecca Booโ™ก @BeccaBoo1221
Can I ever be friends with a guy. Who doesn't want anything from me?..
3d               
2
Katie G @katiegraffffff
I'm fucking so hungry. Omfg.
3d               
1
Katie G @katiegraffffff
My arm is fucked uppppppp
3d               
2
tyler @HeboSkates
how can I be a pro skating musician body building psychologist
3d               
4
cassandra @cassidylynes
@AlialixEilers where were u last night๐Ÿ˜”
3d in reply to AlialixEilers               
1
Le Grape @DallyLeGrape
@AlialixEilers same
3d in reply to AlialixEilers               
1
1
Stephanie Bair @BooBairr
And now I remember why I hate when I straighten my hair, why did I do this to myself ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ”ซ
3d               
2
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
@RecklessRobby @DatBoyDoug @katiegraffffff @AlialixEilers @E_Burn5474 sure isssss haha theme song! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™Š๐Ÿ™ˆ
3d in reply to RecklessRobby               
4
Robby @RecklessRobby
@DeeStonerr07 @DatBoyDoug @katiegraffffff @AlialixEilers @E_Burn5474 that's our shit ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
3d in reply to DeeStonerr07               
3
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
And the trumpets they go.... ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜ @RecklessRobby @DatBoyDoug @katiegraffffff @AlialixEilers @E_Burn5474 #squad
3d               
4
2
AUTUMN @adolieslagerr
โ€œ@Seeweegs: T to the urntโ€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚Idk why this is so funny ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
3d in reply to Seeweegs               
3
1
TWENTY ONE @DriaBoeBea
Food is life๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜
3d               
4
3
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers bruh
3d in reply to AlialixEilers               
1
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers shhhhh my arm hurts soooo fucking bad. OMG.
3d in reply to AlialixEilers               
1
Gรซฤ™ลพรฟ @BrandonNanninga
@AlialixEilers yes mam ๐Ÿ‘€
3d in reply to AlialixEilers               
1
1
A$ap Ali @AlialixEilers
"@WilliamHKelley: Make funk not war"
3d               
1
childish hambino @loganhamilton_
WHAT THE ACTUAL FUCK WAS THAT
3d               
1
Katie G @katiegraffffff
Chugging a beer because I'm still drunk. Anddddd my arm hurts.
3d               
5
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
@AlialixEilers You already know ;)
3d in reply to AlialixEilers               
1
Gรซฤ™ลพรฟ @BrandonNanninga
@AlialixEilers why!?
3d in reply to AlialixEilers               
1
Will Kelley @WilliamHKelley
Make funk not war
3d               
3
1
Pedro Infante @bingesmoker
I must say we make some badass garages
3d               
1
AUTUMN @adolieslagerr
Military boys ๐Ÿ˜๐Ÿ™Œ
3d               
3
childish hambino @loganhamilton_
Bears are gonna give me a heart attack
3d               
1
Student Facts @ao_StudentFacts
12 years of school and I'm still not sure if it's โ€œgreyโ€ or โ€œgrayโ€
3d               
16
13
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers Brandon
3d in reply to AlialixEilers               
2
Devin DeClercq @Deezy94
I'm in no shape for flag football right now
3d               
3
1
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
Everybody wanna be a dope boy, everybody wanna be a coke boy.
3d               
4
3
Bass @SPhelps_12
Why can't I just get a chick to chill n watch football with me on Sundays!?
3d               
5
1
Jordan Scott @JordanLScott7
Blunts and the Bears/Pack game with @RiccoWilder1
3d               
1
dianeโ @1ChainDiane
This weekend has been so perfect & fun
3d               
1
Aye Brie L @abbeemarie
Idk why people are weird about eating alone its not a big deal
3d               
5
5
childish hambino @loganhamilton_
โ€œ@UnansweredQuot: Did Bruno Mars ever catch that grenade?โ€ These tweets are shitty and not funny
3d in reply to UnansweredQuot               
2
1
Baby Kay @lorkahley
I don't care if I don't know you or I've known you my whole life.. Please call me if you ever need a DD
3d               
23
16
dianeโ @1ChainDiane
I only drank 3 mangoritas last night & I was goneeee
3d               
1
dianeโ @1ChainDiane
I WANT SOME MEXI FOOD
3d               
2
2
dianeโ @1ChainDiane
I WANT SOME CHINESE
3d               
2
2
Briana @BKazubowski
Im looking through homecoming picture and I'm thinking who the fuck taught you how to put make up on?!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
3d               
7
1
bambi @Katheriinneee
Shoutout to my parents for drunk driving in my car
3d               
3
Pedro Infante @bingesmoker
@DylanGalloway96 omg invite me to the next one lol
4d in reply to DylanGalloway96               
1
tyler @HeboSkates
me and cody swept all the leaves from my neighbors driveway and she's gonna make us cookies:)
4d               
10
Hits Blunt @HitsBluntTwit
hits blunt

Do caterpillars know they're going to be butterflies or do they build a cacoon n be like wtf am i doing? pic.twitter.com/OivhaE5LzY
4d               
884
1,133
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
@AlialixEilers omg I love you so much Ali DA dopest. You baee.
4d in reply to AlialixEilers               
1
1
Katie G @katiegraffffff
โ€œ@AlialixEilers: I legit fuckin love @DeeStonerr07 #flyassbitchโ€
4d in reply to AlialixEilers               
2
1
Justine Danielle @justinedxxbvb
@AlialixEilers YAAAASSSS
4d in reply to AlialixEilers               
1
childish hambino @loganhamilton_
someone buy me a uke
4d               
1
1
akia. โš“๏ธโค๏ธ @akia_johnson
@AlialixEilers yaasssss
4d in reply to AlialixEilers               
2
Katie G @katiegraffffff
@Dgall96 tomorrow*
4d in reply to Dgall96               
2
haley @haleyy_hamilton
Let's not record the whole bus ride for your snapchat story
4d               
3
Danae Lyn @Dgall96
Can't wait to see what guy your fuckin with next week ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ™ˆ
4d               
4
2
Justine Danielle @justinedxxbvb
@AlialixEilers can we
4d in reply to AlialixEilers               
1
akia. โš“๏ธโค๏ธ @akia_johnson
I wanna get drunk tonight and do reckless shit ๐Ÿ™ˆ
4d               
9
5
AUTUMN @adolieslagerr
thankful for today cause tomorrow isn't promised ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™
4d               
3
3
Danae Lyn @Dgall96
โ€œ@AlialixEilers: I feel bad for your previous nigga. He stuck up for you, he was probably sprung, and you did him soooo dirty.โ€
4d in reply to AlialixEilers               
2
1
marissa @tigertinez
holy fuck! Nacho Libre is on! ๐Ÿ™Œ๐Ÿ˜ง๐Ÿ˜Ž
4d               
2
dianeโ @1ChainDiane
I wish I wish I wish a bitch would
4d               
3
3
Katie G @katiegraffffff
Whores are funny.
4d               
5
1
Katie G @katiegraffffff
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
4d               
1
JESSE WILLIAMS @Jwill_35
Space Jam is on ๐Ÿ€
4d               
4
Katie G @katiegraffffff
What happened to the "squad" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ
4d               
11
3
Devin DeClercq @Deezy94
Woooorst snap.to send to the wrong persob
5d               
1
leticia @_leticiaocampo
@AlialixEilers #bitchesbelike misss you+Lexi. You guys should totally come over sometime
6d in reply to AlialixEilers               
2
cassandra @cassidylynes
Drugs n Buttsex
6d               
5
2
bambi @Katheriinneee
just separating the reals from the fakes i guess
6d               
3
bambi @Katheriinneee
but like on the real, i've met the coolest people ever in the last two years so much love to all of you
6d               
5
2
Pedro Infante @bingesmoker
Can't wait till the lil bro is older so he can hang out with me
6d               
1
Katie G @katiegraffffff
@AlialixEilers @DatNigPriest glad we can agree on something. ๐Ÿ˜โ˜บ๏ธ๐Ÿ™Š
6d in reply to AlialixEilers               
2
A$ap Ali @AlialixEilers
So today we learned that I really suck at driving. @katiegraffffff @DatNigPriest
6d               
5
1
bambi @Katheriinneee
I would have 0 friends if it wasn't for twitter
6d               
3
1
pRiEst thE FathER @DatNigPriest
Everyone loves black people but black people. His that's why we keep shooting each other
6d               
2
Cody @CocoFinnaSkate
I'll make my stand right here with my friends
6d               
4
1
Cody @CocoFinnaSkate
Judgmental bitch
6d               
2
5
Drilla K @DatBoyDoug
Throw back to last year with @AlialixEilers #Tbt #Models pic.twitter.com/okFNupQJP8
6d               
1
Javion @Jxvyyy
KHS lunch is like world war Z. Like chill it's chilli cheese fries
6d               
12
2
Chloe B. @ChloeBestward
"I'm a thick ass white girl, I want my booty rap."
6d               
6
1
JESSE WILLIAMS @Jwill_35
"@ohgirIquotes: The perfect meal for the perfect date ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ pic.twitter.com/5BuFfMVBkK" no this what it looks like smoking with friends ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
6d               
5
1
Trevor Alexander @trev0r96
#wcw @AlialixEilers pic.twitter.com/NzO0TtkSwQ
7d               
4
sade @eidas_
420 blaze it fukers
7d               
7
bambi @Katheriinneee
wow wow wow cute proposals give me chills can someone just marry me awh awh omg
7d               
6
1
Bryce @2KoolAids2Many
Lmao the whole college fair at kewanee was so awkward, soooo many people I avoided eye contact with.
7d               
4
AUTUMN @adolieslagerr
yah
7d               
1
Allison. @sterling_a97
Fuck your opinion. I didn't ask for it. ๐Ÿ‘‹๐Ÿ˜’
7d               
3
Bass @SPhelps_12
Just want a chick that can hold it down and keep it real with me ๐Ÿ™Œ
7d               
3
d$ @darrian_17
So excited to move ๐Ÿ‘Œ
7d               
2
bambi @Katheriinneee
@AlialixEilers I'm laughing so hard
7d in reply to AlialixEilers               
1
bambi @Katheriinneee
don't call me kathy ever
7d               
8
childish hambino @loganhamilton_
Rap god is such a dope song
7d               
3
1
childish hambino @loganhamilton_
What if you went through life not knowing you were actually mentally retarded.
8d               
4
2
Jordyn โญ๏ธ Raye @Jordyn_Dykeman
Pandora got me fucked up.
8d               
1
โ™กBecca Booโ™ก @BeccaBoo1221
Just saw my neighbor naked... brb. Puking.
8d               
2
akia. โš“๏ธโค๏ธ @akia_johnson
My moms my ride or die no matter what ๐Ÿ’ฏ
8d               
7
1
akia. โš“๏ธโค๏ธ @akia_johnson
My moms in prison for not snitching on her nigga. If that ain't a trill bitch then idk what is. #madprops ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
8d               
17
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
@AlialixEilers I got you baby ;)
8d in reply to AlialixEilers               
1
1
Bass @SPhelps_12
You are a straight dumbass for sayen their car is here clown ass bitch
8d               
2
imma Stoner.โœŒ๏ธ @DeeStonerr07
You have no idea how happy it makes me when someone asks me to do their makeup for them. ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ’•๐Ÿ‘Œ
8d               
5
AUTUMN @adolieslagerr
squadd
8d               
4
1
cassandra @cassidylynes
@Debstep23 lmfao that was an accident my bad๐Ÿ˜‚
8d in reply to Debstep23               
1
bambi @Katheriinneee
i want dreads so bad
8d               
7
1
Bass @SPhelps_12
If a chick asks you to be just friends with benefits there is another nigga ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ
8d               
4
1
Devin DeClercq @Deezy94
Thrrrrraxxx
8d               
2
1
Pdillz @Hi_Its_Alec
Got you're ass
8d               
4
Jordan Scott @JordanLScott7
It is what it is ๐Ÿ˜ง
8d               
1
1
bambi @Katheriinneee
@AlialixEilers aw Ali I'm blushin ๐Ÿ˜
8d in reply to AlialixEilers               
1
Pedro Infante @bingesmoker
@AlialixEilers i got the plug
8d in reply to AlialixEilers               
1
Allison. @sterling_a97
@AlialixEilers I hate it. I've worked there for 8 months!
8d in reply to AlialixEilers               
2
d$ @darrian_17
Is my dog on drugs rn
8d               
2
Bass @SPhelps_12
Bob is so pissed right now
8d               
1
Allison. @sterling_a97
I'm just way too bored rn
8d               
3
1
Tevinโ˜๏ธ @Tevoballin24
@sterling_a97 ๐Ÿ™‹
8d in reply to sterling_a97               
2
1
Allison. @sterling_a97
Who wants free subway?
8d               
11
Foreign @RiccoWilder1
Imma get a big ass crab tatted over my whole back #Cancer
8d               
3
bambi @Katheriinneee
@AlialixEilers bc yolo
8d in reply to AlialixEilers               
1
Bass @SPhelps_12
I'm still in a weird zan/beer mode
8d               
3
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000