Twopcharts
Favorite Tweets on TwitterWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

You can check up to the last 200 tweets that are favorited by any unprotected Twitter user.
@
You can also check out this feature on our mobile website
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
AliKocaeli2014-08-20
@dortnumara30 days
Kocaeli Üniversitesi | instagram: aogtcn |
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
7,6994,921161035
We found 35 favorite tweets.
Ali Öğütçen @aogtcn
evde tekken banyoya girdiğinde o ses illa gelecek dimi
3d               
7
1
Ali Öğütçen @aogtcn
Fazla sevdiğini belli etmeyeceksin sonra üstüne çıkıyolar aq ..
6d               
3
1
ESECEMRA @Esecemra
İnsanlardan mümkün olduğunca uzak durmaya özen gösteriyorum, ne geldiyse başıma onlardan geldi.
18d               
11
2
Hattori Hanzōu @aliiogutcen
" Sekreterini siken çayını kendi alır "
19d               
6
1
Selinn @sariisekeer
Yazmıycağını bile bile mesaj beklemek çok saçma,whatsappta profilini açıp "yazıyor"u beklemek daha da saçma. Ama yapıyoruz öyle saçmalıklar
19d               
2
Berkay Çınar @cinar_berkay13
'Rose'a dokunanin ağzına sıcarim'
19d               
2
1
Mehmet ÇALISEKİ @mcaliseki
ABD Türkiye karşılaşması +18 olacağı anlaşıldı bugünden sonra.
19d               
2
2
Mustafa Okay @_MustafaOkay
ABD'de kadroda olmayanları sayayım dedim tek nefeste 12 kişilik bir takım daha çıktı. Alınmasın abi adamlar turnuvalara siklet farkı var.
19d               
1
Görkem Görümlü @gorumlugorkem
Burak yerine 1000 kere umut bulut oynar.
19d               
1
onur ertaş @kolsaati
Umut Bulut = Atanamayan Robben
19d               
43
16
Galatasaray Haber @CimbomHaber_
Muslera, sen iyi ki varsın.
19d               
142
85
Baki Bulut @abakibulut
@dortnumara @DigiturkDestek
ligtv 3 acio geri kalan acmio bunlari tekel yapan tffnin ben taa.gidip tuketici mahkemesine sikayet etmek lazim
19d in reply to dortnumara               
1
6alatasaray Official @GalatasaraySK_6
Sen korktuğun için ülker Arena'ya gelmezsin ama seni ipten Oğuz Savaş alır.
19d               
56
37
doğa @evrenvebulutlar
4
21d               
4
doğa @evrenvebulutlar
Geç cevap vermese iyi çocuk aslında
21d               
7
doğa @evrenvebulutlar
Şapşaaal
21d               
4
doğa @evrenvebulutlar
Eğer o kız bensem bende seni seviyore oğlan
21d               
3
doğa @evrenvebulutlar
Mö-kemmel bi çocuktur kendisi @dortnumara
22d               
4
dest. @DestinaGunes
@dortnumara üzdün
23d in reply to dortnumara               
1
doğa @evrenvebulutlar
2 yıldır takip ettiğim ali ile bugün tanıştık garip bi his
23d               
5
rabia @rabiabalsuzen
hayir ya ben okuldaki o mallari gormeye hazir degilim
23d               
21
Arda @Arda0z
@dortnumara kumar mı oynadın amenko
24d in reply to dortnumara               
2
İnci Caps @incicaps
Soma'ya yardım amacıyla yapılan maçta bari böyle çirkin görüntüler vermeyin.
24d               
1,446
891
hira ♛ @swaggandsupreme
en güzel mesajlardan biri ''kiminle konuşuyorsun lan''
25d               
15
Arda @Arda0z
İzmitte zakkum cem adrian konserine katılım nasıl olur ?
25d               
9
1
Mina @Bensuminaa
Yazıcaksan adam gibi bir şey yaz bari aq
26d               
2
rt_mi @RT_mi
evvet ismine etiket isteyenler FAV ( erkek )
26d               
33
rt_mi @RT_mi
@dortnumara sorma mk eline panel alan trender oldu asdfasdfghjkl
26d in reply to dortnumara               
2
rt_mi @RT_mi
@dortnumara hatırlamammı, de kurtuluş bıraktı heralde daha göremiyok.
26d in reply to dortnumara               
2
1
niv yorklu @queenofnivyork
lan ne çabuk saat 2 oldu abow
26d               
3
Selinn @sariisekeer
Tabiki verdiğiniz değerin karşılığını alamıycaksınız salak mısınız
26d               
16
2
A ♛ @aycakozan
Aşk nahları sever. pic.twitter.com/uQIi0T4tMJ
29d               
6
YAPMA @yapmasan
Yola çıktığını menfaatin için yolda bulduğunla değiştiriyon, DEĞİSTİRME
29d               
890
1,067
LYS MATEMATiK @Matematikci_Bob
Soruyu cözdün..yanlis çikti mesela..dogru cevaba baktin.."hee tamam ya tamam sinavda ciksa yapardim" dedin içinden..

yarrami yapardin amk..
50d               
583
268
Sabahat Aykurt @GamzeliHatun1
Kuaförde sıra beklerken sıkılan sebo dramı. pic.twitter.com/vwnOkAMMFo
55d               
13
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000