Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Grandpa Baker2012-04-23
@ben_baker2012862 days

FollowersFollowingTweetsListsFavorites
1072761,1610170
Grandpa Baker @ben_baker2012
@ClaudiaRMay ok chick! Hope you have a safe flight xx
349d in reply to ClaudiaRMay               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@ClaudiaRMay catch up when you are back! Been too long! X
349d in reply to ClaudiaRMay               
Dan inns ⚓ @Daninns
I'm tired and fuckin grumpy
353d Retweeted by ben_baker2012               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@karlistephens1 nowhere lol I'm good thanks you? Good bday? X
354d in reply to karlistephens1               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@eviemayleedale: “@ben_baker2012: @eviemayleedale when we going? Ill google it ha” please can we go!! Weekend?!” I'm off Saturday? Ha
354d in reply to eviemayleedale               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@eviemayleedale when we going? Ill google it ha
355d in reply to eviemayleedale               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli you bastard! Haha
356d in reply to newman_oli               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
Late night texting... #loveit
357d               
Stephy @StephanieAilsa
Hamilton is such a sick driver
358d Retweeted by ben_baker2012               
4
2
liamzs @liampeterrudd
fuckin shittiest fuckin temp traffic lights by heath end fucking wank
368d Retweeted by ben_baker2012               
3
Grandpa Baker @ben_baker2012
@SamuelShannon21 haha oh I thought I saw you for some reason, I was very intoxicated!
368d in reply to SamuelShannon21               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@SamuelShannon21 were you at the slug last night bud?
368d in reply to SamuelShannon21               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli yeah buddy! Nandooooos! Ha
369d in reply to newman_oli               
1
Oli Newman @newman_oli
Nando's with the birthday chap @ben_baker2012 happy birthday bro
369d Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Oli Newman @newman_oli
@ben_baker2012 haha yea thats a done deal, a pint is on after for sure either way 👌👌
375d in reply to ben_baker2012Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli I don't know how good you are though! We shall see who comes out on top! Whoever loses has to buy a pint after! ;) #becksplease
375d in reply to newman_oli               
Sarcastic Minion @TumblrSarcastic
Unplanned moments are always better than planned ones..
381d Retweeted by ben_baker2012               
330
1,222
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli hahaha so true and you know it!
379d in reply to newman_oli               
1
Oli Newman @newman_oli
@ben_baker2012 saying how it is with Eva Mendes pic.twitter.com/oXO8VCRo8X
379d in reply to ben_baker2012Retweeted by ben_baker2012               
1
1
April @AppeyyD
So did not want to get up today! Hate working on days that are normally your day off
383d Retweeted by ben_baker2012               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx saving it for something else more like... #iknowyourgame #showertime 😜 haha
383d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx haha everyone loves a screenshot on snapchat! Saving it for later I take it... 😉Haha
383d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Aleexmaay go on Alex!!!
383d in reply to Aleexmaay               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Stef_Walker meh life is too short! Lol bet you were feeling great on Saturday! Ha x
383d in reply to Stef_Walker               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Stef_Walker I forget to tear into you about how pissed you were on Friday and getting chucked out of my work! ;) haha you were hilarious! X
383d in reply to Stef_Walker               
1
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
CUNT!!!!!!!!!!
385d               
Evie Leedale @eviemayleedale
'You need a real man' quote of the year @ben_baker2012 👍🙌
387d Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Virgo™ @Virgo_h_t
#Virgo is really good at convincing others to do what they want them to do.
389d Retweeted by ben_baker2012               
149
404
Grandpa Baker @ben_baker2012
@ClaudiaRMay: Wagamamas with @MillieLaughland later BOOM” slightly Jel!
395d in reply to ClaudiaRMay               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@UnusualFactPage: People who eat pizza regularly each week decrease their risks of cancer.” @StefFranklin you'll be alright then! Lol 😂
395d in reply to UnusualFactPage               
1
Claudia May ♥ @ClaudiaRMay
Ibiza closing parties yeh you? @jesstj1 @ben_baker2012 @02rict1
399d Retweeted by ben_baker2012               
2
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
Sirloin steak for lunch! vine.co/v/hqZnMTvrlnF
398d               
Grandpa Baker @ben_baker2012
A walk back from Farnham at this time is not the one...
399d               
Virgo™ @Virgo_h_t
A #Virgo can easily adjust to change once they find a way of fitting the new situation in their routine.
408d Retweeted by ben_baker2012               
119
397
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli happy birthday you absolute lad!! Hope you have a sick day bud! #partylikeitsyourbirthday
409d in reply to newman_oli               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
I miss you so much!
411d               
Oli Newman @newman_oli
@ben_baker2012 hahaa! #gameon
412d in reply to ben_baker2012Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli mate it will be a walk in the park... I'm the next #andymurray #wimbledon2014 #ismine haha
412d in reply to newman_oli               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@fiona_lowe yeah the opening is tonight... We weren't meant to be open last night
415d in reply to fiona_lowe               
Grandpa Baker @ben_baker2012
31 degrees tomorrow and I'm stuck on a 14 hour shift... Ouch! #openingparty #slugandlettuce #fireeaters #jaegergirls #promogirls #paaaartay
416d               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Lmao: Best youtube comment ever.. Lmfaooo pic.twitter.com/SGQxphqkHF” thought you'd like this haha @milliga17 @Daninns
416d in reply to Lmao               
1
Aaron Milligan @milliga17
😂 What a fucked up staff doo RT “@Daninns: Ow my 'ead mush”
419d in reply to DaninnsRetweeted by ben_baker2012               
1
Arron Bohan @arronbohan
New Grand Theft Auto looks incredible
419d Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli cheers mate... #appreciateit #shitface
421d in reply to newman_oli               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli nah man, not a tan... Just face planted some shit!!! 😕
421d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli don't want to get burnt mate hahaha
421d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Daninns you love my little winky! Haha
423d in reply to Daninns               
Grandpa Baker @ben_baker2012
Fresh cut and cut throat razor shape on the beard! Once again a great cut! Thanks to @newman_oli pic.twitter.com/yY52pp3nw3
426d               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli hello mate, how was OZ? When are you free to cut my hair? 😀
427d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Daninns haha you bastard!!!
429d in reply to Daninns               
Learn New Things @GooglePics
What if Deja Vu meant you lost a life, and you're just starting back at your last checkpoint.
430d Retweeted by ben_baker2012               
450
1,555
LGJ @LucieGJx
@ben_baker2012 FINGERS CROSSED!! 😁☺👍 Hearts set now!! #itchyfeet xx
431d in reply to ben_baker2012Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@LucieGx haha oh right... Yeah you'll be there for ages so you'll be alright! 😉Yeah that would help! I'm sure you will get it though! Xx
431d in reply to LucieGJx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@LucieGx hahaha you're going to love it! I bet you go ridiculously brown too! I'm sure bex will come out for a few days! 😉Haha xxx
431d in reply to LucieGJx               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@LucieGx yeah we will definitely keep in touch! 👍😀ill come party with you wherever you end up! Haha xx
431d in reply to LucieGJx               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@LucieGx hey chick! I'm definitely getting out the country but I'm saving to leave next year hopefully! Ah wow! Good luck and let me know xx
431d in reply to LucieGJx               
Sorry not sorry! @ComedyTruth
Missing someone & not being able to see them is the worst feeling ever. 😒
435d Retweeted by ben_baker2012               
465
1,502
Grandpa Baker @ben_baker2012
I need to save so much money this year for what I want to achieve in 2014... Anything is possible! #savehard #nogoingout #propergrandad
435d               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@StefFranklin bad times!!!
435d in reply to StefFranklin               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@StefFranklin go get one then! Lol
435d in reply to StefFranklin               
Virgo™ @Virgo_h_t
#Virgo didn't give a fuck yesterday, don't give a fuck today and probably won't give a fuck tomorrow.
436d Retweeted by ben_baker2012               
244
823
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli haha yeah it's not cheap! It's a good view buddy! Enjoy!
437d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli: Climbing up the Sydney Harbour bridge tomorrow night, bit of a change to a standard naughty one in Jaxx” it's so good man!
437d in reply to newman_oli               
Sarah Gwen Smith @sarahxgwen
Please can anyone in #aldershot area look out for my nans dog she's a cairn terrier called Hettie #lostdog #cairnterrier
438d Retweeted by ben_baker2012               
10
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli ah sick man! Love Aus! That's cool buddy, speak to you next weekend... Hope you're having a sick time man!
440d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli hello buddy, how you doing? When will you be free to give me a chop? Lol
440d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@katiepiiidge: I'm such a tramp not washing my hair since Thursday, hahaha” that's dutty! Lol
440d in reply to katiepiiidge               
Grandpa Baker @ben_baker2012
Such a weird dream... #memories
443d               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx haha only just seen your reply! #gutted #ihaveevidence
445d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
You could, do you know my nickname from you is Herman yeah?! I want to get married in Thailand... Just saying! Lol @AmyyDianaaOx
445d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
“@AmyyDianaaOx: Apparently on average by the time your 22 you have already met the person your going to marry.” May as well get married now?
445d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
People that have the time to update their status's on social networks but don't have the time to text friends back pisses me off! #rantover
446d               
2
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Daninns: Typical, the day I wake up late and rush to work looking like a scruffy chump with shit hair a group of sorts come in” haha!!!
446d in reply to Daninns               
That Awkward Moment @awkwardposts
Telling a girl to calm down is like trying to baptize a cat.
448d Retweeted by ben_baker2012               
158
457
TED's Sarcasm @TedOfficialPage
My ex is living proof as to how stupid I can be
450d Retweeted by ben_baker2012               
127
338
Grandpa Baker @ben_baker2012
People that can't spell or string sentences together, do my nut in!
450d               
Grandpa Baker @ben_baker2012
“@AmyyDianaaOx: 🙈 I hate snapchat” hahahaha!!!
450d in reply to AmyWinchesterx               
Optical Illusions @lIIusions
This is just an optical illusion -- Clouds rolling in over the mountains looks like a Tsunami, Geneva, Switzerland pic.twitter.com/7A61JRpYq4
461d Retweeted by ben_baker2012               
2,016
2,830
Grandpa Baker @ben_baker2012
@SpeakComedy: That moment when you hear someone call your bestfriend their bestfriend and you're like... Ummmmm, no bitch @StefFranklin ha
452d in reply to SpeakComedy               
1
1
Real Talk @RealTalk
Seeing your ex with someone ugly. Awesome >>>>
452d Retweeted by ben_baker2012               
274
322
Virgo™ @Virgo_h_t
#Virgo are great at distancing themselves from people, so be careful how you treat them.
453d Retweeted by ben_baker2012               
337
976
Grandpa Baker @ben_baker2012
@Daninns: Anyone that can say that they have successfully shaved their pubes without cutting their ballbag is a really bad liar” hahaha!!
455d in reply to Daninns               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@newman_oli thanks for the fresh cut man!
460d in reply to newman_oli               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@SJBowman345 so random seeing you! Lol
461d in reply to SJBowman345               
Samantha Bowman @SJBowman345
Cheeky train ride catch up! @ben_baker2012 enjoy your rainy day!!! 😝☔
461d Retweeted by ben_baker2012               
1
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
Right godalming, lets see how shit you really are lol
462d               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@HollieGilley let you know :)
463d in reply to HollieGilley               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@HollieGilley yeooooo
463d in reply to HollieGilley               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@HollieGilley hate is a strong word Hollie... #brokenheart #whydothat
463d in reply to HollieGilley               
Grandpa Baker @ben_baker2012
Just about to cook a mean healthy breakfast... So hungry!
463d               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx we are no longer friends... #dyinginside #hateyou #whyjustwhy
464d in reply to AmyWinchesterx               
Arron Bohan @arronbohan
I am so angry about this news from London!
467d Retweeted by ben_baker2012               
2
Grandpa Baker @ben_baker2012
@StephanieAilsa: @ben_baker2012 haha oh there he is” haha what? 😋
468d in reply to StephanieAilsa               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@StephanieAilsa: Girls see everything 👀” annoyingly true... Haha
468d in reply to StephanieAilsa               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@cjanssenswillen: Next season of the great British bake off I'm going to make what they make each week 😏” bring me some cake 😊
469d in reply to cjanssenswillen               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx story of my life... #lovestory #willneverhappen #brokenheart
469d in reply to AmyWinchesterx               
1
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx I know right, you're taking forever to decide a date for our wedding! #sortitout #thailand? #beachwedding
469d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AmyyDianaaOx I'm glad! I hope you recover soon! 😊
470d in reply to AmyWinchesterx               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@ThatsEarth: Herman, the World's Biggest Bunny. pic.twitter.com/D6qwFWnJmO” @AmyyDianaaOx haha
470d in reply to ThatsEarth               
Grandpa Baker @ben_baker2012
@AppeyyD hahaha! Muppet!
471d in reply to AppeyyD               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000