Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Songül Yıldızİzmir2010-05-01
@SongulYildiz1,643 days
PR - Celal Bayar University http://t.co/qTUR0y6Brl
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
595576,1310120
Songül Yıldız @SongulYildiz
Senle ben mümkün müyüz, gerçekler kaybolursa?
2d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Yazık ettin yazık, kendinden çok bana..
2d               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Sen benim nefesimsin. #SadeceSen
2d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Benim daha kendi ailem bana değer vermiyo ki senden de değer bekleyeyim
2d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Incire tekrar gitmem gerekkk
3d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@KupaValeesi Allah belamı da versin dimi
3d in reply to KupaValeesi               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Bana da yazıklar olsun.
3d               
Elif @ustabas67
TAM ANLAMIYLA BU.
Demet Akalın&Fettah Can-Yanan Ateşi Söndürdük @SongulYildiz
youtu.be/G1SQMco4tiU
3d Retweeted by SongulYildiz               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Derdime suları katıp katıp içiyorum.
3d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Sevenler kavuşabilseydi dünya ne kadar adil olurdu.
3d               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
#np Toygar Işıklı-Korkuyorum
3d               
Cemal Süreya @byCemalSureya
"Affedince yorulur insan, yalnız kaldığında bir de.. Ama insanı en çok yoran şey hayal kurmaktır; olmayacağını bildiği halde." C. Aytmatov
3d Retweeted by SongulYildiz               
137
43
Songül Yıldız @SongulYildiz
Böyle beni kimsenin tanımadığı bi yere gitmek ve ordan dönmemek istiyorum
3d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Buralar hep 802
3d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Sia - Chandelier (Official Video): youtu.be/2vjPBrBU-TM @YouTube aracılığıyla
4d               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Tuttuğumuz oruçlar Hak yolunda kabul olsun, Hızır yoldaşımız, 12 İmamlar yardımcımız olsun...
#muharremorucu
#MuharremAyı
4d               
3
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Özlem gitsiiiiinnnnn
4d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Kırdıysam sizleri özür dilerim..
4d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ozan Doğulu feat Model - Böyle Akşamlar: youtu.be/LFDWIkPn9yU @YouTube aracılığıyla
4d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Meghan Trainor - All About That Bass: youtu.be/7PCkvCPvDXk
4d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Bi tercih yapamadım ulan!
4d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Merhabalar efendim merhabalar instagram.com/p/ulDd8cMab1/
4d               
BUZ GİBİ ☁️ @zubeyirceylan
NE DEMEK DR.OETKER AMELİYATA GİREMEZ?
58d Retweeted by SongulYildiz               
485
261
Dizzy ☆★ @ayliiin_atalay
Ruhum acıyor evet!
5d Retweeted by SongulYildiz               
2
2
seboşşşş @sebhtylmaz
Bitti desem kim inanır Allah'ını seversen
5d Retweeted by SongulYildiz               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Sana yazıp göndermeye cesaret edemediğim çok mektubum var benim. Hiç merak etmiyor musun?
5d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
'Seni rahatsız etmicem.' demiştin. Bugüne kadar verdiğin sözleri tutmadın ki neden bu sözünü tutuyorsun?
5d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ayağının üstüne basarak dans etmeyi özledim...
5d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Şekerler erimesiiiinn
5d               
Sensin Müptezel @Muptezeliguana
Kafamı rayına sokayim ,ararım ben seni
5d Retweeted by SongulYildiz               
39
14
Songül Yıldız @SongulYildiz
Allam Eylül'le Mert gibi olsaydık yeterdi bize ya
5d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Yağmurda ıslanmayı neden bu kadar çok seviyorum ben :)
5d               
Sensin Müptezel @Muptezeliguana
Deniz Seki'nin askerleriyiz
6d Retweeted by SongulYildiz               
39
12
Songül Yıldız @SongulYildiz
Bana da yazık ulan!
6d               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Bir insan sevdiği whatsappta çevrimiçi olduğunda sevinir mi ya? Seviniyor işte.. Yaşıyor demek ki diyor, seviniyor..
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay Ben ve kıskançlık? Yok artık :D
6d in reply to ayliiin_atalay               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ne olur yani mesaj atsan, arasan? Hiç mi aklına gelmiyorum, hiç mi düşünmüyosun? Bi defa da sen bırak gururunu lütfen ya
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Yarın dgs ek tercihler başlıyor. Inşallah bi üniversite tutarrr. Amiiiiinnn
6d               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay O zaman allahım Yaylinden al bana ver lütfen :D:D
6d in reply to ayliiin_atalay               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Masanın klavye çekmecesinde hâlâ foto remzi poşeti duruyor mu?
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ben niye böyle oldum durduk yere ya
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Allahım bana Yaylin şansı ver lütfen. Amin
6d               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ruhum yorgun, kalbim yorgun, bedenim yorgun..
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Çırptım çırptım karıştırdım, kendimi onla yarıştırdıımmm
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Çay falımda uzun boylu zayıf biri çıktı. Beni seviyomuş ama söylemeye korkuyomuş ulan herkesi korkutuyom ya :d:D
6d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ne kadar zordur bilir misin sağ elini sol elinle avutmak?
7d               
Sensin Müptezel @Muptezeliguana
Şimdi güzellik yapsın bi dahakine daha yüklü geliriz be kardeşim.
7d Retweeted by SongulYildiz               
41
6
Aykut Özden @Aykutzden3
Sevemiyorum artık kimseyi, bir defa olurmuş aşk dedikleri zaten..
7d Retweeted by SongulYildiz               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Zaten eksiğiz. Daha ne kadar azalabiliriz? #incirreçeli2
7d               
1
Elif @ustabas67
İzmir-Zonguldak alev alsınn @SongulYildiz
Azap HG - Ninni 2 ; youtu.be/LsAbTANAszE
7d Retweeted by SongulYildiz               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ustabas67 Sen yine benim olda, yarınlar bi yıl sonraya kalsın.
7d in reply to ustabas67               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ustabas67 seni de kendime benzettim yahu :D
7d in reply to ustabas67               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ne yaşatıyor nede öldürüyor.
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Inanamıyorum, başkasına mı aşık oldun?
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Gözünü kapat ve beni düşün. Yüzünü böyle gülümseten kadını hiç unutma olur mu? Iyi geceler.
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Çekemiyosanız zıvanayı genişletin :D:D
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Valla tuttu bu defa totemim, seviyor yaniiii
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
En iyisi totem yapmak. 10 dakikan var ciğerim
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Galatasaray maçı kaç kaç ya?
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Benim niye hâlâ yanımda ailevi sorunlar konuşulmuyor? Neden hâlâ küçük çocukmuşum gibi davranılıyor?!! Hoff ya
7d               
Marjibey @Marjibey
hani ben iyi ki vardım?
7d Retweeted by SongulYildiz               
178
41
Songül Yıldız @SongulYildiz
#np Gökhan Tepe-Gelsen de anlatsam
7d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Aşıktı o aşık olmaya.
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Şimdi hangi cehennemi cennet yapıyorsun?
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Sağ ayağımın sol ayağıma güveni kalmadı be aşkım.
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Gülüşünde bişey var, hep içime dokunur.
8d               
Cemal Süreya @byCemalSureya
"Belirsizlik, en kötü ihtimalden daha acı vericiydi." Dostoyevski
8d Retweeted by SongulYildiz               
91
37
Songül Yıldız @SongulYildiz
Allahım kimseye sevdiğinin ölüm haberini vermesin yarabbim. O kızın yerinde olmak hiç istemezdim. :(
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Saç uzatıcı yeni formüllere ihtiyacım var. 10 tane birden uygulayayimda daha çabuk uzasin saçım :D
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
En helalinden bir belan daha var yavrum :D
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Uykulu yola çıkmaya devam edersem daha çok hasarlı olmaya devam ederim tabi.
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ustabas67 Sevmiyormuş
8d in reply to ustabas67               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Totem yaptım 10 dk içinde çevrimiçi olursan beni seviyorsun, unutmadın. Eğer olmazsanda sevmiyorsundur
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Yakma beni
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Nolur..
8d               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ustabas67 Evet artık dahada olgunuz. Emeği geçen herkese teşekkürler
8d in reply to ustabas67               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Değişiyorum. Kendimden olmaktan çıkmıyorum ama yaptığım saçmalıkları, çocuklukları artık yapmayacağım.
8d               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Bırakta nefret edeyim herşeyinden şimdi. Çünkü gördüğüm bembeyaz ten artık sandığımdan kirli.
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
İsterdim uyanmak birden, bi kötü kabustan cidden
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Başkasıyla çıktın affettim, ayrıldın pişman oldun affettim, yalan söyledin hemde binlerce kez yine affettim. Hâlâ ben mi suçluyum?
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Bu ülkede ne kadar çok oruspu çocuğu var ya! Adamı iş için arıyorum bana canım diyo yetmiyo ya sesin çok güzel diyo. HAYVAN!
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Haklıydın sonumuz yoktu.
8d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Senin yüzüsün neden bu kadar yumuşakkk?
8d               
Aykut Özden @Aykutzden3
Hayatımın "hiçbir şey yapasım yok" dönemindeyim.
9d Retweeted by SongulYildiz               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay Evet yoruluyorum ama çok mutluyum, çok huzurluyum :)
9d in reply to ayliiin_atalay               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay Hergün aynı kişiye aşık oluyorum ama unutamıyorum
9d in reply to ayliiin_atalay               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
Sövdüğüm kadar da seviyorum ulan
9d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@sebhtylmaz adam on söylüyo yaa
9d in reply to sebhtylmaz               
1
seboşşşş @sebhtylmaz
İrfan Özata - Aynalar (JoyTurk Akustik): youtu.be/D6VKJWD80iM @YouTube aracılığıyla
9d Retweeted by SongulYildiz               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@sebhtylmaz Harikaaa!
9d in reply to sebhtylmaz               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
1 Powerbox elektrikte %25 tasarruf ettiriyorsa, 4 Powerbox %100 tasarruf ettirir. Beyin bedava
9d               
Songül Yıldız @SongulYildiz
Ne kazandığını bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.
9d               
Dizzy ☆★ @ayliiin_atalay
"@ocumleler: Bazı insanların birbirlerine aşık olması gerekir. Ama bu beraber olacakları anlamına gelmez.

[500 Days Of Summer]"
9d Retweeted by SongulYildiz               
2
2
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ustabas67 @AydnerEsra @ayliiin_atalay Kavga var dediler geldik, hayırdır bi sıkıntı mı var canlar? Varsa çözelim herkesle o sıkıntıyı
9d in reply to ustabas67               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ustabas67 Ve mutluluk bir kibrit çöpü. Artık ne kadar yanarsa o kadar mutluyuz be kanka :D
9d in reply to ustabas67               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay @AydnerEsra Hataydan yana şansım yok. Pes ediyorum
9d in reply to ayliiin_atalay               
1
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay @AydnerEsra kırsana Yaylin hadi len kırsana Gaziemirli oldun diye artist artist konuşma bana
9d in reply to ayliiin_atalay               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@ayliiin_atalay @AydnerEsra Yaylin sende ki durumu hiç çözemedim tanıdıkların siliyo bide çok garip :D
9d in reply to ayliiin_atalay               
Songül Yıldız @SongulYildiz
@AydnerEsra pekte gizemli değilim ama gamzeliyim :D
9d in reply to AydnerEsra               
1
Songül Yıldız @SongulYildiz
@AydnerEsra hahaha :D:D olabilir valla :D Kim bu Songül Yıldız?? :D
9d in reply to AydnerEsra               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000