Twopcharts
Last 100 tweetsCheck out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Gerrick Moolah.City of trees.2012-01-24
@GMONEY_FYB821 days
IG:@gmoolahbruhh USNAVY
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
14411611,9760173
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Lol pic.twitter.com/VJ0DxIQeY8
97d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
something about these southern girls
97d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Alligators really just be chilling in your backyard in Florida
98d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@RiyahBabyyy I know how you feel 😒
99d in reply to RiyahBabyyy               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@KLaVonCE alright I'll hit you up on Friday bro
99d in reply to KLaVonCE               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@KLaVonCE like 2 hours depending on traffic,you gotta put a chit in or nah?
99d in reply to KLaVonCE               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@KLaVonCE You wanna go to LA? I could get you at point loma
99d in reply to KLaVonCE               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@KLaVonCE yo what you doing this weekend?
99d in reply to KLaVonCE               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Tryna go to LA for my bday this weekend
99d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
SoCal finally getting kinda cold
150d               
auwyehxnksowk @ceejaayjustmite
I know this bitch a THOT she wanna meet my mama now
283d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
The 4's came out yesterday and they selling them on base today for $130 all sizes still that's plug lol
283d               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@B_Richaaaa1 hopefully next week I'm waiting for my plane ticket
295d in reply to B_Richaaaa1               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Gon around the world so many times I'm getting dizzy
295d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Bout to get a condo that you could fit your mansion in
295d               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Those 4's coming out in August are hard as shit
295d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@Scootertookyb it's about to be a tornado over here
303d in reply to Scootertookyb               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
It's fucken hot
303d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Imma fuck around and get married that BAH check is looking great
306d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Going going back back to Cali Cali yeeee!
309d               
1
1
Capricorn™ @Capricorn_ht
#Capricorn will respect you more if you say the truth instead of excuses.
312d Retweeted by GMONEY_FYB               
198
686
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@ThaBoyCliff: Fuck a Train so who go start I'm from The Bay ma so we runnin a BART” Bay Area rapid transit lol takes you everywhere
315d in reply to ThaBoyCliff               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Oh no the geek squad is arguing lol
315d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Whose tryna go to the gym?
321d               
SithLordSCOOT @Scootertookyb
Please stop comparing lebron and Michael Jordan
321d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Sleep? Never heard of it
324d               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I just bought shoes yesterday and my bros take me to flight club they grimey
326d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina don't you have homework or something
326d in reply to BluntFullOfTina               
1
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@soliddanielle July 30th hopefully
327d in reply to soliddanielle               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I fucken miss Cali
327d               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Until then I'm cooling
327d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I can't wait until I get that petty officer check
327d               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Broke people stay hating
327d               
2
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I need a haircut fast
328d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@Luis_Garcia1523 you stupid as fuck bro it's the #giants
329d in reply to Luis_Garcia1523               
Guero Aguilar @AGUILAR_MOB916
I don't think girls like going on actual dates anymore
329d Retweeted by GMONEY_FYB               
3
Guero Aguilar @AGUILAR_MOB916
What I'll never understand is why niggas in college date young ass highschoolers like nigga you a ped
329d Retweeted by GMONEY_FYB               
2
5
@Tierrraaaaa
like being anemic isn't bad im just always tired wammppp i haaate it .
329d Retweeted by GMONEY_FYB               
2
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina why you hating so hard
330d in reply to BluntFullOfTina               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Stop sleeping on j cole he's killing shit
330d               
1
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Confessions of a cheap-ass nigga
But I finally put my Momma in that E class, nigga
330d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@wtfmelissaaa lol I'm glad this is
330d in reply to whatevermel_               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I think I wanna chain
330d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@wtfmelissaaa just 30 minutes of that a day and you'll have the beach body you always wanted lol
330d in reply to whatevermel_               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@wtfmelissaaa you need to go play just dance on the wii or something
330d in reply to whatevermel_               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@wtfmelissaaa lol you lame o
330d in reply to whatevermel_               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@wtfmelissaaa hit them squats I'm telling you
330d in reply to whatevermel_               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I'm tryna cop those Barkley posites though
330d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Humid as fuck over here
330d               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Cristina is weird
330d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina yeah fool
330d in reply to BluntFullOfTina               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina bruh I'm in the navy weirdo
330d in reply to BluntFullOfTina               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Off to the gym
330d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Hooyah pay day tomorrow
331d               
IG: Thaboycliff @ThaBoyCliff
Keepy ya head stay coo cuz u gotta betta days comin infront of ya
331d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Netflix got all the movies right now
332d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Lol my bruh from Alabama be wylin
332d               
Terms of Capricorn @CapricornTerms
It's strange, #Capricorn like being left alone, but hate feeling lonely.
332d Retweeted by GMONEY_FYB               
61
151
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man these doods are really tryna play madden
332d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man I'm bout to blow this next paycheck lol
333d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Red bull is crack
333d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Work all day watch all night
333d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man this cute ass Jamaican girl could get it aha
333d               
1
Woman Crush @WomanCrushPix
Selena Gomez 😳 pic.twitter.com/8AYZKrNi2t
349d Retweeted by GMONEY_FYB               
3,946
4,154
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Damn near got chased by a deer how the hell did a deer get on base?
333d               
Cristina @BluntFullOfTina
If @GMONEY_FYB cant come to my graduation .. I will kidnap you from the navy & you'll never go back so you better make some arrangements now
335d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man life is too short you never know when it's time to go...you gotta live it while you can
334d               
1
1
$hauna Hughes @wordtoshauna
But Navy beats Army.  pic.twitter.com/7zq7Jjwu2O
338d Retweeted by GMONEY_FYB               
2
4
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina k bye
339d in reply to BluntFullOfTina               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina don't do that shit again lol
339d in reply to BluntFullOfTina               
Cristina @BluntFullOfTina
@GMONEY_FYB I was gonna do hella much but I stopped hhahah I was on & everyone fell asleep on me so of course I had to bug my brother lol
339d in reply to GMONEY_FYBRetweeted by GMONEY_FYB               
1
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@BluntFullaTina was buggin lol
339d in reply to BluntFullOfTina               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@B_Richaaaa1 stop lying
340d in reply to B_Richaaaa1               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I want some muthafucken breakfast
341d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
School in the am
346d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@Scootertookyb because you hella fat lol
349d in reply to Scootertookyb               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@YoungJello_LGND yeah that's a good way to look at it bruh it's hella easy to get credits there anyways
349d in reply to YoungJello_LGND               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@YoungJello_LGND that's what's up discov still weak? Lol
349d in reply to YoungJello_LGND               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@YoungJello_LGND it's pretty fucken great bruh how you been though?
349d in reply to YoungJello_LGND               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man this week went by fast
349d               
1
Barksdale Barks™GMB @BarksdaleBarks
Being broke is not a option
350d Retweeted by GMONEY_FYB               
2
13
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@DeeMainey chillen and shit how you been?
350d in reply to DeeMainey               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@DeeMainey what's up Nero
350d in reply to DeeMainey               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Off to school
351d               
Aáron Ward @aaward_
Bout to find me an A school wife
352d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@Scootertookyb I'm going to work lol
353d in reply to Scootertookyb               
. @GLOCKPRO_
Niggas iphone bills be like a hunnit n shit tfuck
354d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@kingrare100 lmao
354d in reply to kingrare100               
ADULTSTAR KAKEY XXX @xxxKakey
If a female doesn't clean her house, she doesn't clean her pussy.
355d Retweeted by GMONEY_FYB               
52
284
cede$. @cedesdoesit
jus cause she bad dont mean she solid
355d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
5
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
I'm fucken hungry
355d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man no work this weekend I'm tryna turn up
356d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Man J cole is a great ass rapper
356d               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
Hella hot
357d               
IG! Swagginsteven @SwagginSteven
A strong man can handle a strong woman. A weak man will say she has an attitude
357d Retweeted by GMONEY_FYB               
1
3
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@TraiStacks lol naw it's not your fault all my picks were in the east though so I'm going to Japan regardless
358d in reply to TraiStacks               
1
Los Angeles Clippers @LAClippers
Timeout #Clippers, leading 40-38 over the #Grizzlies. 5:05 Q2. #RepLAC
358d Retweeted by GMONEY_FYB               
36
141
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@TraiStacks I did put Japan hoe calm the fuck down
358d in reply to TraiStacks               
1
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@TraiStacks then you going straight to Japan?
358d in reply to TraiStacks               
Gerrick Moolah. @GMONEY_FYB
@TraiStacks yeah we started yesterday it's all computer work hella fucken boring bruh
358d in reply to TraiStacks               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000