Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
✨James Cadle✨Flackwell heath2011-08-10
@james_cadle1,172 days
1/4/12
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
2054252,6991384
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @sagewilko pic.twitter.com/d7x1Kc6sXv
11h in reply to Mattchandler122               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Hmm
2d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@x_jaydeebabee_x aw that sucks! 😢 xxxxxxxxxx ❤️❤️❤️
3d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@x_jaydeebabee_x I was thinking the same thing earlier 😢 you'll see me tomorrow hopefully 😃
3d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/LwoUrlTl1V
10d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/TIDt44oPpz
10d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Need more clothes!
12d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
I thought so...
16d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Physically and mentally
18d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
I need to change!
18d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @JoshChadbone @sagewilko pic.twitter.com/mX1FqrhC1x
25d in reply to Mattchandler122               
1
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
You sleepy? @JasmineHardy pic.twitter.com/ehwEXEcYp1
26d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Been the most stressful morning!
28d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
3 months till Christmas!
30d               
1
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@x_jaydeebabee_x very true! 😊 love you more than life itself too 😘 xxxxxxxxxx ❤️❤️❤️
33d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Miss those nice messages I used to get!
34d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Maybe sleep will make me feel better!
36d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Why do you need 5GB for IOS8 ffs 😡
37d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 haha shit I've actually got this picture as well!
39d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 haha this is brilliant
39d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@JasmineHardy @Mattchandler122 jasmine you play zombies with us therefor you're a nerd as well ;)
43d in reply to JasmineHardy               
1
TheLADBible @TheLadBible
13 years ago today, at 8:46am, the first hijacked plane hit the World Trade Centre. RIP to all those who passed away pic.twitter.com/MybicIIThc
44d Retweeted by james_cadle               
4,452
8,211
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @GeorgeDrawmer yeah I just went on it as well aha weird!
43d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
“If you type "illuminati" backwards, followed by '.com' it takes you to the U.S. government's national security site.” @Mattchandler122
44d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Why can't it be the e-mail I want! 😫
45d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/TxrPR4oeJe
52d in reply to Mattchandler122               
Xbox @Xbox
RT to win a custom @TheEvilWithin @Xbox One console #EvilTakesHoldPAXPrime #PAXPrime pic.twitter.com/hB8eFuD5IZ
54d Retweeted by james_cadle               
1,987
13,383
✨James Cadle✨ @james_cadle
Amazing how everything can go to shit this quickly! Hate making plans
56d               
Jack S #29daysTilDam @Jackskee1
Got to do that Ice bucket challenge today lol
60d Retweeted by james_cadle               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@x_jaydeebabee_x ❤️ you too 😊
60d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/FwBAypXoh8
61d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@BenJay0_5 @Mattchandler122 @GeorgeDrawmer haha true! Bet he was out in Yates at 15
61d in reply to BenJay0_5               
✨James Cadle✨ @james_cadle
RIP Richard Attenbrough
61d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @BenJay0_5 @GeorgeDrawmer bet he's getting girls though! They like the older men ;)
61d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/DhYu0pBbeW
61d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/j3MOFiifm4
62d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/m6eZaenb3T
63d in reply to Mattchandler122               
TheLADBible @TheLadBible
When you find out your mate is working on Bank Holiday Monday... vine.co/v/MTK6XYjXDqM
63d Retweeted by james_cadle               
853
1,325
✨James Cadle✨ @james_cadle
@BenJay0_5 She jumped at me like twice aha!
65d in reply to BenJay0_5               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@BenJay0_5 @Mattchandler122 yeah how many times did the woman jump out at you?
65d in reply to BenJay0_5               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@JasmineHardy I heard it's quite weird in like a eerie way!
68d in reply to JasmineHardy               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@JasmineHardy what's it like I've got it on DVD but never watched it? 😋
68d in reply to JasmineHardy               
✨James Cadle✨ @james_cadle
I hate wisdom teeth!
68d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Nice Nandos meal with Topman! 😊
69d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/Vf5zvg7C0Y
71d in reply to Mattchandler122               
2
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
I'm actually upset!
74d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
RIP @robinwilliams
74d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
😪
76d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 pic.twitter.com/5DKlSC5JPk
79d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 sad times :(
79d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 my bad haha pic.twitter.com/9Op5oVjGwK
81d in reply to Mattchandler122               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Found the playstation for you @Mattchandler122 this is real btw 😂
81d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @JasmineHardy haha up to you lot I'll go whenever so you decide 😊
84d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@JasmineHardy @Mattchandler122 haha I can do but I'm seeing a friend so I'll speak to him and see if he'll come 😂
84d in reply to JasmineHardy               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@JasmineHardy @Mattchandler122 when you wanna go I can organize it whenever you want! 😊
84d in reply to JasmineHardy               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Been back for half an hour and already stressed!
85d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
That bike ride killed me!
87d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @GeorgeDrawmer @JoshChadbone pic.twitter.com/zMqThETRpH
89d in reply to Mattchandler122               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @GeorgeDrawmer @JoshChadbone Wtf?! pic.twitter.com/Ec24hJdNXh
90d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @GeorgeDrawmer @JoshChadbone : Never do drugs... vine.co/v/MvP3xxAJ0t0
93d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
This Chinese is gonna hit the spot!
93d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@GeorgeDrawmer @Mattchandler122 @BenJay0_5 bet he went on the disney website without parent permission! :O
94d in reply to GeorgeDrawmer               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 talk about banter haha
94d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Nice walk! 😊
97d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Times like this I'm looking forward to the winter! It's too hot!
98d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@x_jaydeebabee_x don't, everything is all good! 😊 xxxxxxxxxx ❤️❤️❤️
98d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
And you're my forever @x_jaydeebabee_x 😊 xxxxxxxxxx ❤️❤️❤️
98d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
😭
98d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
I couldn't wait 😞
99d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
😪😞
99d               
Jodie wood @Jodiew_x
the person you'd take a bullet for is usually the one behind the gun. #justsaying
100d Retweeted by james_cadle               
1
2
Conor @conorwright07
I always get my hopes up
100d Retweeted by james_cadle               
2
4
✨James Cadle✨ @james_cadle
Not happening 😪
100d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
I'm so bored! 😪
100d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @GeorgeDrawmer pic.twitter.com/xHnYUxlrAM
100d in reply to Mattchandler122               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Happy I bumped into @ChelseaCole_ today it's been so long! ☺️
104d               
1
Jayde Gill @x_jaydeebabee_x
Loving @james_cadle right now
105d Retweeted by james_cadle               
1
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
It's crazy how peoples lives can be taken just like that!
111d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
@GeorgeDrawmer @Mattchandler122 it's at game! You gotta ask them to order it in for you!
117d in reply to GeorgeDrawmer               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@GeorgeDrawmer @Mattchandler122 haha yeah we'd never run out of data!
117d in reply to GeorgeDrawmer               
✨James Cadle✨ @james_cadle
This has solved our problem! @GeorgeDrawmer @Mattchandler122 pic.twitter.com/ULq8a1xp42
117d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@x_jaydeebabee_x haha I wanna see me on TV lol 😄
117d in reply to x_jaydeebabee_x               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Life needs to start getting better!
118d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Degenerate!
118d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@GeorgeDrawmer what?!?!?
119d in reply to GeorgeDrawmer               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Really don't wanna work tomorrow!
119d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Mums talking about going to New York 😃😃😃
119d               
2
S @ShannMarie_x
Officially done with ur bs
121d Retweeted by james_cadle               
2
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Really want Google Glass!
121d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Such a shit day
121d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Seriously need to get my bike sorted out!
121d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
😪
121d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @sagewilko : Way too much time in their hands but still brilliant! #Suarez pic.twitter.com/VwUwDkX9Rq #Jaws””
122d               
3
2
✨James Cadle✨ @james_cadle
#suarez @Mattchandler122 @sagewilko pic.twitter.com/ycTr8fSf0t
122d               
1
✨James Cadle✨ @james_cadle
Really wanna go out!
122d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@GeorgeDrawmer @Mattchandler122 haha you ain't getting that back that's for sure! 😄
122d in reply to GeorgeDrawmer               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Fed up!!!!!
122d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@GeorgeDrawmer @Mattchandler122 hahahahaha!!!! 😂
123d in reply to GeorgeDrawmer               
✨James Cadle✨ @james_cadle
Only 1 more year then I've finished college forever!!!!! 😃
123d               
✨James Cadle✨ @james_cadle
@Mattchandler122 @CardinalBurns look what I got! ;) pic.twitter.com/99G0YrBuyU
125d in reply to Mattchandler122               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000