Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
ERMAN İBAGÜNER2012-02-13
@ermanibaguner950 days
Çizgilere Basmandan Yürümeye Çalışan İnsanlardan...
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
2,94213637601
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@adimikaybettim gunaydın tatlım :)
643d in reply to akgullerden               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@RealTURKMEN yahu içimi titrettin arkadas. nedir bu 'ara' ya. ben bole kendımı bulmadım hiç bi albumde
659d in reply to RealTURKMEN               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
biri patronumun uzerine turkce sozluk atsın. FORTUM nedir ya :D
714d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
nedemiş gülşen? yapamassan yok yapmassan yok.. tabi benle tanısmadiği için demesi kolay yapamassan yok:))
719d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
afra tafra afra tafra
719d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
offf saat 5 oldu bitsede gitsek
719d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Yesemmi yemesemmi :-) pic.twitter.com/CwVkSb8D
723d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@1gulshevarmis. Fikir guzel bigun yapilirsa eger ilk sana tahsis etmeleri gerekir kanimca :-)
733d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Disari bi suru uniformali cocuk var uzerlerindede bir rukuss uniforma. Bunlari yapan modacinin bennn 7 ceddine slmlarimi yolluorum..
733d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@Sibelozkaya_ sabahin 8:30 unda nasil bi heycan bu :-)
733d in reply to Sibelozkaya_               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@_nihaLLLL gunaydinnn
733d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Pazartesi neden vardir ki. Iyi olan hic bi tarafini gormedim hem bi sikinti bi karamsarlik bi pust gibi ibne gibi bisey..
733d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@1gulshevarmis yarin oburgun yuruyemez hale bile geliriz bu kalabalik bole devam ederse kaldirimda bile trafik olur :-)
733d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@PuCCaa ahahahaha yarildim :-)
733d in reply to PuCCaa               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Her sabah kalkmayi aliskanlik ederssen izin gunude en fazla yarim saat uyursun!
735d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@sla_sevil sabah ezanini severim uyanislari baslatir :-)
738d in reply to sla_sevil               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@twetimgeldi en az bi 45 dk onceye kurup 10 dk bi erteliorum dostum yalniz deilsin :-)
738d in reply to twetimgeldi               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Saat 9:30 adana 40 derece
738d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
One direction kadar basiniza tas dussun ne diyim !
741d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Gundemi takip etmiosun dien arkadaslarim ali. takip ediorum hep kan hep dert tasa
745d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@siriusnuRY kızım bak git!!! :)
745d in reply to siriusnurAY               
TUHAF AMA GERÇEK TAG @TuhafAmaGercek
Tüm duyuların içinde koklama duyusu hafızaya en yakın olanıdır.
745d Retweeted by ermanibaguner               
28
128
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@sblgkygt kasma kasma kasmadanda olur işte :)
745d in reply to sblgkygt               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@PuCCaa pukka kalın basenlerınle kabulumsunn. gel diyorum sana bennn bu iş olur diyorum sana bennn :D
745d in reply to PuCCaa               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@PuCCaa gel diyorummmm sana bennnnnn bu iş olur diyorum sana bennnnn :)
745d in reply to PuCCaa               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@PuCCaa kasma kasma kasmadanda olur oyle. özlüyorsan duramıyorsun içine atip susma boyleeee:P
745d in reply to PuCCaa               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
iş adamı ben :) pic.twitter.com/LlftHrSa
745d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
şerefe;) pic.twitter.com/bo8ILsQp
745d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
bu yazdan kalanlar :) pic.twitter.com/YNMZahoM
745d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Kahvalti masasina oturdugum zamanki mutlulugu nikah masasina oturdugumda yakalayamam gibime geliyo hadi hayirlisi
745d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
TwitPrensi'ni Takip Ediyorum Çünkü malim
780d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#EyGuzelAllahim beni yolundan ayirma
780d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Allahim kisa kesiyorum. Amin
780d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
TwitPrensi'ni Takip Ediyorum Çünkü. Oyle birimi var? Bu dunyada bi ben varim saniodum prens olaraktannn
780d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Kizin az konusani #banagelmez. Kiz dedigin susmicak bidi bidi yiycek senii
780d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#düşündümde dusunemiyorum artik uyku iyice bedeneni zaptetti :s
780d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@SumeyyeKaracaa kesinlikle insan deil. Ama sende baya dikkate almissinki onunla paylasmissin bisiler. Buyuk hata
785d in reply to camelsoftunuz               
1
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Bu arada karsi masamda oturan kiz. Kendini havalimi saniyor:-) pehhhh
785d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Sayili dakikalarrrr.....
785d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
oglum gibi masallah mahallemin bekçisi :D pic.twitter.com/dpouFmCJ
785d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
yıkıldıgım andır buharlasıorum adanayı terk edicem tekrar. olum aklınız varsa gelemeyin buraya o derece
785d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
hergun daha bi sıcakmı oluyor ne...
785d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
kavruluyormuyuz yine ne __??
787d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
youtube.com/watch?v=cwbn_7…

COK SEVDİM BEN BUNU YAA
808d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
biri su cosmosa dur desin bu ne yaaa calismiyor.
809d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Yalan dunya tatilemi girio noluo
813d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
ince belli sexy bakıslı italyan kızları her daim kabulumdur;))
813d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
hayatımın iri yarı sarışın kaba sesli alman sevgili istemeyen donemındeim. bu donemde muhtemelen bitmez...
813d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@kendiland yahu seni takip etmek kotu bişiymi. bir grub bacaksız seni takip ediyorum die eleştirio benı. nie benden kendi hayranı olamazmı:D
813d in reply to kendiland               
1
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@kendiland ne kalmıs sunun surasında :) durmak yok devam :D
813d in reply to kendiland               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@kirmiziaski yapma gozunu seviyim :D
813d in reply to akgullerden               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@sonmezkarabiber müdür varmı yeni bişilerin ;))
813d in reply to sonmezkarabiber               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@dincmervee aşıksan onuda kabullenirsin cnm ;)
813d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
ne sıcak yaaaa
813d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
ne hosuma gidiyor biliyormusun? karsımdan gelirken umursamazmıs gibi yapıp. geçince 'keşke' diyorsun ya. yapma bunu..
815d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@sonmezkarabiber youtube.com/watch?v=jZjJDp… buda benden
816d in reply to sonmezkarabiber               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@sonmezkarabiber on numara bilader
816d in reply to sonmezkarabiber               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
bi çaresi bulunur elbet derler. ah bide ben bulabilsem
816d               
1
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Bana soru sor ask.fm/ermanzii
816d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
sıkıntılı bi donemden geçiyoruz kabul. sıcaklar bi yandan ana-baba bir yandan diğer tarafta sevdicek. tabi hararet basar::.
816d               
Fırat Çetin @pakiteysis
"Sen o kızı seviyosun ama o kız hamile" -Sağlık Bakanlığı
817d Retweeted by ermanibaguner               
61
255
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#sadece2kelime hadi bee
816d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@sla_sevil hayırdır unv tercihlerimi yapılıo :)
816d in reply to sla_sevil               
Lacivertin Sarısı @CeydaYanpal
Kızınızın hem boyu kısa,hemde çok çirkin ama okulun en yakışıklı çocuğuyla çıkıyor.Olmaz böyle. –Adalet Bakanlığı
816d Retweeted by ermanibaguner               
2
6
gökhan @twetimgeldi
Başbakan yine ulusa seslenmiş, allahtan ulus'ta oturmuyorum da dinlemek zorunda değilim...
816d Retweeted by ermanibaguner               
23
83
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@serenimu parfum olaraktanmi :)
816d in reply to serenimu               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@okanbayulgen gani mujdeyle arasi nasilmis???
821d in reply to okanbayulgen               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@okanbayulgen sanat maratonumu olcak? Parktanmi baslio kusu ne anlamadim ben ??
821d in reply to okanbayulgen               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Unutmadan size ayip bisey soyliyim mi? fanfinifinfon.
823d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
klimali odadan dısarı çıkmak kadar kotusu yok. sıcak hava yuzune carpıyor resmen
823d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
offf kavruluyoruz
823d               
ege bamyasi @ege_bamyasi
MÜDÜR diye hitap eden insanın beş parmağını birleştirip üstten yan tarafıyla vurmalık 30 cm'lik tahta ilkokul cetveli gelmiştir.
842d Retweeted by ermanibaguner               
2
18
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#Ağlayanerkeğedayanamamak tahammulum olmaz
824d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#mutlulukverir sabahin 6‘SINDA denize girmek.....
824d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#kimistemezki suan bambudan yapilmis bi evde uyanmayi
824d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
#benimhatam bukadar sicak olmasi
824d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Gunaydin. Allahim yaniorum. Cesme gibi ter akio bu ne yaaa
824d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@serenimu yarında sıra sende olucak ona gore. boyle destek olcaz birbirimize :D
826d in reply to serenimu               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@serenimu iyi geceler seren :)
826d in reply to serenimu               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
yalnızca 23 sanıyede olmusta nolmus hacıtt
826d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
100 Kadına "Kadınlar ne ister?" diye sorduk. Hala popüler bir cevap alamadık çünkü ilki hala susmadı.
827d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@MalikIrem beni takip ediyoo :)
827d in reply to MalikIrem               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@MalikIrem morhipocuyuzz ondan :D
827d in reply to MalikIrem               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
biri bana çıkış yolu gostersin bi ışık.. allahım offf
827d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
ama ne demiş sertap bi çaresi bulunur elbet...
827d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
HAYATIMIN SONBAHARI GİBİ BU NE YA..
827d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Yahu bu ne sicak sabah sabah buharlasiyomuyuz
828d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Sabah sabah kosma vaktii. Gunaydin milllett :]
831d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
ha bıde gece yarısı karnı acıkanda ben.. yermıyım?? bence yemem
833d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
yorgunluktan ölen ben... bir gram uykusu olmayan yıne ben.
833d               
1
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Cuma gecelerine akalim bakalim nerde bu adananin guzellleerriii:]
834d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
youtube.com/watch?v=uvf9Dl…
834d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
göremeden gitti madonna :(
834d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Offf icimde bi sikinti
835d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
6:30da kalktim oturdun hadi hayirlisi
836d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
duşş almak istiorum
837d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
Cileden cikmaya ramak kaldi
838d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@ElaUzuno siz minni askılı dolgu topugu giyince biz bişi diomuyuz :))
838d in reply to ElaUzuno               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@MelikeSagiroglu eminmisin eşek yükü kalori var ;)
838d               
ERMAN İBAGÜNER @ermanibaguner
@ElaUzuno utandım :))
838d in reply to ElaUzuno               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000