Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Nia2010-09-28
@JawaiianBelle1,486 days

FollowersFollowingTweetsListsFavorites
22520015,007221
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces love to express how much they love you in writing.
3h Retweeted by JawaiianBelle               
209
180
✌ @ladyjuicy_kat
niggas be like "I used to talk to her" 😴 no nigga you used to text me correct yo self.
8d Retweeted by JawaiianBelle               
7
18
Aysiaa. @Jadoreaysiaa__
Having a kid by the wrong person can fuck your life up.
10h Retweeted by JawaiianBelle               
17
35
Nia @JawaiianBelle
@LeeeeBaybieee 😘
9h in reply to LeeeeBaybieee               
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces are very secretive even to the people they love but it's not intentional.
12h Retweeted by JawaiianBelle               
295
220
Nia @JawaiianBelle
Dale play!
12h               
Squilliam Pettyson @Nicoley410
Freak BIRTH?! He gotta die
12h Retweeted by JawaiianBelle               
1
Nia @JawaiianBelle
Wow that's so degrading smh
12h               
Nia @JawaiianBelle
Twisty is abducting grown men now?
12h               
Squilliam Pettyson @Nicoley410
They wanna kill freaks to sell the bodies? That's so childish.
13h Retweeted by JawaiianBelle               
1
Bottomus Prime @__Huss
Patti just smelled the bitch nigga in him
13h Retweeted by JawaiianBelle               
9
68
Nia @JawaiianBelle
Dot just came for her though πŸ˜„
13h               
Nia @JawaiianBelle
He better not kill patti!
13h               
M. @Amelia3__
Idc Idc Idc anyone who truly loves you won't disrespect you!
13h Retweeted by JawaiianBelle               
13
32
Nia @JawaiianBelle
Angela run that shxt lol
13h               
Nia @JawaiianBelle
The fortune teller is a fraud.
13h               
Nia @JawaiianBelle
Dot is so selfish!! #AHSFREAKSHOW
13h               
Nia @JawaiianBelle
Aww poor Bette
13h               
Nia @JawaiianBelle
Lmaoo "howdy doody"?!
13h               
Nia @JawaiianBelle
I heard about Edward Mordrake.
13h               
Nia @JawaiianBelle
Lmaoo
13h               
Nia @JawaiianBelle
Why would you walk ahead of your kid? #AHSFREAKSHOW
13h               
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces just wants to cuddle with you and watch a movie. Being around their loved one is all they need.
15h Retweeted by JawaiianBelle               
399
321
AmericanHorrorStory @ltsEvanPeters
When people start hopping on the AHS bandwagon just because of Freakshow pic.twitter.com/F5vTAVQU9K
18h Retweeted by JawaiianBelle               
11,808
8,603
Nia @JawaiianBelle
Idk why, but I really would like a strawberry milkshake right now.
16h               
Nia @JawaiianBelle
It really rained all day..
16h               
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces do EVERYTHING better when they are in love!
17h Retweeted by JawaiianBelle               
266
168
C. Leonard Nock @FarGreaterAsset
I get irked over the pettiest things…
23h Retweeted by JawaiianBelle               
2
Grammar YUNiversity @The_YUNiversity
CUE = signal: Give Jo the *cue* to talk. πŸ‘©πŸ’¬

CUE = stick for billiards or snooker. 🎱

QUEUE = lineup; sequence: Jo is last in the *queue*.
23h Retweeted by JawaiianBelle               
45
59
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces women are princesses, if you want to win her heart be the modern gentleman.
1d Retweeted by JawaiianBelle               
322
244
Nia @JawaiianBelle
😢
1d               
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces are observant.
1d Retweeted by JawaiianBelle               
278
311
Best of Pisces @BestofPisces
#Pisces does care even if they dont say it.
1d Retweeted by JawaiianBelle               
271
239
Ashlee Holmes @ashleeholmes
WOAH. Damn. SOA is doing a fine job of raising my blood pressure this season lol #FinalRide #SOAFX
1d Retweeted by JawaiianBelle               
426
224
Nia @JawaiianBelle
Damn Unser is gonna fxck around and get killed for talking too much #FinalRide
1d               
Sons of Anarchy @SonsofAnarchy
Shit. #FinalRide pic.twitter.com/5QVu46sU6p
1d Retweeted by JawaiianBelle               
1,571
1,700
Nia @JawaiianBelle
Smh Damn Marx is 10 steps ahead of them, I hate that it had to be BobbyπŸ‘€πŸ˜Ώ #SOAFX
1d               
smuttastic @smuttastic
Tig and UnserπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I dieπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #SOAFX
1d Retweeted by JawaiianBelle               
408
128
Nia @JawaiianBelle
See what lying and having a guilty conscience does?! #SOAFX
1d               
Nia @JawaiianBelle
πŸ™Š poor Abel! #SOAFX
1d               
Michele A Robinson @Taurusgirl61
OMG! Killing your mommy was an accident! She is going down! And Able heard it all. That poor child!#FinalRide @KateySagal
1d Retweeted by JawaiianBelle               
102
41
Sons of Anarchy @SonsofAnarchy
Abel. Like father, like son? #FinalRide
1d Retweeted by JawaiianBelle               
624
422
Sons of Anarchy @SonsofAnarchy
"Killing your mommy was an accident..." #FinalRide
1d Retweeted by JawaiianBelle               
664
560
Sons of Anarchy @SonsofAnarchy
"Accidents just happen." -Gemma #FinalRide
1d Retweeted by JawaiianBelle               
323
207
Nia @JawaiianBelle
Wowwww Abel heard it all! @SonsofAnarchy
1d               
Grammar YUNiversity @The_YUNiversity
HERE’S = here is; THERE’S = there is.

They’re singular, so

Here’s my answers. β†’ ❌

There’s my dogs. 🐩 πŸ• β†’ ❌

Plural: Here ARE; there ARE.
1d Retweeted by JawaiianBelle               
80
102
Nia @JawaiianBelle
She thinks Jax knows
1d               
Nia @JawaiianBelle
Lmao Gemma is scared #SOAFX
1d               
Nurse JaCkie @La_yaCKiiE
Love Jax & Chibbs! Dynamic duo!!! πŸ’ͺπŸ‘¬ @ECharlieHunnam #SOA #SOAFinalRide #mancrusheverydamnday
1d Retweeted by JawaiianBelle               
73
26
DailySexSupply @DailySexSupply
Everyone does this when their bae is about to leaveπŸ˜©πŸ™Œ pic.twitter.com/zaPTkbBlp3
1d Retweeted by JawaiianBelle               
1,174
1,296
Nia @JawaiianBelle
Very sloppy indeed Jax lmao
1d               
Nia @JawaiianBelle
😷😷
1d               
Nia @JawaiianBelle
"Who puts the O in hoe"? πŸ˜„πŸ˜‚ #SOA
1d               
Nia @JawaiianBelle
Gemma needs to leave ... She's wayy to invested in the club with her old ass
1d               
Sons of Anarchy @SonsofAnarchy
β€œThis vengeance was personal. And all of you have allowed me to bring it here.” –Jax #FinalRide
1d Retweeted by JawaiianBelle               
469
329
Nia @JawaiianBelle
Yeah it's hard to kill Marx #SOA
1d               
Nia @JawaiianBelle
Soo juice is just gonna give himself up to be killed in jail ?
1d               
Nia @JawaiianBelle
Gemma loves putting the bug in people's ear
1d               
Nia @JawaiianBelle
Wait so juice gets his vest back??
1d               
Nia @JawaiianBelle
#SOA in 45min 😬
1d               
Sons of Anarchy @SonsofAnarchy
One hour East Coast. #FinalRide pic.twitter.com/wTKH1dZA8m
1d Retweeted by JawaiianBelle               
1,067
654
Lex Luger @Gresham_Major
Y'all be saying FASFA instead of "FAFSA" that's exactly why they ain't giving y'all no damn money
77d Retweeted by JawaiianBelle               
1,530
3,022
Nia @JawaiianBelle
β€œ@XxXLiAnNXxX: β€œ@JawaiianBelle: Idk @XxXLiAnNXxX”horse face might be one πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€β€πŸ˜„πŸ˜‚πŸ˜‚
2d in reply to XxXLiAnNXxX               
Nia @JawaiianBelle
Idk @XxXLiAnNXxX
2d               
Nia @JawaiianBelle
@XxXLiAnNXxX 😢
2d               
Nia @JawaiianBelle
Smhβœ‹πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
2d               
Nia @JawaiianBelle
@XxXLiAnNXxX how many twatchers do you have?
2d               
Grammar YUNiversity @The_YUNiversity
COMPLIMENT = to praise. πŸ‘

COMPLEMENT = to complete; to make perfect.

I *compliment* Jo when her sandals πŸ‘‘πŸ‘‘ *complement* her outfit. πŸ‘©πŸ‘—πŸ‘œ
2d Retweeted by JawaiianBelle               
116
135
Nia @JawaiianBelle
Good mornting.
2d               
1
Nico Bellay @IAMFASHlON
The world just got a little less elegant. We will miss you, Oscar. pic.twitter.com/81JIxltdo1
2d Retweeted by JawaiianBelle               
1,818
2,057
Nia @JawaiianBelle
πŸ˜„πŸ˜„ RT @BWare_LaFlare: Psycho* RT @JawaiianBelle: ID and lifetime are probably why I'm sometimes cynical.”
2d in reply to BWare_LaFlare               
1
I speak my heart @crazylifefacts_
These picture are so powerful pic.twitter.com/JPDzPDVPSh
3d Retweeted by JawaiianBelle               
6,283
9,731
Bravado β™› @ItsBravado
The God of sneak dissing πŸ’― pic.twitter.com/vOVLp0noh1
2d Retweeted by JawaiianBelle               
1,482
2,651
Wake Up America @WakeUp__America
People are made to be loved, things are made to be used. The world is in chaos because things are being loved and people are being used.
2d Retweeted by JawaiianBelle               
585
591
Stevie J. @hitmansteviej
Everything & everyone has an expiration date.
2d Retweeted by JawaiianBelle               
231
437
Grammar YUNiversity @The_YUNiversity
RAISE = elevate; lift. ⬆

RAZE = completely destroy. πŸ’£πŸ’₯

Before we *razed* the building, Jo *raised* a sign πŸš·β›” to warn people to stay away.
2d Retweeted by JawaiianBelle               
94
91
Wake Up America @WakeUp__America
Think about all the interesting people you've never and will never take the time to get to know just because of their physical appearance...
2d Retweeted by JawaiianBelle               
637
433
gβ„“Οƒ υρ ΟƒΠΈΡ” βˆ‚Ξ±Ρƒ @ThottyGlo
i hate those friends who get in a relationship and forget they got friends πŸ˜πŸ˜’βœ‹
2d Retweeted by JawaiianBelle               
376
474
Nia @JawaiianBelle
Wow this bxtch stole her earrings after setting her up to get raped? πŸ™ˆπŸ˜ž
2d               
Nia @JawaiianBelle
Tess' GPS tho..
2d               
Nia @JawaiianBelle
Lmao wth???
2d               
Forbes @Forbes
It's Chipotle's world, & we're all just eating in it: onforb.es/1wgjgZG pic.twitter.com/y9LvbWw4qp
2d Retweeted by JawaiianBelle               
592
544
Nia @JawaiianBelle
Lmao
2d               
Nia @JawaiianBelle
This lady is tough, smh
2d               
Nia @JawaiianBelle
Gonna sleep good tonight
2d               
1
Nia @JawaiianBelle
ID and lifetime are probably why I'm sometimes cynical.
2d               
Nia @JawaiianBelle
β€œ@XxXLiAnNXxX: β€œ@JawaiianBelle: @XxXLiAnNXxX I miss you tooπŸ˜Ώβ€πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜β€β€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ’—
2d               
Nia @JawaiianBelle
@XxXLiAnNXxX I miss you too😿
2d               
Nia @JawaiianBelle
yess baby ... β€œ@XxXLiAnNXxX: @JawaiianBelle latto ❀️”
2d               
Nia @JawaiianBelle
Big driver.
2d               
1
Nia @JawaiianBelle
β€œ@XxXLiAnNXxX: @JawaiianBelle πŸ™ŒπŸ™Œβ€πŸ˜πŸ˜
2d               
Nia @JawaiianBelle
🚽 @XxXLiAnNXxX πŸ˜„
2d               
Nia @JawaiianBelle
Craving cold stone
2d               
Nia @JawaiianBelle
β€œ@XxXLiAnNXxX: I think my roommate is trying to tell me that she's moving out” bc I'm your new roommate πŸ˜„
2d               
1
Nia @JawaiianBelle
"I only said I love you bc my hair was being pulled"πŸ˜‚
2d               
β™šKing A1β™š @_King_Of_Miami_
Lil' Fizz is a single mother πŸ˜‚
2d Retweeted by JawaiianBelle               
6
Nia @JawaiianBelle
☝️your father shouldn't dress like your bf tho
2d               
Nia @JawaiianBelle
He's lying!
2d               
1
Kaye Ladi Dadi @Kaye_Love
Amanda...you ungreatful sneaky hoe...like really. #lhhollywood
2d Retweeted by JawaiianBelle               
5
Nia @JawaiianBelle
Nobody gives af nick cannon
2d               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000