Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Smoothie#Workn2011-05-08
@Jolie_Amour1,264 days
She knows herself and she knows that she's not perfect but she spends her time having fun and doing the best with what she's got!#BeautifulWoman!
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
97966,491218
Smoothie @Jolie_Amour
βœŒπŸ’€πŸ’€πŸ’€
795d               
Smoothie @Jolie_Amour
.....*Yawns* ..... *Scratches Head* ....
795d               
Smoothie @Jolie_Amour
Trying my hardest to stay awake on this drive 😣
795d               
Destiny Lewis @Pure_Phuckery
Shit u...i need heat in chicago smh RT @Jolie_Amour: A Lil salty though smh @Pure_Phuckery
795d Retweeted by Jolie_Amour               
1
Smoothie @Jolie_Amour
On the πŸ‘‰πŸ‘‰πŸ‘‰πŸ !!
795d               
Smoothie @Jolie_Amour
A Lil salty though smh @Pure_Phuckery
795d               
Smoothie @Jolie_Amour
Had fun in Chicago tonight ! πŸŽ‰πŸŽ‰
795d               
Smoothie @Jolie_Amour
@Where_da_HoesAt where tf you at call me Now! *serious face*
908d in reply to Where_da_HoesAt               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Lmao shut it!
908d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
Wanna go out bt I proly won't ! Definitely chilling tomorrow though ! Wings on deck for sure!
908d               
Smoothie @Jolie_Amour
Bday coming up ohhhhh shhhiiiii lol
908d               
Smoothie @Jolie_Amour
Just been doing me! It was well needed!
908d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae @Where_da_HoesAt @ACEizFULLiLOVE we will and stop with them Damn boxes we can't see that crap lol
908d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
"@Where_da_HoesAt: @ACEizFULLiLOVE @LissaNae @Jolie_Amour I miss I ladies too!!!!" :p
908d               
Love Like Jesus @LovLikeJesus
I have faith that God is living out a divine plan through me. Have faith in God. -Mark 11:22
932d Retweeted by Jolie_Amour               
208
756
Love Like Jesus @LovLikeJesus
When you walk in love, you give up your right to be right.
933d Retweeted by Jolie_Amour               
114
457
Smoothie @Jolie_Amour
That's my que...... G'Nite Tweople N Sweet Dreams =)
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
These spam tweets <
940d               
Gina Waters 5⃣ @_KelliKelz
Only want whats real i jus never found it
940d Retweeted by Jolie_Amour               
3
Smoothie @Jolie_Amour
Don't try to make your own sense of MY tweets that's called manipulation ! They are thoughts that I thought when I thought em #thatisall
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
That's my movie haha
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
"@MIZHANI_intl: It rhymes with shmushmortion" Lol
940d               
Malissa Givhan @LissaNae
My failures define me more then my accomplishments
940d Retweeted by Jolie_Amour               
1
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Not even gonna express my thoughts on this topic at 2am bt I feel you
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
"@LissaNae: I love you more every day" why thank you
940d               
Malissa Givhan @LissaNae
Life is like a game of chess on a timer you get 24hrs a day to make the best moves possible in the direction of a win
940d Retweeted by Jolie_Amour               
1
Smoothie @Jolie_Amour
Even the devil was an Angel #BeAware Trust God
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae right! My glass set broke gotta get another I want a wooden one this time
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
Cry babies <
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Bt who Really knows *shrugs*
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
If you never been through much it probably means you can't handle much !
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Never fully content with life bt always grateful N trusting the process !
940d               
Nelly The Artist @NellyArtist
I'm so thankful & grateful about my life & in my Abnormal Faith in God that everything is as it should b & right on time! Goodnight world!
940d Retweeted by Jolie_Amour               
3
Smoothie @Jolie_Amour
"@LissaNae: Are disgusting lol RT @Jolie_Amour: Banana laffy taffy's >" Theee best
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae ikr but my strategy is proly off compared to someone who plays often
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
Banana laffy taffy's >
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
You like oh my I'm like so what
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae All day !
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Awwww I miss playing chess I proly suck at it now ncrap
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae *Gives you the finger*
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
I've always wanted to walk in the middle of the street N scream 'What do you want from me' in Cindys voice lol idk
940d               
1
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae lmao
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae phaaahaahaa *does fiend scratch*
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
Sometimes it's the out right truth though -----> my last RT
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
"@derrickswerve: You ever talked to a chic and she hit you with the "I didn't know you liked me/ had a crush on me" line? Lol bullshit" haha
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae then why are my eyelids getting heavy? #Ineedanswers
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
Grateful for all of the ppl in my life that truly has my best interest at heart just know that it's all love!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae It's 12 40 foo
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
"@LissaNae: The good thing about growing up is the confidence you gain in yourself I now know I can do anything my vessel has sailed"
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae lol idk I'm getting sleepy
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae That's even better!!! It's set in stone now so if u don't come I get to pepper spray you haha
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Yes you did #guilty lol
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Yayyyy! What time tho?
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Whenever u make it down here to kidnap me again
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
@LissaNae Lmao had to be related to some kinda food smh
940d in reply to LissaNae               
Smoothie @Jolie_Amour
Fun Killers <
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Chicken N Beer Man Chicken N Beer Lol
940d               
Che Guevara @_Che___Guevara_
We Must Revolutionize the Watching Crowd
940d Retweeted by Jolie_Amour               
5
74
Smoothie @Jolie_Amour
Making something out of nothing for attention <
940d               
TheSingleWomanβ„’ @TheSingleWoman
It is through our adversity that our strength is developed. It's the gymnasium of life. ~@BishopJakes #TheSW
940d Retweeted by Jolie_Amour               
68
136
Smoothie @Jolie_Amour
A good sense of humor >
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I love to laugh, I find humor in almost anything bcuz why so serious?
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@RozayCity haha proly!
940d in reply to CityMane_               
Smoothie @Jolie_Amour
Correction, a hilarious movie to watch!!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Trying to find a funny movie to watch
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
@RozayCity Hell naw I don't lol
940d in reply to CityMane_               
Smoothie @Jolie_Amour
My cousin once asked me what's the secret to life while I was sleeping n I said applesauce lmao
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I hate that I talk in my sleep lol #random
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I couldnt imagine how it feels liviing life under a microscope it has to be #nervewrecking
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I hate being bored! It leaves too much room for stupidity!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Vegas in April though
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Got a couple of ideas in mind bt we'll see
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Wondering what I'm gonna do for my bday
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
That akward moment when you say something in a way you didn't mean too
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
"@MarvelSpade: Imagine If Every Single Thought In Our Head Got Automatically Posted To Twitter O_O" Yikes!! Lol
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Unlocking my twitter page tomorrow
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
My sweet tooth on 10!!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I just found a laffy taffy N got geeked llam
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Peter is fuggin dumb dude lmao
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Rise above the bs
940d               
John Stewart Ο† @TheHadnot
I pray that I'll never have to throw my fists into someone's face again unless it's for a cause larger than myself.
940d Retweeted by Jolie_Amour               
1
Smoothie @Jolie_Amour
Some Chips A'hoy cookies would be awesome !
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Eat ice cream sandwiches N watching family guy #Chill
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
N they are never satisfied with a nice calm evening
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Why ? Where God has put a .
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
All the way concrete
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
After all the lusting N time.....
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Cuz even when your hustling days are gone she'll be by your side still holding on ..... Must be nice ....
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Nighas die everyday all over bullshit!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I love my complexion !
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I love the color Coral!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Wearing fake nails just to regrow your real nails bcuz they broke <<<<
940d               
Jigga @BossMujer
I need to get my nails done
940d Retweeted by Jolie_Amour               
3
Smoothie @Jolie_Amour
I'm tired of being bald head lmao by choice of course ;)
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
Never cutting my hair again!!!!!
940d               
Smoothie @Jolie_Amour
I wanna text #random
941d               
η₯ž @rottenasswizard
Sleeping With Socks On: IMPOSSIBLE .
941d Retweeted by Jolie_Amour               
10
Smoothie @Jolie_Amour
Trust the process
941d               
Young A1 @derrickswerve
Zeeti is right. Females shouldn't try to think like a man. Just think like a strong woman. Nothing wrong with that right?
941d Retweeted by Jolie_Amour               
2
31
John Stewart Ο† @TheHadnot
Protect the ones you love by any means necessary if it is within your power... it's still a crazy, cold world out there.
942d Retweeted by Jolie_Amour               
1
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000