Twopcharts
Last 100 tweetsCheck out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Shabelee BowieColombia2012-01-10
@ShabeBowie832 days
Never let your praying knees get lazy and love like crazy.
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
1621393,3960462
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Now death where is your sting? Our resurrected king has rendered you defeated!
19h               
2
Shabelee Bowie @ShabeBowie
I want a little teacup poodle so bad!! 🐩
1d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
A few months ago I was complaining about everyone's obsession with dogs but now I'm that girl 😩
1d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
"Mommy come back!" πŸΆπŸ’™πŸΆ pic.twitter.com/oNnqQbx2QB
1d               
Houston Symphony @HouSymphony
AndrΓ©s meeting with the Consul General of Colombia backstage at tonight's concert. pic.twitter.com/kTTm6VluTL
2d Retweeted by ShabeBowie               
2
4
Shabelee Bowie @ShabeBowie
These two are so precious 😍🐢 pic.twitter.com/g8bumtGdct
2d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Miss_Courtt that look I was telling you about yesterday. Lol
2d in reply to Miss_Courtt               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Miss_Courtt okayπŸ‘€
3d in reply to Miss_Courtt               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Spicy_Not_Bland As do I! Please tell me you'll be in Houston for the summer, I'm looong overdue for a dosis of Courtney!
4d in reply to Spicy_Not_Bland               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Spicy_Not_Bland you tweet very occasionally, but when you do...
4d in reply to Spicy_Not_Bland               
1
Courtney Bland @Spicy_Not_Bland
Never push a loyal friend to the point where they no longer care. Once that is done you have lost them.
4d Retweeted by ShabeBowie               
4
4
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ you did noooot πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
4d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@jessicawdodd go girl!
4d in reply to jessicawdodd               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Just thankful.
5d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Chris brown's show me is my jaaaam
5d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Or a brownie from tiff treats hahaπŸ‘
5d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
I fee like I deserve a pat in the back😊
5d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
It's a GOOD thing I cleaned cause guess who's apartment got randomly inspected today? MineπŸ™‹ #goodinstincts
5d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ CANT WAIT!
5d               
1
Renu Khator @UHpres
New stadium will open on August 29, Friday, at 8pm with its first game...be there!
5d Retweeted by ShabeBowie               
120
173
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@bbrendiz yeah I literally cleaned my entire apartment. Glad I'm not the only one haha!
5d in reply to bbrendiz               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
I can't start cleaning one thing cause it makes me want to clean and sanitize everything....
5d               
1
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Breakfast is just the best meal ever created to mankind. 3 chocolate chip pancakes, eggs, tater tots, bacon and milk alllll in my tummy πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
5d               
2
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Chocolate chip pancakes are the best, thank you Jesus!!!!!πŸ˜πŸ˜‹
5d               
1
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Bornz I did. But I live across from you fool...lol just come, I'm here.
6d in reply to Bornz               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Bornz yeah sounds good :)
6d in reply to Bornz               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Bornz I do! And its pretty big. It's got the housing logo on it though
6d in reply to Bornz               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Tiff treats would be so good right now.
6d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
I ADORE people that take the time to send me anything related to giraffes and baby animals!!! I love you forever. 😊
6d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
No turning back, no turning back.
6d               
2
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Slow jamz with @Thedavidanleu 🎢
7d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
My usual morning regrets consists of "I should've taken some of last night's food to go". Every single time!
7d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Been sleeping like a baby all weekend πŸ˜ƒπŸ™ŒπŸ’€
7d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
El amor mΓ‘s bonito de Tito NievesπŸŽΆπŸ’ƒ
8d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@VietNGU That's yo song huh? Lol
9d in reply to VietNGU               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@VietNGU shoooot they better. Lol
9d in reply to VietNGU               
Viet Nguyen @VietNGU
@ShabeBowie chin up chica!! I'm sure the dubs are gonna roll in real soon!
9d in reply to ShabeBowieRetweeted by ShabeBowie               
1
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Been taking L's allllll week πŸ˜’πŸ˜‘
9d               
2
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Fun day in the city! pic.twitter.com/hH10UjbdiI
11d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
There is security EVERYWHERE! But no one knows what time he's coming😩
11d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Asked a random guy downtown if he knew why some of the streets were closed and he said it's bc THE PRESIDENT IS COMING TO TOWN
11d               
2
Shabelee Bowie @ShabeBowie
That Popeyes on Scott is an example of strategic location. 2 pieces of chicken for $1 on Tuesdays. That's all I'm going to sayπŸ˜‹
12d               
1
yesenia @yvelasco19
"so I got my real friends and my temps... you need to put her in your temps category" lmfao πŸ˜©πŸ˜‚
12d Retweeted by ShabeBowie               
2
1
Pellegrino @El_Rickyzolano
You wanna know what's dumb? Having to change my Password only to use it for another 2 weeks.
12d Retweeted by ShabeBowie               
2
1
Emily @milyydoll
This wind is so brutal
12d Retweeted by ShabeBowie               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ oh haha I totally missed the "with my heart" partπŸ™Š
12d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ uhhhh
12d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ OMG MEEE
12d in reply to Lechess_               
1
Kyung Lee @kyunglee219
Three weeks. One goal. Let's get it
13d Retweeted by ShabeBowie               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Took up 6/7 washers in the laundry room. My laundry had been done for 15 mins & when I came to get it there was a line of ppl waiting #brat
13d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Been laying around in my juicy couture pajamas aaalllll day watching The VowπŸ’—πŸ˜΄πŸ‘Œ #monday #lazyday #favoritemovie #midtermsarefinallyover #YAY
13d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Correction* too funny for my own good!
14d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
My mom is too funny for her own good. Lol
14d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
😩😩😩😩😩 pic.twitter.com/UJMa2BGPra
14d               
2
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Ever since Caroline and her fam moved to D.C. I haven't stopped looking at all our pictures. I'm borderline clinically depressed. Help
14d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Tried mineral water for the first time and I actually really like it. More fun than water & it doesn't have all the sugar like soda! #winwin
14d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Grew up with these kiddos. Loved reminiscing with them last nightπŸ’• #jonescrossingdays #camden #friendsforever pic.twitter.com/DZYKJcCtLQ
14d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Me duele todo nojodaaaa
14d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
I'm pretty much sold out for country weddings where the dj plays country music while everyone two steps in their boots, under the stars πŸ’•β˜ΊοΈπŸ˜Š
14d               
1
1
Thaida I. Garcia @thaidag
RT β€œ@YABOYLILB: taking a pic with ya squad pic.twitter.com/dbklWiuC4I” @ShabeBowie
15d in reply to YABOYLILBRetweeted by ShabeBowie               
1
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Hockley, TX pic.twitter.com/cGKych2hJD
15d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
See you in exactly one month @johnlegend ❀️ #UH #AllOfMeTour
16d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Still working on this project. I think I'm the only person in the Graduate School of Social Work right nowπŸ˜”
16d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
One. More. Project. Until. My. Weekend. Begins.
16d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ @Thedavidanleu thought so haha
16d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Thought I jinxed myself last night but I just took my last midterm and made an A!!!😎😬 not the grade I wanted but an A is an A! πŸŽ‰ #TGIF
16d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ @Thedavidanleu get up early for a change then!
16d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Thedavidanleu @Lechess_ Lol sorry guys, I'm all showered and dressed for the dayπŸ’
16d in reply to Thedavidanleu               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ @Thedavidanleu okay both of y'all can get outπŸ‘‰ Lol
16d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ @Thedavidanleu that's youπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ can't hang with David & I😜
16d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@yvelasco19 OMG! Is it who I think it is Yesi?!?!?!?!
16d in reply to yvelasco19               
Paul L @Lechess_
Great weather for a run today @ShabeBowie @Thedavidanleu πŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸšΆπŸƒπŸƒπŸƒ
16d Retweeted by ShabeBowie               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ @Thedavidanleu why you put an emoji walking? Haha
16d in reply to Lechess_               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Took my finite math practice test twice and got an 88 both times 😩 come on maaaan
17d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Gonna be up studying for a while, and I have zero snacksπŸ˜‚πŸ˜­
17d               
Xavier Lancaster @xavierlancaster
@ShabeBowie werk, werk, werk!
17d in reply to ShabeBowieRetweeted by ShabeBowie               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Yo forreal forreal @AimiAraki & I have been on another level since spring break. LOL
17d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@xavierlancaster been putting in work!!
17d in reply to xavierlancaster               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Don't wanna sound like I'm bragging but I've made A's on my midterms so far😊 hard work is payingggg off
17d               
4
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Looking for a hot yoga studio in cypress & my computer automatically resets the zip code to 77004πŸ˜” #itshappening #onemoremonth #bittersweet
17d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
And of course I missed James Harden and the welcoming of the new bball coach because I was in classπŸ˜’ #thelifeofshabeleebowie #onemoremonth
17d               
Houston Men's Hoops @UHCougarMBK
It's official! A HUGE welcome to new head coach Kelvin Sampson! #GoCoogs pic.twitter.com/Zck8Z7S0Ln
17d Retweeted by ShabeBowie               
46
65
Houston Men's Hoops @UHCougarMBK
James Harden in attendance at today's press conference to support his former coach Kelvin Sampson #GoCoogs pic.twitter.com/UgduM7tjmG
17d Retweeted by ShabeBowie               
31
50
Shabelee Bowie @ShabeBowie
So excited for my coogs. Doing big thangs!
17d               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@priks28 πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’
17d in reply to priks28               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@priks28 being mean to your crush is so yesterdayπŸ˜‚
17d in reply to priks28               
Nicole de Mesa @_nicoledemesa
Driving down Cullen #UHProblems pic.twitter.com/XdOaFKcWms
21d Retweeted by ShabeBowie               
37
66
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@priks28 how old are you Priscilla?! Haha
18d in reply to priks28               
Houston Men's Hoops @UHCougarMBK
RT if you are excited that Coach Kelvin Sampson is joining @UHCougarMBK #GoCoogs pic.twitter.com/CdE91NNC06
18d Retweeted by ShabeBowie               
49
163
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@xavierlancaster Lol it's not lying, just applying some reverse psychology! Tell me what they want to hear and they'll stop asking :)
18d in reply to xavierlancaster               
1
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@xavierlancaster nah 5 years ago I was still in high school dating Kenny LOL so she would've known I was lying! I put thought into this haha
18d in reply to xavierlancaster               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
Still chilling in my car cause If I go inside my apt I'm just going to open my agenda & the stress is going to creep back in😞 #onemoremonth
18d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@xavierlancaster I told her we've been together for 3 years ;) hope you don't mind!
18d in reply to xavierlancaster               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
A very concerned friend(who I haven't talked to in MONTHS) called me earlier asking if @xavierlancaster & I were dating #LOL #westillgotit
18d               
4
Shabelee Bowie @ShabeBowie
That's how you know I'm stressed. Lol
18d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
I've tried 3 different food places for the 1st time the past 2 days. Pluckers last night, Sweet Paris & Torchy's Tacos today.
18d               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@AimiAraki just for youuu😘
18d in reply to AimiAraki               
Shabelee Bowie @ShabeBowie
UH IS ON THE COME UP FOR ALL OF YALL THAT BEEN SLEEPIN ON USSπŸ™Œ
18d               
3
3
Shabelee Bowie @ShabeBowie
So glad I've forced @xavierlancaster to take pictures with me through the years! Looking back at them today has been fun hehe! #memories
18d               
2
Shabelee Bowie @ShabeBowie
@Lechess_ I know you be puttin in work with others too! Lol!
18d in reply to Lechess_               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000