Twopcharts
Last 100 tweetsCheck out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
MaraWherever my dreams take me.2009-05-02
@Simpli_Mara1,811 days
Always Aim for the Moon, if you miss you will land amongst the Stars. |♥Life| #Huglife; #ELLEphant / @ElleVarner follows me, u should too!
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
32142612,25810126
Mara @Simpli_Mara
@cashamonet girl I've been crushing on him since "Step Up" #sexy
262d in reply to cashamonet               
Mara @Simpli_Mara
@KasiJackson Cool!...So did @Honda hook u up with a new car??
262d in reply to KasiJackson               
Mara @Simpli_Mara
@KasiJackson so you are real?! lol "#yeayuuh". funny commercial
264d in reply to KasiJackson               
1
1
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner is in Cincinnati tonight & unfortunately I wont be there. #Wtf #damn
382d in reply to ellevarner               
AQUARIUS @AboutAquarius
#Aquarius make the most wonderful friends, but anyone who tries to cling to them 24/7 will be very disappointed
426d Retweeted by Simpli_Mara               
174
611
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner Blessed w/another year...Have a great bday! #HappyBirthdayElle #TeamAquarius
429d in reply to ellevarner               
Mara @Simpli_Mara
@KELLYROWLAND @4everBrandy Happy Born Day ladies! xoxo
429d in reply to KELLYROWLAND               
Mara @Simpli_Mara
@1011WIZF Can u tell me when and where I can purchase tix to the Anniversary party??
429d in reply to 1011WIZF               
1
christine teigen @chrissyteigen
comforting @johnlegend post loss. instagr.am/p/Vk0umGpjeN/
430d Retweeted by Simpli_Mara               
87
82
Mara @Simpli_Mara
@KELLYROWLAND xoxo
437d in reply to KELLYROWLAND               
Mara @Simpli_Mara
Why is Michelle so irrelevant? No one really cares abt her... poor thang
437d               
1
3
Mara @Simpli_Mara
@badgirlashleyc @iHustleNation i agree w/him Ash...lol sry
437d in reply to badgirlashleyc               
Lewis H Williams III @iHustleNation
I just don't see the big deal on Beyyonce.
437d Retweeted by Simpli_Mara               
2
Solo D@ Don @kingzwizard
Cant stand negative ppl cheer the fuck up
443d Retweeted by Simpli_Mara               
1
4
Mara @Simpli_Mara
@TheTruMjay ive been good hbu?
446d in reply to TheTruMjay               
Mara @Simpli_Mara
@OfficialTatyana Happy Birthday!! Xo
447d in reply to TatyanaAli               
♑ 90's Baby ♑️ @ForUiWill1026_
The lady at the ABC store gone think ima alchy lmaoo
464d Retweeted by Simpli_Mara               
1
1
Aysia Bigham @AysiaPasia
Interested in love, but I ain't with the drama.
465d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
Lmaoo "@essazalea: When people say smoking ain't cute. Ain't nobody tryna be cute bitch I'm tryna get high!"
465d               
Mara @Simpli_Mara
Ugh #cancersticks "@ellevarner: Cigarettes......"
465d               
1
Mara @Simpli_Mara
lmao @ "girl bye" "@ellevarner: This chick keeps asking for "magic powder" lmao girl bye"
465d               
Mara @Simpli_Mara
@ElleVeezysCurls @sweetkveezy awwh xoxo
468d in reply to ElleVeezysCurls               
Mara @Simpli_Mara
@SWEETKVEEZY thnx :))
468d in reply to TheSweetKeys               
Schiavone † @TheSweetKeys
RT @Simpli_Mara: Ohh, thnx Elle.. #phonytweet RT @ellevarner: @TreySongz Follow @SimpliMara - I havent seen u on here in forever!
468d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
@SWEETKVEEZY I know ive been M.I.A.. missed my twit fam though. #huglife
468d in reply to TheSweetKeys               
Mara @Simpli_Mara
Ohh, thnx Elle.. #phonytweet RT @ellevarner: @TreySongz Follow @SimpliMara
468d               
Mara @Simpli_Mara
@suga0007 Thnx :)
470d in reply to suga0007               
Mara @Simpli_Mara
@JUDiJAiKRAZi Did yall stay out of trouble??
470d in reply to JUDiJAiKRAZi               
Mara @Simpli_Mara
My bday is in 30 days! #CountDown #Jan31
470d               
Mara @Simpli_Mara
Happy New Year Tweeps!
470d               
Mara @Simpli_Mara
@DrayaFace & 30 days til mine! #TeamAquarius ?
470d in reply to DrayaFace               
Silent @Silentbx
@4everBrandy is excited about 2013 & you should be too! She's performing on Dick Clark's New Years Rockin' E instagr.am/p/T6xvqRLJRE/
471d in reply to 4everBrandyRetweeted by Simpli_Mara               
9
27
Mara @Simpli_Mara
@cashamonet donuts & cheesecake >>>>>
471d in reply to cashamonet               
Mara @Simpli_Mara
!!! RT @cashamonet: Since its the last day of the year I'm gonna eat cheesecakes donuts pickles and kool aid all day and chips too
471d               
Thairannosaurus Rex @KiddBagheera
Tyler Perry Worth 400 Fuckin Million Dollars!
472d Retweeted by Simpli_Mara               
1
4
Mara @Simpli_Mara
*Waves* Hola Twitter..
472d               
Brandy Norwood @4everBrandy
Merry Christmas🎁🎄🎁 instagr.am/p/Tpn6pZGyQj/
478d Retweeted by Simpli_Mara               
27
48
Elle Veezy @ellevarner
Omg childhood photos!!!! Y'all are gonna die lol pic.twitter.com/rvFaTPo5
478d Retweeted by Simpli_Mara               
57
58
Mara @Simpli_Mara
@ElleVeezysCurls @Simpli_Mara @ellevarner yea i meant "TEXT". lol
478d in reply to ElleVeezysCurls               
1
Mara @Simpli_Mara
@VaniaShawty @Simpli_Mara lol great minds..
478d in reply to __Veeezy               
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner are u still with fam.. I thght Nana said u couldnt tweet us? lol
478d in reply to ellevarner               
christine teigen @chrissyteigen
katt williams has officially lost his shit. amanda bynes, step aside. there's a new crazy in town.
478d Retweeted by Simpli_Mara               
38
40
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner good morning Veezy :)
478d in reply to ellevarner               
Mara @Simpli_Mara
@WillaFord Cant wait to hear it :)
483d in reply to WillaFord               
Mara @Simpli_Mara
@WillaFord are u ever gonna make music again ?#Iwannabebad ..Goodtimes
483d in reply to WillaFord               
❕Prince Rod❗️ @YoPrinceRod
Fruity pebbles is the greatest cereal ever made .
486d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
This. ->"@ItsSharonYo: Nope lmao. I like sexy nerds :-b lol RT @ellevarner: Do you like thugggsss....do you like thuuuuugs lol #remix"
487d               
AQUARIUS @AboutAquarius
Telling #Aquarians what to do is like asking them to tell you to fuck off, especially when they know what to do
493d Retweeted by Simpli_Mara               
433
1,935
Elle Veezy @ellevarner
@Simpli_Mara @AysiaPasia Why did that get me misty though? I miss that beautiful man....
493d in reply to Simpli_MaraRetweeted by Simpli_Mara               
1
1
Mara @Simpli_Mara
!!! Omg "@AysiaPasia: Tupac hologram.. RT @Simpli_Mara: @ellevarner the love interest for the Not Tonight video #waitsforhotguy"
493d               
2
Mara @Simpli_Mara
@JUDiJAiKRAZi please don't, we love it! xo
493d in reply to JUDiJAiKRAZi               
Mara @Simpli_Mara
@JUDiJAiKRAZi lol girl you are too funny
493d in reply to JUDiJAiKRAZi               
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner the love interest for the Not Tonight video... #waitsforhotguy
493d in reply to ellevarner               
Mara @Simpli_Mara
Lmao! TELL EM! RT @ellevarner: “@KevinUncut: @ellevarner let me fuck?” No but you can f*ck off:)
493d               
1
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner can we switch lives for a day? A hour?.. I'll take 5mins
493d in reply to ellevarner               
Elle Veezy @ellevarner
Listening to this version of @MariahCarey "All I Want For Christmas" that is so bad I wanna find out who it is and be like how dare you? Lol
493d Retweeted by Simpli_Mara               
9
18
Melanie Fiona ✌ @MelanieFiona
Saturday Night to Sunday Morning. Xo instagr.am/p/TBniXKFv9i/
493d Retweeted by Simpli_Mara               
4
5
Marcos Garcia @GotDeportedYolo
I hate people that can't appreciate all the things you do for them. Sometimes a thank you would be nice.
494d Retweeted by Simpli_Mara               
10
lauren @lmfaooooLaurenn
LMFAOOOO! RT @Simpli_Mara: @ellevarner tell me u didn't just wake up looking like that... Lol
494d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner tell me u didn't just wake up looking like that... Lol
494d in reply to ellevarner               
1
Schiavone † @TheSweetKeys
Omg watching this tomorrow after school #memories!!! #aliciakeys #thediaryofaliciakeys #documentary #omg #ye instagr.am/p/S6Yj7NSXaG/
496d Retweeted by Simpli_Mara               
2
Sharon @ItsSharonYo
Taylor Swift is a childish hoe! I've always thought this! She can never be single.
498d Retweeted by Simpli_Mara               
2
3
♑ 90's Baby ♑️ @ForUiWill1026_
I haven't talked to @Simpli_Mara in years 😒😣😖 no bueno 👎
500d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
@SteffSoFly girl yass.. I love the pink
499d in reply to SteffSoFly               
1
Mara @Simpli_Mara
That outfit is cuute "@SteffSoFly: Love this outfit Watch "Elle Varner - Not Tonight (live)" on YouTube - po.st/WJn33s"
499d               
1
Mara @Simpli_Mara
Almost home :)
500d               
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner I waited...
500d in reply to ellevarner               
Rizz 617 @xxRizzxx
Steelers might win
500d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner OMG hearing u sing "Not Tonight" live was incredible!
501d in reply to ellevarner               
Mara @Simpli_Mara
Impatiently waiting #ChapterV flpbd.it/EsrYG @ellevarner
501d               
1
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner can't wait to see u kill it tonight!!
501d in reply to ellevarner               
Mara @Simpli_Mara
@itsmejazzy_G @musicoveryouuu Thanks :)))
501d in reply to itsmejazzy_G               
Mara @Simpli_Mara
#ChapterVTour tonight. #Chicago @ellevarner @TreySongz @MiguelUnlimited
501d               
Mara @Simpli_Mara
It's 5am already? Ugh.
507d               
Wendy L. Wilson @WendyLWilson_
@Simpli_Mara I am a fan but I think my version is so much better.
507d in reply to Simpli_MaraRetweeted by Simpli_Mara               
1
Sharon @ItsSharonYo
I still listen to As I Am as if it's the first time. *sways*
507d Retweeted by Simpli_Mara               
1
Mara @Simpli_Mara
You're Obviously not an #Ellephant :/ RT @WendyLWilson_: Elle Varner calls her fans "Ell-a-Fans" not Elephants. #SoulTrainAwards #phonics
507d               
3
Unsatisfied Keri Fan @ohsoKeridAway
===> RT @Stassi09: Dude Chris definitely deleted his twitter for some more attention! <=== Biggest attention whore ever tbh
507d Retweeted by Simpli_Mara               
2
Mara @Simpli_Mara
@DrayaFace It looks good though... #keepit
507d in reply to DrayaFace               
Charlamagne Tha God @cthagod
Peter Gunz you are the father. RT @NotInterested27: ELLE VARNER LOOKS LIKE CORY GUNZ THOUGH!!! pic.twitter.com/7xznbaLz --
507d Retweeted by Simpli_Mara               
28
270
Mara @Simpli_Mara
@ellevarner Congrats! Xoxo
507d in reply to ellevarner               
Mara @Simpli_Mara
Lmaoo RT @32FlavorsNsome: Oh hell no. Somebody on this bus farting. Bitch you better suck that shit back in ya ass
507d               
Mara @Simpli_Mara
Lmao.. #ellevarner"@JUDiJAiKRAZi: “@ayoofaizon: @JUDiJAiKRAZi lol you did yo thang on the Soul Train awards :p”lol really now hahaha"
507d               
1
Mara @Simpli_Mara
Elle Veezy!
507d               
Mara @Simpli_Mara
@musicoveryouuu Lmao. I can't w/u
507d in reply to lmfaooooLaurenn               
Mara @Simpli_Mara
It's weird seeing @ellevarner in all black.. I'm so used to seeing her in bright colors
507d               
Mara @Simpli_Mara
Save the best for last ;) RT @IKissedJAWAN: Watch @ellevarner is gonna be all the way @ the end lol
507d               
Mara @Simpli_Mara
@32FlavorsNsome okie
507d in reply to ForUiWill1026_               
Mara @Simpli_Mara
@musicoveryouuu Lmao.. Same thing I said
507d in reply to lmfaooooLaurenn               
Mara @Simpli_Mara
@musicoveryouuu I've been around lol... #creeping
507d in reply to lmfaooooLaurenn               
Mara @Simpli_Mara
Unfollowing every1 I see retweeting Chris Brown on my TL. I'm seriously over that douche and his antics.
507d               
Mara @Simpli_Mara
@32FlavorsNsome oh ok
507d in reply to ForUiWill1026_               
Mara @Simpli_Mara
Who's this chick? Her hair tho >>
507d               
Mara @Simpli_Mara
@32FlavorsNsome youre not watching??
507d in reply to ForUiWill1026_               
Jennifer Hudson @IAMJHUD
Fantasia u betta sang n u better look good !!!
507d Retweeted by Simpli_Mara               
79
525
AQUARIUS @AboutAquarius
An #Aquarius will wait for nobody to make our dreams come true
507d Retweeted by Simpli_Mara               
265
1,530
Mara @Simpli_Mara
Yes. RT @juss_lookat_her: Elle Varner's performance tonight is more important than the Steeler game. #SorryPittsburgh
507d               
1
1
Mara @Simpli_Mara
So does @ellevarner wins best new artist or... #soultrainawards
507d               
Keke Palmer @KekePalmer
I love Mariah Carey's voice.
508d Retweeted by Simpli_Mara               
132
433
Elle Veezy @ellevarner
Happy Thanksgiving!!! I love you guys so much!!
510d Retweeted by Simpli_Mara               
28
85
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000