Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
New day New AgeDa World2011-09-21
@trosky_long1,136 days
I grind for something more important than myself Samcooke2014
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
3,2971,98031,694232,248
New day New Age @trosky_long
I need for somebody to teach me how to play Chess
#RealDeal
16h               
New day New Age @trosky_long
@blackgabby_doll black azz nicca follow back on ig, strippers ain't superstars
#tupacback2015
16h in reply to blackgabby_doll               
New day New Age @trosky_long
Time to go get it
#2015ChessMoves @ Hyatt Regency New Orleans instagram.com/p/uu66zlsKLH/
1d               
New day New Age @trosky_long
Remember what I told y'all about Louisville over Fsu
#UpsetAlert
3d               
New day New Age @trosky_long
It's safe to say daycare wore her out
#Bmack instagram.com/p/urEoXGsKCL/
3d               
New day New Age @trosky_long
I been told Saints fans.............you play Mark Ingram consistently you'll win
#Rolltide
4d               
1
New day New Age @trosky_long
Future Alabama Alumni
#RollTide instagram.com/p/uoRV_CMKOW/
4d               
New day New Age @trosky_long
She reppin a Winner!!!!!
#RollTide instagram.com/p/uoQ2KjMKNQ/
4d               
New day New Age @trosky_long
Auburn fans........I got Ole Miss Saturday
#NowWhat
4d               
New day New Age @trosky_long
@nine_oh @That_Boy_Clippa @BaddhaBuddha @iAmRealKingJohn @KatieZue @liricotokyo don't care
10d in reply to nine_oh               
1
7
New day New Age @trosky_long
Standing tall
#Bmack instagram.com/p/uWFUXmMKKJ/
11d               
New day New Age @trosky_long
Peace of mind
#Favor instagram.com/p/uWBurlMKCc/
11d               
New day New Age @trosky_long
Piece of mind
#Favor instagram.com/p/uWBqQssKCU/
11d               
New day New Age @trosky_long
What you want nah
#Bmack instagram.com/p/uWBNA6sKA8/
11d               
New day New Age @trosky_long
Photogenic Baby
#Bmack instagram.com/p/uWBHDqMKAt/
11d               
New day New Age @trosky_long
Playtime
#Bmack instagram.com/p/uWA_CLsKAW/
11d               
New day New Age @trosky_long
After church selfie
#Daddy'sgirl instagram.com/p/uWAz2YsKP3/
11d               
New day New Age @trosky_long
Somebody getting down
#Hungrybaby instagram.com/p/uWAo5zMKPS/
11d               
New day New Age @trosky_long
Why does Fox continue to show the Falcons & Saints they both Garbage
#Dontnobodywanttoseethemplay
11d               
New day New Age @trosky_long
Look who's ready for church
#Bmack instagram.com/p/uVl8EzMKC0/
11d               
New day New Age @trosky_long
Crazy face selfie
#Silly instagram.com/p/uVl03QsKCl/
11d               
New day New Age @trosky_long
Time to go thank Tha Man
#SundayService instagram.com/p/uVljwsMKCK/
11d               
New day New Age @trosky_long
Like I told yall before one win or one lose does not make a season but let's see what all these Alabama critics to say
#Rolltide
12d               
1
New day New Age @trosky_long
Somebody do me a favor and tell Colin CowTurd Alabama's dynasty ain't over just yet
#Rolltide
12d               
New day New Age @trosky_long
Hey yall who Auburn play play today............Lee high school?
#Rolltide
12d               
New day New Age @trosky_long
I'm calling out Auburn...........Now what?
Rolltide
12d               
1
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis Kimberly Smith Zeno Johnson Maurice McCoo Produsa Soopa L mane yall bring on Auburn I'm yall out!!
#Rolltide
12d               
New day New Age @trosky_long
About time..........yall support this project
#Major fb.me/3aMO87D84
12d               
New day New Age @trosky_long
Arkansas is going to make Alabama look good when they beat Georgia
#Rolltide
12d               
New day New Age @trosky_long
West Virginia is making Alabama look even better
#Rolltide
12d               
New day New Age @trosky_long
Gettin it in
#militarymind @ Hyatt Regency New Orleans instagram.com/p/uRzn4LMKHB/
13d               
New day New Age @trosky_long
@tvitin @Parul94 @nine_oh @PlanetaryWisdom @sheim3 @Glafiz @UltimateMusix @QueenD007 @ElkhartHeart @tsugiana leave me out this chain tweet
14d in reply to tvitin               
2
3
New day New Age @trosky_long
When it comes down to it life is about Balance
#takeitandrunwitit
14d               
1
New day New Age @trosky_long
@compassiom @Trans1110 @nine_oh @Swaag123 @KipForce @RobertFehr3 @Generous_Male @StocksDiva @TFB_Support @BaddhaBuddha y'all get me out this
15d in reply to compassiom               
2
New day New Age @trosky_long
Murda Mook had the hottest cypher
#Handsdown
16d               
1
New day New Age @trosky_long
Lol this funny yall fb.me/1IfQQtlfl
18d               
New day New Age @trosky_long
I ain't no Dallas Cowboy fan but they MIGHT be for real
#staytuned
18d               
New day New Age @trosky_long
While I was at the fair tonight I came to a conclusion about life.............. Whether you rapping, trapping,... fb.me/3BvaAsXH2
18d               
New day New Age @trosky_long
fb.me/3u5RN8OHo
18d               
New day New Age @trosky_long
I'd rather win ugly than lose pretty, we got a lot of work to do
#rolltide
19d               
New day New Age @trosky_long
Jayda Henry what happen?
#HateAuburn
19d               
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis I dare you to say anything about them Auburn Tigers BOI
#HateAuburn
19d               
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis Kimberly Smith Harvey GoGetta Monroe Produsa Soopa L and whomever else claim to... fb.me/6KCzJ9sbb
19d               
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis hey BOI LIKE LUTHER VANDROSS SANDA it over nah!!!!
#HateAuburn
19d               
New day New Age @trosky_long
Listen here I'm I'm a DIE HARD ALABAMA fan and I'm scared of Mississippi St.
#Rolltide
19d               
1
New day New Age @trosky_long
My Facebook credit is emasculate I got gator and Auburn fans owing me $$$$$$$
#HateAuburn
19d               
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis what up boi, yall come back fro this yall Supermen lol
#Rolltide
19d               
New day New Age @trosky_long
Auburn scared to throw it lol
#HateAuburn
19d               
New day New Age @trosky_long
Produsa Soopa L Tirus Dominoeandcardking Lewis Zeno Johnson Kimberly Smith GoGetta Monroe Kenteh Reeves and the... fb.me/3jZXzTrMy
19d               
New day New Age @trosky_long
Listen here if Auburn played Russia I'd pull for Russia
#Rolltide
19d               
New day New Age @trosky_long
I got Mississippi state
#HateAuburn
19d               
New day New Age @trosky_long
I bet y'all auburn fans won't bet $$ against them Dawgs next week
#lemmefindout
25d               
1
1
New day New Age @trosky_long
Word to the wise NEVER bet a Florida Gator fan, they don't pay up!!
#Rolltide
25d               
New day New Age @trosky_long
Everybody happy cause Alabama lost but if your team ain't do it...............Shhhhhhhhh!!
#RollTide
25d               
New day New Age @trosky_long
Everybody calm true enough Alabama lost but nobody is going through this years Sec undefeated and if I'm going to... fb.me/1GbjMboBA
25d               
New day New Age @trosky_long
I see some ole miss players talking trash like those Auburn fans............ Let a sleeping dawg lay!

#RollTide... fb.me/1pcYGuMPb
30d               
New day New Age @trosky_long
Only team that scare me in the Sec is Ole Miss, and when we get past them I'll be right back here in New Orleans for dat final 4
#RollTide
33d               
1
1
New day New Age @trosky_long
Good Muzik fb.me/33qPJPKr5
39d               
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis what's up BOY!!!! Talking smack but best believe we ready
#Rolltide
40d               
New day New Age @trosky_long
Hey yall will somebody do me a favor and tell Mandrell Davis I need dat gas $$, don't ever bet against Alabama.... fb.me/3SiVEzegU
40d               
New day New Age @trosky_long
Auburn y'all might win this game, but y'all ain't no team I fear
#RollTide
42d               
New day New Age @trosky_long
Auburn Rb's soft, always running sweeps. Scared to go between the tackles.
#yallvunerable
42d               
New day New Age @trosky_long
Auburn is going to miss Tre Mason this year
#Watch
42d               
New day New Age @trosky_long
I'm still not impressed Auburn fans!
#yallvunerable
42d               
New day New Age @trosky_long
Tirus Dominoeandcardking Lewis Zeno Johnson Kimberly Smith GoGetta Monroe and the rest of you Auburn Fans I ain't impressed
#yallvunerable
42d               
New day New Age @trosky_long
Patiently waiting on the Crescent
#cominghome fb.me/1jQkhB0E5
46d               
New day New Age @trosky_long
fb.me/3nMRmAImR
46d               
New day New Age @trosky_long
I Love Traveling!!!!
#militarymind fb.me/1BF7spopc
46d               
New day New Age @trosky_long
My ride home
#alabamabound fb.me/3UhprfCuh
46d               
New day New Age @trosky_long
Obama said he got this y'all
#militarymind fb.me/3gOv8xY4W
46d               
New day New Age @trosky_long
Time to head home and handle business y'all
#2014Samcooke fb.me/2ungwU2Qw
46d               
New day New Age @trosky_long
Handling Biz in Dc
#2014Samcooke fb.me/2Z0xlsuSJ
46d               
New day New Age @trosky_long
Our Capital
#history fb.me/1hNrUV4Pw
46d               
New day New Age @trosky_long
Had to stop and talk some biz with Obama y'all, we good though
#2014Samcooke fb.me/3jm5M79J2
46d               
New day New Age @trosky_long
History in the making
#2014Samcooke fb.me/3bJPxOpEC
46d               
New day New Age @trosky_long
Had it capture some history in Dc
#militarymind fb.me/7JZ15tN5V
46d               
New day New Age @trosky_long
Had to stop off in Dc for a sec
#tlong fb.me/6If3xLnkI
46d               
New day New Age @trosky_long
Had to stop off in Dc for a sec
#tlong fb.me/1qkS7iwiK
46d               
New day New Age @trosky_long
Listen here y'all when it's comes to college football I'll call a spade a spade. As for Alabama we gotta tighten... fb.me/1Yamz2YVB
47d               
bible us @bible_us
Put on God’s full armor so that you can stand against the devil’s tactics - Ephesians 6:11 (please retweet).
47d Retweeted by trosky_long               
24
25
№Future №Band$ @BAMABOI1334
Good morning Errbody S/o to God!!
47d Retweeted by trosky_long               
3
2
New day New Age @trosky_long
Don't call it a comeback!!!! fb.me/3fB7UhhgR
48d               
New day New Age @trosky_long
Black folks and all these dumb challenges!!! Ok black people I got a challenge for you.........read a book, stop... fb.me/3zwSUL5m2
51d               
New day New Age @trosky_long
All you women dying your hair all them crazy colors every week, holla@me in 10 years when ya hair fall out. Be looking like me
#immalaugh
51d               
New day New Age @trosky_long
Words of wisdom to all you local artist back home trying to make it with your music..........Choose your 1st single wisely
#Seenitall
51d               
New day New Age @trosky_long
Ray Rice made a mistake! I'm pulling for him to get his life together and make it back to the NFL. Every setback is a chance for a comeback!
51d               
New day New Age @trosky_long
Listen here y'all, If I got money, I ain't got no money!!!
#getthahint
51d               
New day New Age @trosky_long
I passed
#militarymind — feeling blessed
56d               
New day New Age @trosky_long
I'm calling it right now, Louisville is going to beat Fsu this year
#markitdown
59d               
New day New Age @trosky_long
Back to New York City Sunday y'all, gotta hit up Brooklyn & Harlem this time!!
#militarymind
65d               
New day New Age @trosky_long
Purple Host Till Death

#Phtd
69d               
New day New Age @trosky_long
Artist if you ain't out here in these streets pimpin yo music Facebook, twitter, etc ain't gone get you no deal
#Tipoftheday
69d               
1
New day New Age @trosky_long
fb.me/3vdmFUKYu
70d               
New day New Age @trosky_long
@BaeForLyfe ;-)
70d in reply to StealOurPosts               
New day New Age @trosky_long
#Badgecamsnow
71d               
New day New Age @trosky_long
To everybody that's taking the ALS challenge(which is a good cause) you know your supposed to donate $$ to the cause as well
#Info
71d               
New day New Age @trosky_long
Today it's our nation's capital
#D.C.Bound
71d               
New day New Age @trosky_long
Women with the nails(probably fake) that look like Claws with all the fancy designs on them....................Looks tacky!
#morningnews
71d               
New day New Age @trosky_long
Aliens can blend on in with ya Kin
#LetitMarinate
72d               
1
New day New Age @trosky_long
@LakersNation Kobe couldn't tie Jordan's shoes
#G.O.A.T.
72d in reply to LakersNation               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000