Twopcharts
Last 100 tweetsCheck out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
hi,im Ivette[:in the stars :32010-12-12
@_DreamLocc1,224 days
take me as i am ; or dont take me at all . i love them; @Michiee_dreams @WaarpysNotNasty @_kimmmykim @PeachesOfIssa @YuKissdSkittles , (:
FollowersFollowingTweetsListsFavorites
3354187,67758
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
& my last tweet ever goes to @Michiee_dreams & @WaarpysNotNasty <3 i love you guys so much .. Goodbye twitter :/ < / 3
956d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
So im gonna delete my twitter app . & since i was hacked a while bck,i wont be able to ever get on ;/
956d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Ah D; my tongue is on fire >.<
957d               
Young & Getting It ♥ @SimpleAssVivi
lMAO My Sister @_DreamLocc Thouqht She Was Touqh Witt The Chile She Ate &nd She Has ICE All Over Her Tounqe Now Lol
957d Retweeted by _DreamLocc               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Modestoissuns ialreadytweeted about it .
958d in reply to Modestoissuns               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Modestoissuns nunn
958d in reply to Modestoissuns               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Modestoissuns what
958d in reply to Modestoissuns               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
I missed my mom , today was nice<3
958d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams my day was good dude ! It was actually goood ! ! (':
958d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
ima go hang w/ my mom & bro . Pray that nothing goes wrong please ;/ @Michiee_dreams
958d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Talking to my mom on the phone ;/
958d               
z0mbiemAmi @gnarsomeaylin
Lifes a nightmare.
958d Retweeted by _DreamLocc               
2
You Know @RTdior
I hate hearing something that absolutely kills you inside and having to act like you don't care on the outside.
958d Retweeted by _DreamLocc               
4
bacon bitch @_abrahaamm
I can't eat a lot in the mornings
958d Retweeted by _DreamLocc               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Everybody wants happiness , nobody wants pain . But you cant have a rainbow without alittle rain <3
958d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@alixduran: just wanna stay in my room and never leave :/” thats exactly how ifeel .
959d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Failure .
959d               
El Mil Amores @ThatDudeeGeeOhh
Dissapointedd Youuu and Now iFeeel Likee Shit -.-
959d Retweeted by _DreamLocc               
1
You Know @RTdior
When I was little; I used to put bubbles on my chin and pretend I was SANTA.
959d Retweeted by _DreamLocc               
1
BULLSHIT. @__michieesoto
#ff @_DreamLocc ♥ .
959d Retweeted by _DreamLocc               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams well i gotta get ready for school (: bye & i love you dude < 3333
959d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams thsnk you for always being here for me & always trying your best to make me smile <3 im so lucky to have such a good friend
959d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams your so beautiful dude.& your not fat. Everyone has a little lonjas , but js think of it that its js more for a guy tolove;p
959d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
i always thought i wasnt gonna be happy . But @Michiee_dreams showed me what a real friend is & she showed me how to be happy [:
959d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Ill try my hardest to never ever ever hurt @Michiee_dreams because i know she'll try her hardest to never hurt me either <3
959d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
& @Michiee_dreams is like a dream come true ^.^ shes the greatest friend in the world , i love her .
959d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
i hope @Michiee_dreams has the best day ever . & ill be missing her at school today <3
959d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
i love my amazing friend @WaarpysNotNasty >.<3 see you tomorrow , goodnight . Love you :D
960d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@StarDoll_Love naah dude , ima use it tomorrow ;o sorry
960d in reply to StarDoll_Love               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@StarDoll_Love k well goodnight (:
960d in reply to StarDoll_Love               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
im glad @Michiee_dreams believes me <3
960d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@StarDoll_Love no dude , sorry but im not waking up that early becus michelle aint going to school . & yeah
960d in reply to StarDoll_Love               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Had so much fun @ school and afterwards <3 now going to sleep :D
960d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams ok then lol :p
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams oh fuck ! My bad ahaaa ;p okhay what about tuesday ? (:
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Fqkn_aLee yes lol >.< like when you said you can tell i was looking for him ;p
960d in reply to aaalee_               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams what about monday ? ;p
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams are you serious ! >.<
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams yeah ;D are you going to school tomorrow ? (:
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Fqkn_aLee i know dude omgosh lol ;p
960d in reply to aaalee_               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams BK & then jack in the box & got wet & rode on this horse & omg haha it was so funn ;p
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Fqkn_aLee i know i was trying to fin you but i couldnt ! :o sorry to you too <3
960d in reply to aaalee_               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams what you mean its whatever ? I would be soooooooo fckn happy lol ! (: omg is there any option for names ? (:
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams omgoshhh ! :D are you soooo happy ? :DD whats her name !! Omgggg !!!!!! :DD
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams did she have baby ? <3
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
I hope @Michiee_dreams mom is doing fine <3
960d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Today was good <3
960d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams have a great day dude , i love you (:
960d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams ok dude thanks for telling me & tell your mom GOODLUCK :D lol. I hope everything turns out good for the baby !
960d in reply to __michieesoto               
Discovery images @DiscoveryImages
I can handle the truth. It's the lies that kill me.
961d Retweeted by _DreamLocc               
148
1,085
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams :D well i gotta go (: bye you guys @WendysMostDope < 333
961d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@WendysMostDope hahaha ;pp <3 okhaay then :D
961d in reply to WendyStaysGold               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams make sure to let me know in the morning if your going to school or not soi wont go to your house (x
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams @wendysmostdope haha yeaah [: well who knows , i might not even go .
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@WendysMostDope @michiee_dreams only MAYBE . lol . My dad might no let me thats why , but whatever haha .
961d in reply to WendyStaysGold               
MCMXCVIII @WendyStaysGold
@Michiee_dreams & @_DreamLocc better go to BK tomorrow ;D
961d in reply to __michieesotoRetweeted by _DreamLocc               
2
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams uhm idk ;o most likely burger king ? Idk tho dude ;p
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams & okhaay yaaay ! :D
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams omggg your moms almost gonna have the baby !!!!!! :DDDD omgggh !!!!!!!! Yaaaaay !!!! Now im SUPPPER happy !!! (:
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams are you going to go eat after school tomorrow ? (:
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Feeling better now thanks to @Michiee_dreams <3
961d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams itold you in dm ;/
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
;p@WaarpysNotNasty drew some cute little shit saying frijolito + cookie = amigos ' < 3 lol. He made me small .Hes so dumb but i love him:D
961d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams check dm <3
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
People always know how to fckn piss me off .
961d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
-_____________-
961d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Damn , i would delete my twitter but i cant fckn log into twitter on the computer -.- & if i still get tweets, il still come on -__-
961d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams hm .. I dont wanna talk about it right now . ;/ hey ima js get off i dont wanna act like bitchy to anyone so bye love you <3
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams js sitting in the grass thinking . & you ?
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
I js dont want nothing to change .
961d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams right here <3
961d in reply to __michieesoto               
BULLSHIT. @__michieesoto
wheres @_DreamLocc ♥ [:
961d Retweeted by _DreamLocc               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
omw to @Michiee_dreams house [:
961d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Peachesofissa goodmorning <33 i hope your day goes by wonderfully (:
961d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams goodmorning <3
961d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@OhMyEhtsBri thank you <3
962d in reply to bbrianaaa__               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Did you not js get done saying one thing & now you changed the whole fckn shit around. Get your fckn shit straight -.-
962d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
People are fckn bitches -./
962d               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
I aint gonna let people put me down no more . Fuck everybody. Seriously , sometimes i js wana leaaaave -.-
962d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Dude seriously , im js not gonna gaf about no one . Seems thats what everybody fckn wants ..
962d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
I want to be a fish so i can swim around all day in the fresh water (:
962d               
Chango @PimpNamedChriss
i remember wen myspace was the shit ;D
962d Retweeted by _DreamLocc               
5
Black Migo Gang @ChasingBenFrank
Life is full of fake people.
963d Retweeted by _DreamLocc               
2
Black Migo Gang @ChasingBenFrank
Real people are never fake, and fake people are never real.
963d Retweeted by _DreamLocc               
1
7
@jasmineegalvann
#waystopissmeoff using me,
962d Retweeted by _DreamLocc               
1
@jasmineegalvann
#waystopissmeoff two faced bitches
962d Retweeted by _DreamLocc               
3
#followme ;D ♥ @DaissyAboveYou
U fergot bout me :/ ...
962d Retweeted by _DreamLocc               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams ol ;p <3 thats michelle ! (:
962d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams <3 im glad oswaldo made your day <3
962d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams michiee <3
962d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@StarDoll_Love hi
962d in reply to StarDoll_Love               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@WaarpysNotNasty makes me soo happy [:
962d in reply to yung_alexxx               
1
YUNG A @yung_alexxx
@_DreamLocc <3
962d in reply to _DreamLoccRetweeted by _DreamLocc               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@WaarpysNotNasty <3
962d in reply to yung_alexxx               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams kaay (:
962d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams yur still ok with me coming at like 73O-735 right ? >.<33
962d in reply to __michieesoto               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
goodmorning ! >.<33 @Peachesofissa
962d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@Michiee_dreams goodmorning ! (:
962d in reply to __michieesoto               
1
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
Nigga Better not fck w/ her -.-
963d               
hi,im Ivette[: @_DreamLocc
@2FuckenWavvy ha , noooooo ! Shes is GORJUS ;D well ima go to take a shower so bye friend (:
963d in reply to sf_jessie               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000