Twopcharts
Last 100 tweetsWhile we are making some adjustments, we expect to be back online soon!

Unfortunately, after 5 years of providing you with Twitter data, we were now informed by Twitter that Twopcharts is suspended from interacting with the Twitter API for violating the Twitter Terms of Service. At this moment we do not know if and when this situation will be remedied, but for the moment we cannot provide you with data and analytics from Twitter.

We are very sorry about this situation and the inconvenience it is causing. We hope the situation can be resolved soon.

Check out the last 100 tweets of the user, with videos and, thumbnails of the pictures, and expanded url's embedded in the tweet.
@
ImageNameLocationTwitter sinceLinks
Nina TorresHouston, Texas2012-03-17
@_HighConfidence952 days

FollowersFollowingTweetsListsFavorites
1662685,3200208
Nina Torres @_HighConfidence
Gah damn! I ain't been on this shit in a while! Glad I remember ma password doe! lol
487d               
. @KimboIsGreat
Where's @_HighConfidence , I miss her!
666d Retweeted by _HighConfidence               
1
Nina Torres @_HighConfidence
My girlfriend's cooking>>>
747d               
KV @KayElese
I wanna watch taken 2, sinister and I wanna goto haunted houses.
747d Retweeted by _HighConfidence               
1
Nina Torres @_HighConfidence
@clari_v94 lmao aye rns lol I don't see those anymore doe lol
747d in reply to clari_v94               
Oneyda❤️⚽️ @oneyda_sales
Hijo de la gran Putaaaa
747d Retweeted by _HighConfidence               
1
Nina Torres @_HighConfidence
@clari_v94 clarissa a lame ass nigga doe for still fucking with BlockBuster -.-
747d in reply to clari_v94               
Nina Torres @_HighConfidence
@selenatmz27 oh shit! You good lil one?
747d               
Dr. Ash @AccordingTo_Ash
Walking around the house naked while everyone is sleep! #ThugLife
747d Retweeted by _HighConfidence               
1
Omar DiCaprio @PutoAstronauta
ARCÁNGEL PA'
PPRRRRAAAAAA
747d Retweeted by _HighConfidence               
1
2
N I N A @_Fvck_Ninaaa_
I want her && only her!
747d Retweeted by _HighConfidence               
8
Ebola @tylervasquezz
"@Teamgoku7: Just let me tell y'all this...Texans 5-0 tomorrow." Fuckin right .
747d Retweeted by _HighConfidence               
2
Nina Torres @_HighConfidence
Kimbo, my favorite kuzzo, please dont retweet that kid on my tl! -.- please and thanks:) lol
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Damn you the shit, and I'll rip my heart out and hand you the shit! #Nancy<3 #042612
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Slim thugga mothafucka
747d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
@ThatGirlDajanaa you still with oh boy?
747d in reply to ForeignnAngel_               
Nina Torres @_HighConfidence
It's the barre baby, huh, the barre baby, who, the barre baby, what
747d               
1
1
Nina Torres @_HighConfidence
Picture perfect, I paint a perfect picture
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Ain't nun but a gangsta party
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Beating dyne ya block, knocking puctures off ya wall
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Swangin' swangin' swang to the left, pop pop my trunk and yup yup yup
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
@jess_oreo lol you a fool nigga
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
They tell me "Nina you a muhfuckin fool!" I pay em No Attention mane I do what I do!
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Wtf is up w all these shoutouts on my TL? -.- shit I want 1 now
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
@jess_oreo lmao fareal nigga?
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
My paper right, my eyes tight, my top dyne ridin' in the city lights, I'm double-cupped, that Purple Sprite, Hell Yeah Fuckin' Right
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
We on it! Smokin on da finest ganja!
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
@KimboIsGreat lol I miss you kuhz -.-
747d in reply to KimboIsGreat               
Nina Torres @_HighConfidence
Got all of Houston with me.
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Do it like a G for Screw and Pimp C
747d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Sipped on what screw drank #Lean
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Young Saviola
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
I drop ma top and I pop ma trunk and through on ma screw tape!
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
Ain't nobody gave me shit, hell naw I took the game and hogged it!
747d               
y.$ @youngslimTM
Rollin up if im stressed out
747d Retweeted by _HighConfidence               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Foreign Doors and Cadillacs
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
What you talking bout ho? Keep ma name out yo mouth doe!
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
I'm feeling like I'm Big Pokey, the way niggaz talkin but don't know me.
747d               
Nina Torres @_HighConfidence
I'm either ridin' Screw Blue or ridin' Fat Pat Red
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
And errtime I hit the corner nigga I be turnin' heads
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
Ridin' dirty, bangin UGK, tell me something good
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
Pressing diamonds against the wood, in my lac like I should
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
Chunk the "H" up with my right, and my left on 4's
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
We done tag-team the game and body slammed all y'all
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
They gon tell ya I ball, that nigga T my dawg
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
Can't tell a nigga shit, bitch talk to the chain
748d               
Nina Torres @_HighConfidence
@KimboIsGreat lmfao wtf hahaha thats when you were mean to me -.- you were that little when you were mean to me! Lol
748d in reply to KimboIsGreat               
Nina Torres @_HighConfidence
FUCK! I'm pose to be asleep. Gotta wake up at 4 in da a.m. and take a shower and get ready to go to school -.- Night Twitter:)
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
It's kind of hard to explain why I'm so off the chain
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
In the turnin' lane, 6-CD change, trunk full of bang
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Heart of a Hustler, Mind of A G, playa hating niggas can't nfuck with me
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I pass by ya house and blow instead of knocking on ya doe
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
If I don't call back don't put on a show
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
And if you wanna reach me hit me on that dyne low
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I'm chillin' with my broad and you already know
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
My Mind Is Playing Tricks On Me
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
@madamINFLUENCE lol wussuh?
750d in reply to madamINFLUENCE               
Nina Torres @_HighConfidence
Swangin' and Bangin'
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Do you wanna ride, in the backseat of a caddy and chop it up with do or die
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Southside we roll on choppaz
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Sitting in the Harris County Jail, spending all the my little time, Inside Looking Out. RIP DJ Screw
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I got 5 on it.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Drank Up In Ma Cup, Mane Hold Up.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
It's the one that smokes blunts witcha, seen ya pic-cha, now they wanna grab a gun and come and get cha
750d               
4
Nina Torres @_HighConfidence
Screwed Up Click
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
25 lightaz on my dressuh, yessuh!
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Leanin' on a switch
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
In dat Texas
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
South West Alief Texas!
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Land of the South
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
These boys is fake, they bumpin' they gums, saying they payin they dues, but they pre-occupied up in the mall buying they gal shoes.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
No time to waste, I can't wait, cause I got bread to break
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
The streets is talking and they telling me to go get that cake
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Mike Jones<<<
750d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Ain't catching subtweets.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
You gotta play the game, if you tryna win
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Houston do we have a problem? Obviously the answer's NAW!
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Our time ilhas come, and yo time has passed, get out the way while I grind fo da ca$h
750d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Y'all know me, y'all gon see, Ben Franklin is ma homie.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I won't let you down
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
R.I.P. Pimp C!! UGK 4 Life!!
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
It cost to be a boss, ain't a damn thang free
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Got me feelin' brilliant, ridin' no with no ceilin'
750d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Texas is where Legends are born.
750d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Pill pill poppa
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I'ma hit the pipe to the head like mann
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Jammin' for the South, and ya know I'm throwed
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Last tweet ain't sound right doe<<< Im tom bot the music
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
All I wanna do, is bang screw
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Bang Screw
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Benjamins and Grants
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Feelin' hyped, I'm feelin' just right
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Everytime we hit the parking lot we turnin' heads
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I'm a gangsta ma nigga from ma head to ma feet.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
The OG stands for Organized General.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I can do bad one deep so I chill with me.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Fuck showing love back, I ain't showing none.
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
I don't need no help ma nigga, I can do bad on ma own
750d               
Nina Torres @_HighConfidence
Relax and takes, while I take tokes, of the marijuana smoke
750d               
1
Nina Torres @_HighConfidence
Leanin' on that Texas Drank
750d               
For remarks, suggestions and complaints, you can contact us at: info@twopcharts.com. On Twitter you can find us here: @gl_twop_1000